Gå til innhold
Hundesonen.no

Et nytt og bedre liv!


Bananen

Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Dette må jeg teste ut :) Går jo mye, men har liksom ikke noe annet enn tiden og gå ut ifra.. :) Hvordan får dere til og legge ut bilder av ruten?

Edit: Fant det ut :)

Har tatt første prøvetur med runkeeper nå på kveldsluftinga, men det fungerte ikke i det hele tatt. Så er det litt dårlig app, eller gjør jeg noe feil..? 3g står på, men må jeg manuelt slå på gps? Ser ut som den kommer opp selv, og jeg klarte ikke og finne noen annen måte og slå den på.. Alt så greit ut. Men ila 20 minutter ute så fant den ikke signal noen gang... :/

Får prøve en annen en i morgen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Runkeeper ville ikke i dag heller, men Endomondo fungerte rimelig greit :) Hihi, utrolig hvor lite som skal til for og gjøre turen litt mer spennende :) Dagens morgentrim: http://www.endomondo...96848933534#_=_

Og kveldsturen: http://www.endomondo.com/workouts/29757009

Nå er det kun kos resten av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Vi gikk en liten tur i dag. Er egentlig ikke så innmari glad i å gå rundt her, for det er veisalt i alle kriker og kroker, OG det regner egentlig hele tiden. Men det var litt opphold i dag, så da tok jeg og Pøbel oss turen og gikk i nesten alle søledammene vi kunne oppdrive. Og det vi gikk inn døren begynte det å blåse og hølje ned. Så godt vi gikk når vi gjorde, selv om det ikke var verdens lengste tur. ;)

6720423903_b11207cb50_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk en liten tur i dag. Er egentlig ikke så innmari glad i å gå rundt her, for det er veisalt i alle kriker og kroker, OG det regner egentlig hele tiden. Men det var litt opphold i dag, så da tok jeg og Pøbel oss turen og gikk i nesten alle søledammene vi kunne oppdrive. Og det vi gikk inn døren begynte det å blåse og hølje ned. Så godt vi gikk når vi gjorde, selv om det ikke var verdens lengste tur. ;)

6720423903_b11207cb50_z.jpg

Det ser ut som dere fortsatt er i Bergen? Vi pleier å gå litt av den samme veien der når vi er i Loddefjord, bare et stykke lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha slik en fancy telefon. Men koster det ikke å ha denne runkeper på?? Kan det ikke bli gresslig dyrt??

Nei, det koster ikke noe (det jeg har merket på tlf regning) Runkeeper er gratis og det å ha på GPS trekker bare batteri for logging, men så lenge skjerm er slått av, så er det akseptabelt også det ... syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått lastet ned Sports-Tracker og fått testet det på en liten tur:) Utenom at den ikke fikk med seg den første delen av turen,så er jeg veldig fornøyd og virker som et bra opplegg :)

Dette var bare en liten tisserunde altså :rofl:

sport-tracker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedi gata husket jeg å skru på RunKeeper. Turen ble ikke sååå lang, for jeg glemte å ta på potesokker på Pøbelmus, og da klabbet det seg, og jeg brukte halve turen på å stoppe opp med Pøbel som ville pille av seg klumper like store som potene hans, stakkars. Potesokker neste gang, gitt!

6748565553_17fd55934e_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...