KarpeSkrotum Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Bil Hjem Den er veldig nøyaktig, prater norsk og er skikkelig fin. Prøvde å søke etter den, men fant den ikke :S Har selv Sygic og CoPilot for øyeblikket. Har testet flere og de snakker norsk alle og er fine sånn sett, men ingen jeg har blitt helt 100% fornøyd med ennå. (det blir man kanskje ikke heller : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Prøvde å søke etter den, men fant den ikke :S Har selv Sygic og CoPilot for øyeblikket. Har testet flere og de snakker norsk alle og er fine sånn sett, men ingen jeg har blitt helt 100% fornøyd med ennå. (det blir man kanskje ikke heller : ) den fulgte med telefonen når jeg fikk den. Så antar det er en LG ting. knallfornøyd iallefall med den appen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Takket være denne tråden har jeg kommet i gang! Det er hevet over enhver tvil at jeg spores til å gå lengre og lengre turer, når jeg vet at "jeg blir målt" :-) Jeg har altså lastet ned og begynt å bruke en app som heter Sports-Tracker Geniale greier! Jeg har ikke en gang android tlf , men en Nokia N97 Mini med gps. Lastet ned Sports-Tracker fra Nokia sine egne hjemmesider. Gratis! Data for turen lastes opp trådløst fra mobilen til pc'en når jeg kommer hjem, så får jeg et slikt bilde som det øverste her, med alle data på pc-skjermen. Her er f.eks. dagens tur, 4.13 km. Gikk i "mine egne fotspor" tilbake på en turvei, så linjene ser ut som de ligger oppå hverandre på dette kartet. Men zoomer man inn på Sports-Trackers hjemmeside, så ser man til og med hvilken side av veien jeg gikk på Hmmmm.... hadde jeg festet mobilen til hundens halsbånd hadde det blitt litt av et zikkzakk-mønster på kartet, hehe! :- ) Hun spretter jo hit og dit og frem og tilbake. Lurer på om satelitt-gps'en hadde fått med seg alt det. Her er bilde fra telefonen min. Det sender jeg pr email fra tlf til pc-innboksen min, og så lagrer jeg det på pc'en og laster opp på bloggen min derfra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Her er bilde fra telefonen min. Det sender jeg pr email fra tlf til pc-innboksen min, og så lagrer jeg det på pc'en og laster opp på bloggen min derfra :-) Det var da tungvint? Du vet du kan oppgi login-data på telefonen, så synkroniserer den automatisk med kontoen din på sports-tracker.com når den har nettforbindelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2011 Måtte teste RunKeeper i dag, jeg vet den står på miles og sånn, men det endret man da man var ferdig med kveldsturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Skal teste runker'n senere idag tenker jeg, er alene hjemme i kveld så det er jo en god anledning til å sjekke uuuuut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Skal teste runker'n senere idag tenker jeg, er alene hjemme i kveld så det er jo en god anledning til å sjekke uuuuut NEI, kjenner meg IKKE igjen .... NOWAY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 HAHA!! Uansett: http://runkeeper.com/user/325777928/activity/54470446 Ser ut til at ruta der vi gikk stemmer, men at den har "bommet" litt på veien? Når jeg ser på kartet og vet hvordan gatene ser ut/hvor vi gikk, så virker det bare litt forskjøvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 HAHA!! Uansett: http://runkeeper.com...tivity/54470446 Ser ut til at ruta der vi gikk stemmer, men at den har "bommet" litt på veien? Når jeg ser på kartet og vet hvordan gatene ser ut/hvor vi gikk, så virker det bare litt forskjøvet. This activity's map is private. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Prøv nå, satt til Everyone og ikke bare Street Team. http://runkeeper.com/user/325777928/activity/54470446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Gikk litt i dag, men veeeldig kort tur i skogen, siden man blir svimmel underveis. Hundene ble i hvert fall slitne av å børne. Den fant ikke GPS-en før etter en goood stund, så vi gikk litt lenger frem og tilbake enn hva den sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Var ute og jogget med kjæresten i går kveld, brukte Endomondo istedet for Runkeeper og den fant gps'en litt bedre (eller, vil vel tro det var gps'en som herja med RunKeeper og ikke selve appen det var noe feil med, men). http://www.endomondo.com/workouts/l8ZrC_PbfxE Syns godt den kunne vist snittfart på en annen måte, for den viser det på tlf (8,84kmt snittfart). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kit Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2011 For noe smarte greier! Har aldri hørt om RK før, jeg Men inne på nett, kan en velge hvem som skal få se hva? Merker jeg blir pittelitt paranoid her En hvemsomhelst massemorder kan jo se hvor en bor og hvor en pleier å gå tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2011 Ser ut til at ruta der vi gikk stemmer, men at den har "bommet" litt på veien? Når jeg ser på kartet og vet hvordan gatene ser ut/hvor vi gikk, så virker det bare litt forskjøvet. Var ute og jogget med kjæresten i går kveld, brukte Endomondo istedet for Runkeeper og den fant gps'en litt bedre (eller, vil vel tro det var gps'en som herja med RunKeeper og ikke selve appen det var noe feil med, men). Det har med nøyaktigheten i apparatet å gjøre. GPS-mottakerne i telefoner er gjerne ikke bedre enn at man får en feilmargin på +/- 10-15 meter. Hvor godt resultatet blir avhenger også av forholdene rundt. Signalene blir gjerne forstyrret av høye bygninger, om du går under trær også videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Glemmer helt denne, jeg! Vi gikk tur i dag, men glemte å slå på GPS-en før vi var nesten hjemme. Så den ble husket midt inni skogen. Turen var vel på rundt 6 kilometer totalt. Og bildeknipsing ble lagt til underveis. Men åssen får jeg endret det til km her/på runkeeper sin hjemmeside? Står i km på mobilen, i hvert fall ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 17. November 2011 Rapporter Share Skrevet 17. November 2011 Nå har jeg hoppet over 4.5 side med telefon snakk jeg ikke skjønner en pøkk av, jeg har kjøpt ny tlf, den er til å ringe med, sende meldinger og den kan ta bilder og spille radio. Da er jeg fornøyd. Men over til trådens faktiske topic: sunnere liv, jeg har bestemt meg for at nå skal jeg gå ned de 8kg, for nå er jeg lei av bukser som er for trange, valker som tyter og pese som en blåsebelg bare jeg har beveget meg 100 meter. Det er etter mitt skjønn ikke noen enkle snarveier dit. Jeg har bestemt meg for å ha gått ned til påske så det vil si at jeg må gå ned 2kg i snitt pr mnd. Det betyr at jeg kan fortsette å unne meg noen av livets goder, men i begrenset mengde: vin- ja. røyk- masse, cola light- kun en burk pr dag, godteri- kun på lørdag, middag- ja det jeg vil ha, men ikke fråtse. Trim- skjerp meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 17. November 2011 Rapporter Share Skrevet 17. November 2011 Men åssen får jeg endret det til km her/på runkeeper sin hjemmeside? Står i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 17. November 2011 Rapporter Share Skrevet 17. November 2011 Flink du er Gråtass! Jeg la om rutinene tidlig i vår, og jeg storkoser meg med trening nå. Det går aldri en uke uten tre økter - nå følger jeg to harde boot-camp aktige styrketimer i uken + jogging. Må nok trappe opp litt på utholdenhetsdelen, for tamdidam - jeg har meldt meg på triatlon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 17. November 2011 Rapporter Share Skrevet 17. November 2011 Hm.. kanskje jeg må skaffe meg en smartphone. Dette virket jo artig. Hva anbefales på smartphone-markedet om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 17. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2011 Ja, det er mulig, sammen med å endre vekt og første dag i uken. Gjøres med å gå på Your Profile's --> og velge My Settings og Preferences Første test med runker'n i kveld. Ble bare en liten tur og slo av skjerm naturligvis under turen. Glemte å se % på batteriet før vi dro, men så likt ut da vi kom hjem. (har ikke ikon med %) Det alternativet har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 17. November 2011 Rapporter Share Skrevet 17. November 2011 Det alternativet har jeg ikke. Hva er det du ikke har av det? Har du ingen profil ? Her har jeg hentet fram siden og vist hvor du går og hva du trykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 17. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2011 Hva er det du ikke har av det? Har du ingen profil ? Her har jeg hentet fram siden og vist hvor du går og hva du trykker. Takk! Måtte visst ha det inn med teskje ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Turen vår i dag. Det var glaaaatt! Overalt. Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Bananen: brodder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Bananen: brodder! Jaaa. Men visste ikke at det var så glatt i dag, altså! Har du broddeforslag? Husker mormor hadde noen sånne man kunne klipse på under. Jeg hadde de man kunne tre over skoen fra Rema, men de var ikke spesielt behagelig å gå med i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar