Pingo Skrevet 3. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2011 Krysser fingre og tær for resultat av parringene . Jeg har inntrykk av at de fleste parringer som foregår uten mye om og men resulterer i valper! Da håper vi det stemmer Siter
Stine Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 Lykke til! Så spennende Kommer nok til å komme mange skjønne Mudi bebiser Siter
civga Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 Så spennende! Vi krysser fingre og tær for at det kommer små mudi babyer om ikke så veldig lenge Siter
Guest Jonna Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 Bilde på turtelduene Fine da! Håper det blir valper, spennende å se om det blir farger. Hvordan er det på linjene til hannhunden? Og grattis med Duch! Siter
turbobensen Skrevet 3. August 2011 Rapporter Skrevet 3. August 2011 Så spennende! gleder meg til og følge med på dette kullet! Mudi er en facinerende rase Siter
Pingo Skrevet 3. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2011 Fine da! Håper det blir valper, spennende å se om det blir farger. Hvordan er det på linjene til hannhunden? Og grattis med Duch! Takk, og takk det samme, med fantastiske res. i DK Vanskelig å si hva han bærer, han har mye sort bakover, men ut i fra hva nære slektninger har fått så er det en bitteliten sjanse for fako, brunt eller grått/blått.(og trolig i den rekkefølgen) Det skjer vell egentlig stadig vekk at det kan dukke opp en eller annen farge etter mange generasjoner med sort, så det kan ligge å lure lenge Så man må nesten bare vente og se... Dere får gjette :rolleyes2: Siter
Guest Jonna Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Takk, og takk det samme, med fantastiske res. i DK Vanskelig å si hva han bærer, han har mye sort bakover, men ut i fra hva nære slektninger har fått så er det en bitteliten sjanse for fako, brunt eller grått/blått.(og trolig i den rekkefølgen) Det skjer vell egentlig stadig vekk at det kan dukke opp en eller annen farge etter mange generasjoner med sort, så det kan ligge å lure lenge Så man må nesten bare vente og se... Dere får gjette :rolleyes2: Syns liksom at jeg så ett brunskjær i pelsen hans på de bildene du har lagt ut på hjemmesiden. Blir vel litt som tan & dilute fargen på AK, det kan brått dukke opp når du minst venter det Siter
Pingo Skrevet 5. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2011 Syns liksom at jeg så ett brunskjær i pelsen hans på de bildene du har lagt ut på hjemmesiden. Blir vel litt som tan & dilute fargen på AK, det kan brått dukke opp når du minst venter det Det stemmer det, noen mudier bli solbleket og da kan de få noe brunskjær i pelsen. Andre holder seg blå-sorte hele livet. Men det er helt umulig å kunne si hvem som bærer hvilke farger ut i fra det. Så vi får bare være tålmodige i 59 dager til Siter
Stine Pernille Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Masse lykke til Blir spennende å se hva som dukker opp av Anya-babyer Skal driste meg til å gjette litt farger, antall og kjønn. Må bare gruble litt Siter
Pingo Skrevet 27. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2011 Bilde er tatt 3 uker e. parring. Jeg er fast bestemt på at Anya er drektig. Men jeg har egentlig ingen annen grunn enn at magefølelsen min sier det Anya har i de siste ukene blitt mer sulten, og litt mer intens i trening, og hun har vært mer kosete og kommer for å kreve litt kos konstant. Ellers er hun sitt vanlige søte vesen Til uka skal vi sjekke om det er noen der inne Siter
Pingo Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2011 Da har vi vært hos dyrlegen, og han kunne kjenne 4 fosterblærer, med mulighet for flere Jeg ble ikke så veldig overrasket for magefølelsen har vært god hele vegen, men ble veldig veldig glad da vi fikk det bekreftet. Så da får vi håpe at resten av ukene går like bra, og at i snart kan se frem mot neste kapitell... nemlig fødselen... Siter
Stine Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Grattis med bekrefta drektighet Og lykke til med resten Siter
Artemis Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Ah, så bra! Spennende. Håper du oppdaterer tråden videre når det skjer noe. Siter
HeleneFS Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Gratulerer med drektigheten, gleder meg til å følge med framover, aldri sett mudivalper så det blir spennende! Håper du legger ut mye bilder Siter
Synnikken Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Gratulerer! Jeg gjetter 5! tre hannhunder og 2 tisper. To stk med mammafarge og tre sorte. Men hvilket kjønn som har hvilken farge tørr jeg ikke gjette på Siter
SoppenCamilla Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Oooh, spennende! Gleder meg til å se bilder av de små klumpene! Siter
SFX Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Gratulerer så mye med bekreftet drektighet! Lykke til med resten, det er nå det begynner. Siter
Guest Michellus Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Gratulerer så mye! Venter i spenning på hvor mange og hvilke farger som popper ut Siter
Mud Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Grattis! 6 valper! 4 tisper og to hanner.. Jeg kjenner det på meg *plystre* Siter
L8 L Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Dæven, det var jo det jeg skulle si! Siter
Guest Jonna Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Wee gleder meg til dette kullet jeg. Nesten så jeg skulle tro jeg ventet på det selv Siter
H P Skrevet 29. August 2011 Rapporter Skrevet 29. August 2011 Hurra, så spennende! Her gleder jeg meg til masse masse bildeoppdateringer Siter
Pingo Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2011 Tusen takk alle sammen. Gleder meg helt villt Skal bli så koselig med kull igjen, og jeg er så hinnsides spent på hvor mange de er, hva slags farger og fordeling på kjønn osv... Heldigvis har jeg ganske travle dager om dagen så resten av drektigheten vill forhåpentligvis gå like fort som den første delen gikk Tror jeg gjorde dagen litt bedre for noen mennesker med den nyheten også Siter
Recommended Posts