Caroline Skrevet 7. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2011 Farris er nå 6 uker og 2 dager. Det har bare øst ned i flere dager her, så bildene fikk vi tatt først idag, da vi endelig fikk en halvtimes opphold på dagen. 6 uker gammel veide han 1680 g. og var 18 cm. høy, så han ser ut til å få en veldig fin størrelse. Han er en fantastisk sosial liten valp, som elsker mennesker. Foreløpig er han ikke solgt, da de som var interessert plutselig trakk seg mandag som var, uvisst hvorfor, så vet dere om noen som ønsker seg en aktiv hund å trene med eller som ønsker seg en familiehund, tips dem gjerne Siter
SoppenCamilla Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 Utrolig søt fortsatt. Siter
Caroline Skrevet 7. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2011 Farris ønsker seg forresten besøk! Gjerne også av trygge hunder, siden han stort sett bare har møtt mine og naboen sine. Én usolgt valp betyr ikke akkurat mye besøk, liksom. Siter
AnnChristin Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 Å fy søren! Om jeg vinner i lotto i dag (de ringer vel ikke før kvelden, gjør de vel) så er han solgt på flekken! Sheltie er en virkelig god nr to på lista mi (lappisen regjerer), tricolor er en fantastisk flott farge på hunder fleste, og et blått og mørkt øye! Fy sødern å utrolig flott han er! Siter
Fidelius Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Tenkte jeg skulle hilse å si takk for en fin hund, jeg var den heldige som fikk Farris Så laster opp litt bilder som takk Håper dette er greit, Caroline! Trykk på bildene for bedre oppløsning! 11 Siter
tm100021 Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Så stor lille Farris har blitt! Kaller du han Farris eller Fidelius? (Eller noe annet kanskje?) Siter
[email protected] Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Nydelig! Det nederste bildet var utrolig vakkert! DE lekre øynene Siter
Fidelius Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Så stor lille Farris har blitt! Kaller du han Farris eller Fidelius? (Eller noe annet kanskje?) Kaller ham Farris, siden han var 4 måneder da jeg hentet ham, og han hadde lært seg at det var navnet hans. Synes også at det er et ganske pent navn 1 Siter
idaemiliee Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Fyyy... Sitter å måper, helt banalt hvor fin han er! Siter
Monica123 Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Så herlig Farris er blitt og morro at du er kommet hit på forumet Jeg har ei tispe på 10 mnd fra samme oppdretter :D Siter
MegaMarie Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Nydelig farge og råstilig med det blået øyet! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Han har blitt veldig fin, og har akkurat samme munnen som moren sin. Siter
Guest LXT Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Han har blitt veldig fin, og har akkurat samme munnen som moren sin. Akkurat det samme tenkte jeg! Søt herremann Siter
MarionS Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Tenkte jeg skulle hilse å si takk for en fin hund, jeg var den heldige som fikk Farris Så laster opp litt bilder som takk Håper dette er greit, Caroline! For en utrolig nydelig gutt! Jeg Har faktisk halvsøsteren til Farris (etter Starbelle Tough Enough, Rasmus og Blenmerrow Astra Bleu, Astra) hun er nå 11 uker gammel. Ble født den 02.11.11 og heter til daglig Kida Hun har også et blått og et brunt øye, men gjør jo ingen ting siden hun er en blue merle. Moren har også to forskjellige farger på øynene så er ikke så rart at Kida også har fått det! syns det er veldig stilig jeg! Og Farris ser jo bare helt nydelig ut <3 Siter
Fidelius Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 For en utrolig nydelig gutt! Jeg Har faktisk halvsøsteren til Farris (etter Starbelle Tough Enough, Rasmus og Blenmerrow Astra Bleu, Astra) hun er nå 11 uker gammel. Ble født den 02.11.11 og heter til daglig Kida Hun har også et blått og et brunt øye, men gjør jo ingen ting siden hun er en blue merle. Moren har også to forskjellige farger på øynene så er ikke så rart at Kida også har fått det! syns det er veldig stilig jeg! Og Farris ser jo bare helt nydelig ut <3 Nydelig!! Da jeg først fant ut jeg ville skaffe meg en sheltie, hadde jeg originalt tenkt meg en blue merle Men så kikket jeg litt på tricolour også, å så fant jeg Farris, og da var det gjort Morsomt at moren til Kida har et blått venstre øye, mens Kida har et blått høyre! ( akkurat som Farris! ) Siter
Sirius Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 Så sjarmerende med det blå øyet da! Siter
Shlush Skrevet 21. Januar 2012 Rapporter Skrevet 21. Januar 2012 Wow Så pen Farris var! Jeg må si at blått øye og tricolor passet fint sammen :D Siter
Fidelius Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Da har Farris blitt 7 måneder å litt til, å har begynt å få litt lengre pels... Det blå øyet.... Og det brune... 10 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Han er veldig skjønn, altså, og så digger jeg at han har pipestilkene til mammaen sin! Siter
Recommended Posts