Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim 2. og 3. Juli


Guest Dratini

Recommended Posts

Guest Dratini

Kom igjen folkens, legg inn deres resultat :)

(neida, er ikke utålmodig med NKK-siden. Den skulle oppdateres fra kl 10 og enda ikke kommet inn noen resultater der :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Kom igjen folkens, legg inn deres resultat :)

(neida, er ikke utålmodig med NKK-siden. Den skulle oppdateres fra kl 10 og enda ikke kommet inn noen resultater der :whistle: )

Jeg vet ihvertfall om 2 soniser som har gjort det bra forløpig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempe fine dogser der iallefal :) skuffende for meg at det bare kun var meg med Lazy (rottweiler) der, hehe;) var overpopulasjon av andre raser, men nydelige de også;D :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempe fine dogser der iallefal :) skuffende for meg at det bare kun var meg med Lazy der, hehe;) var overpopulasjon av andre raser, men nydelige de også;D :lol:

Rottweiler bedømmes i morgen, så da ser du sikkert flere da om du vil. Om det var det du mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agility 1: disk. Dumme meg ga henne en godbit før første hinder, men fikk gå igjennom banen og da gjorde hun det knallbra!

Hopp 1: 2 premie som nr 7 i klassen. (Av 26) 5 feil og 2 tidsfeil. Hun sprang forbi pølsa istede for igjennom :P

Agility 1: disk. Hun sprang ut av banen etter 2 hinder...

Hopp 1: 3 premie som nr 16 i klassen. (Av 24) 10 feil og 9 tidsfeil. Hun gikk kjempebra, men var sliten, så all feilene datt på slalåmen.

Jeg fikk ikke med meg briardene... var der klokken 11, ingen briarder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, vet ikke om jeg kan dele så gode resultater, andre kan jo bli misunnelige :lol:

Vi gikk lydighet klasse 2. Og la meg si det slik, vi må nok trene litt mer :aww:

Fellesdekk: 8,5 poeng. Tre andre hunder brøt dekken, mens Ganzie og to andre lå se pent, atte :ahappy: Fikk litt trekk på grunn av mine herlige håndbevegelser.

Fri ved foten: 0. Hun har overhodet ikke tilstede, totalt offline. Jeg brøt etter halv øvelse, ville ikke ødelegge for oss senere.

Dekk under marsj: 5. Hun var ikke helt med, stoppet et lite stykke bak meg og jeg trengte to kommandoer for å få henne ned i dekk.

Innkalling med stå: 5 poeng. Flott fart, men hun brukte laaang tid på å stoppe.

Stå under marsj: 8,5. Brukte kroppen min ubevisst ogg det talte som dobbeltkommando.

Fremadsending: 0. Ganzie måtte ha to kommandoer for å løpe ut, så fant hun overhodet ikke ruta, og begynte å improvisere :lol: Jeg brøt henne der.

Apportering: 6. Først fant hun ikke apporten, så fant hun noen kjempegode snuseflekker. Brukte to apportkommandoer. Måtte også bruke et par kommandoer for å få henne på plass, hun fant ut hun skulle komme foran meg med apporten i dag :rolleyes2:

Fritt hopp over hinder med sitt: 0. Hun hoppet pent over, la seg, og så gikk hun rundt tilbake. Den var ny :rolleyes2:

Kontroll over hunden på avstand: 0. Men det var en nydelig dekk-øvelse sa dommeren :lol: Hun lå så pent atte, jeg kommanderte sitt opp, hun lå enda mer. Jaujau :lol:

Helhet: 6. Jeg jobbet godt, sa dommeren. Hunden derimot... :lol:

Endte opp på 69.5 poeng, og nr 6 av 6. Det er den laveste poengsummen vi noensinne har fått, men den avspeiler dagen veldig bra. Jeg har aldri i mitt liv sett Ganzie så utenfor og offline noen gang. Hun hadde virkelig ikke dagen i dag, stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symra fikk very good i dag. Som vanlig veldig fin kritikk når det gjelder anatomien og dårlig når det kommer til entusiasme i ringen. Jeg ble litt fornøyd med "tip top show condition", det må vel bety at jeg kan slutte å irritere meg over avgnagde barter?

Ellers har vi hatt en toppers dag i absolutt brukbart vær. Jeg ble faktisk temmelig solbrent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symra fikk very good i dag. Som vanlig veldig fin kritikk når det gjelder anatomien og dårlig når det kommer til entusiasme i ringen. Jeg ble litt fornøyd med "tip top show condition", det må vel bety at jeg kan slutte å irritere meg over avgnagde barter?

Ellers har vi hatt en toppers dag i absolutt brukbart vær. Jeg ble faktisk temmelig solbrent! :)

Jeg også, ble solbrent på kinnene av alle ting jeg da.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agility 1: disk. Dumme meg ga henne en godbit før første hinder, men fikk gå igjennom banen og da gjorde hun det knallbra!

Hopp 1: 2 premie som nr 7 i klassen. (Av 26) 5 feil og 2 tidsfeil. Hun sprang forbi pølsa istede for igjennom :P

Agility 1: disk. Hun sprang ut av banen etter 2 hinder...

Hopp 1: 3 premie som nr 16 i klassen. (Av 24) 10 feil og 9 tidsfeil. Hun gikk kjempebra, men var sliten, så all feilene datt på slalåmen.

Jeg fikk ikke med meg briardene... var der klokken 11, ingen briarder...

Det VAR deg ja..! Jeg satt ved agilityteltet og så Milla løpe ut av banen.. Uff jeg fikk litt vondt inni meg stakkar.. :P

Det var en fin dag da! Og fint vær! Jeg er svært fornøyd og skal tilbake i morgen! :D Kjempetrivelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fargerikt i aussieringen, og ble delt ut masse blått og også to grønne, derav en i championklasse! Totalt 3 CK av 14 påmeldte. Avalon var litt for lett for henne og fikk blått, men Tibra falt heldigvis i smak og reddet æren for vår del med BIR :) Ble ikke noe i gruppa (samme dommer), men det får bare være når vi først nådde opp hos ei som var så streng! I morgen venter elevarbeid for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fargerikt i aussieringen, og ble delt ut masse blått og også to grønne, derav en i championklasse! Totalt 3 CK av 14 påmeldte. Avalon var litt for lett for henne og fikk blått, men Tibra falt heldigvis i smak og reddet æren for vår del med BIR :) Ble ikke noe i gruppa (samme dommer), men det får bare være når vi først nådde opp hos ei som var så streng! I morgen venter elevarbeid for meg :)

Gratulerer så mye med fineste Tibra :wub:

Gratulerer til alle andre også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det VAR deg ja..! Jeg satt ved agilityteltet og så Milla løpe ut av banen.. Uff jeg fikk litt vondt inni meg stakkar.. :P

Uff, at du måtte se akkurat den starten da.. :P verken jeg eller milla var nett, så vi hadde null kontakt. Men hun har aldri vært så borte før, kom ikke engang når jeg ropte. Men vi hadde en kjempe bra start rett etterpå da :P bare og komme og hilse altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, at du måtte se akkurat den starten da.. :P verken jeg eller milla var nett, så vi hadde null kontakt. Men hun har aldri vært så borte før, kom ikke engang når jeg ropte. Men vi hadde en kjempe bra start rett etterpå da :P bare og komme og hilse altså :)

Hehe! Sånt skjer vettu :P Det er jo mye som skjer inne på området som fort kan ta fokuset til hunden..

Skal hilse på neste gang! Skal du imorra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det var fin steming på leangen i går ivartfall, å ser ut som været ble perfekt for hundene i dag også!

Selv startet jeg kun i går, vært på ukeskurs i åre, så en dag ble nok. Tok med oss et napp i hopp hjem, og ellers 3 disk løp jeg er superfornøyd med.

Lykke til alle som skal starte/stille i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik har konkurrert i championklassen med de store gutta i dag og endte opp med å bli 4bhk! :banana: Jeg er stolt hjemmesitter :ahappy:

Og Oliver sin kullsøster Anna slo til og ble beste tispe med CERT og CACIB! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det iværtfall 0 disk. :)

Hopp 1: 2 premie, plassert som nr 7 i klassen. (av 19). 2 feil. Milla var virkelig på, og var rask, så jeg feilberegna alt av bytter.. Feil i slalomen, ikke sikker på den andre.

Agility 1: 0 premie, plassert som nr 13 i klassen (av 19).2 feil og 19 sekunder tidsfeil.. Milla tok nemlig et par "seiersrunder" for og sjekke publikumet før hun hoppet hindrene, det tapte vi mye tid på. Vi fik også feil for at hun tok et raskt stoppe oppe på møne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...