Gå til innhold
Hundesonen.no

hvilket barne tv likte du som liten, å hva var skummelt?


~Marlene~

Recommended Posts

mitt favoritt barne tv var: de dyrene i den skogen, husker ikke hva det het da :oops:

Fraglene :? det hater jeg jo nå :wink:

mummi, å andre dyreprogrammer :P

det som jeg hatet var : HUFSA på mummtroll, vinterheksen og en slags sel på pingu

var og veldig redd joppe #-o :P

enn dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt orntlig tegnefilmer. Slike som var bra laget. Eks. disney filmer. Var ikke så ofte det kom, men ble veldig glad når det kom. Spes. i jula var det mange fine filmer. (kresen allerde tidlig) Flukten fra dyreskolgen var en favoritt.

Jeg likte ikke sesam stasjon og joppe. Joppe har traumatisert meg totalt! Var ikke glad i fraglene heller.

Hadde vært gøy å se mange av de gamle seriene på nytt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det bare å innrømme.. :oops:

Pompel og Pilt og Karius og Baktus får meg fortsatt til å skru av TVn, holde for øra eller løpe ut av rommet. (Søsteren min ler seg ihjel hver gang..) :P Skitskummelt og ekkelt!!

Men jeg var veldig glad i Colargol! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten var det Dyrene fra Dyreskogen? Hjorteparken? (anyway) som gjaldt, i tillegg til Mummi. Elsker mummi enda jeg da.. Dessuten Sommeren med selik, noen som likte den eller?

Skummelt: Skippy (han holdt på å bli påkjørt og sånt) og Hufsa og Vinterheksa i mummitrollet. iik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det bare å innrømme..  :oops:  

Pompel og Pilt og Karius og Baktus får meg fortsatt til å skru av TVn, holde for øra eller løpe ut av rommet. (Søsteren min ler seg ihjel hver gang..) :lol:  Skitskummelt og ekkelt!!  

Men jeg var veldig glad i Colargol!  :D

"Jeg er bjørnen Colargol" *synge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er gøy med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt friskere og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...