Gå til innhold
Hundesonen.no

Eksplosjoner i Oslo sentrum

Mirai

Recommended Posts

• Svar 698
  • Created
  • Siste svar

Skikkelig ekkelt! Høret det på radioen i det jeg gikk på bussen på Helsfyr, men verken hørte eller så noe da bomben eksploderte. Tror ikke jeg kjenner noen som har vært i området, eller... jo, en som jobber der, men hun er i sikkerhet heldigvis :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer nå om det er mange døde politikere og statsråder og sånt da? Blir det nye valg osv? eller? *blååånd*

Skikkelig ekkelt å se på :(

Jeg er ikke inne i politikken for å si det sånn men en god del håper vel på nytt valg og andre er redde for at FRP nå kommer til å vinne neste valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke inne i politikken for å si det sånn men en god del håper vel på nytt valg og andre er redde for at FRP nå kommer til å vinne neste valg

Ja er vel stor sannsynlighet for at FRP øker oppslutningen om dette viser seg å være et terrorangrep.

Jeg har overhode ikke peiling på politikk så derfor lurer jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på vei hjem nå. Håper vinduene mine er intakte, jeg bor rett ved siden av arnestedet for bomba. Regner med at denne natta blir ganske grusom, for huset mitt ligger ved veien der ambulansene kjøres opp til riksen og Ullevål.

Er skjelven og kvalm, og kjenner at jeg gruer meg til å komme hjem. Tenk på alle de stakkars menneskene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på vei hjem nå. Håper vinduene mine er intakte, jeg bor rett ved siden av arnestedet for bomba. Regner med at denne natta blir ganske grusom, for huset mitt ligger ved veien der ambulansene kjøres opp til riksen og Ullevål.

Er skjelven og kvalm, og kjenner at jeg gruer meg til å komme hjem. Tenk på alle de stakkars menneskene...

Kan du ikke dra til noen å være? tenker det vil være best for deg og ikke minst hundene dine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...