Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Oslo/Bjerke


Red Merle

Recommended Posts

Vel, ordinær påmeldinga går ut i dag, 18 juli. Jeg har fiksa sjåfør, så i år ser det ut til at vi kommer oss av gårde og kan få stilt ut, mest for gøy :aww: ...

Hvem andre skal? :D

Dommeren på aussie er Marit Sunde, noen som har erfaring med denne damen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Er ikke påmeldt noe (det unner jeg ingen, jeg hater det kaoset selv), men kan hende jeg stikker bort en tur for litt shopping, evt. kanskje for å se hvordan Kovu takler kaoset der. Det tar jo minst 5 minutter å gå bort dit fra der jeg bor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal etter planen være ringsekretær hele helga, så da er det mulig noen her inne jeg skal piske rundt og sørge for at er på rett sted til rett tid :lol:

Hundeheidi, du finner informasjon her.

Og Simira, husk at fjorårets var spesielt med dobbelt så stor utstilling, i år blir den tilbake til sitt vanlige og slettes ikke mer kaotisk enn enhver annen stor utstilling i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal etter planen være ringsekretær hele helga, så da er det mulig noen her inne jeg skal piske rundt og sørge for at er på rett sted til rett tid :lol:

Hundeheidi, du finner informasjon her.

Og Simira, husk at fjorårets var spesielt med dobbelt så stor utstilling, i år blir den tilbake til sitt vanlige og slettes ikke mer kaotisk enn enhver annen stor utstilling i Norge.

Er klar over det. Jeg har vært der tidligere også. I fjor var det bare dobbelt så ille. :P Det hører med til historien at jeg jevnt over ikke er noe utstillingsmenneske og synes at utstillinger er ofte mest kjedelig og slitsomt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over det. Jeg har vært der tidligere også. I fjor var det bare dobbelt så ille. :P Det hører med til historien at jeg jevnt over ikke er noe utstillingsmenneske og synes at utstillinger er ofte mest kjedelig og slitsomt. ;)

Du, det ikke bare skimtes gjennom det du sier, det flerrer opp som grelle neonlys i setningene at du ikke kan fordra utstilling :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Rottis her oppe, så er det rasespesial lørdag og Bjerke søndag for vår del. Nå gjennstår det bare å velge seg ut hunder å melde på. Blir nok muligens til at Betty blir med, for moro skyld :) BV trenger jo storcert.. eller cert i det hele :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Jeg skal etter planen være ringsekretær hele helga, så da er det mulig noen her inne jeg skal piske rundt og sørge for at er på rett sted til rett tid :lol:

:o Er det nå jeg spesielt skal be om å ikke bli plassert sammen med deg? :whistle: Jeg skal skrive lørdag og være ved inngangen på søndag. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Er det nå jeg spesielt skal be om å ikke bli plassert sammen med deg? :whistle: Jeg skal skrive lørdag og være ved inngangen på søndag. :ahappy:

Jeg er snill med skriverne, altså, det er utstillerne som aldri vet hvor de har nummerlappen, ikke vet hvilken hund de skal inn med nå, som forsvinne før jeg får notert resultatet, som ikke kommer tilbake til BHK, som aldri er ferdig å gre hunden, som bare skal snakke ferdig i mobilen og slikt som jeg kan bruke pisken på! :lol:

Og for the record, så er det stort sett de mest erfarne og aktive utstillerne som roter mest i ringen... Nybegynnerne er lydige og hører på beskjedene jeg gir, de :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybegynnerne sitter livredd ved ringen i flere timer uten å tørre å gå på do :P syntes det var tryggere når emma var ringsekretar, hun så jeg var der og hun smilte så fint og ropte høyt og tydelig,noen ganger hører jeg ingenting når dr står og mumler :P

denne gangen skal jeg stille helt selv :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på lørdag, men skal prøve å komme meg inn for å se og handle litt på søndagen :) Noen som vet om gruppe 5 er på søndag?

Gruppe 5 går på lørdag. Jeg stiller faktisk begge to, og håper på 2. premie på Aiko sånn at utstillingsmerittene er på plass under vår jakt på viltsporchampionat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel i grunnen meldt oss på der, vi også :). Både Babs og Willersen skal få vise framlabbene - og baklabbene, og forresten hele resten av kroppen også :). Får håpe pelsen til Babs ikke blir noe tynnere nå - den KUNNE liksom vært mer fyldig for å si det sånn, men gamle damer har vel lov til å være litt tynne i håret, de (bortsett fra divaer som Wenche Foss da, som fikk bruke parykk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal. Må jo det. NKK Bjerke er vel "obligatorisk"? :P

Skal bare stille Tara selv, men kommer noen andre Kingwanaer også.

Har ikke meldt på enda, men skal snart. Må bare vente litt til først. Er det ikke slik atman alltid melder på så sent man kan? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...