Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim 2. og 3. Juli


Guest Dratini

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Hurra for flinke Soniser:))

Gratulerer til alle sammen.

Jeg svever fortsatt på en sky og er så fornøyd så fornøyd med oppdrettet mitt:)))

Kennel Courtborne sine resultater:

På Lørdag hadde vi myndespesial og tror dere ikke lille junioren vår, Courtborne Hera ble Bir og BEST IN SHOW,, Bror Courtborne Ares ble bim også :)) oppdrettet hadde også bh plassering:1,2 og 4 på tispene nr. 1 og 2 Bis oppdretter, bis 2 veteran. Bir Saluki N S uch Courtborne Sinax Antilla Hurra, hurra.

På Nkk sin utstilling hvor dommeren brukte virkelig skalaen blått,gult og grønt ble brukt. Da hadde vi Bir,big4 og Bis Veteran på INT Nord Kbhv-06, Nv-07 Courtborne Ramazotti og N S uch Courtborne Sinax Antilla ble Bir og Big og Best In Show 2, Og vi ble også 2.Best In Show oppdretter:)) Litt av en helg og vi er så stolte så stolte.

Klem

Kristin

Gratulerer så mye igjen Kristin, det var virkelig velfortjent også :D

Det kan du si ja :lol: Var mange som klødde seg i hodet og lurte på hva f dommeren hadde drukket dagen i forveien :lol: Men jeg hadde jo hørt div rykter om denne dommere, men jeg trodde det da ikke var så gale :blink::frantics: Jaja, var Trym sin første gul, så den er det bare å legge i glemmeboken :P

Hehe, fikk rapport av naboen jeg ;)

Sånne gule får man bare glemme, bedre lykke neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for flinke Soniser:))

Gratulerer til alle sammen.

Jeg svever fortsatt på en sky og er så fornøyd så fornøyd med oppdrettet mitt:)))

Kennel Courtborne sine resultater:

På Lørdag hadde vi myndespesial og tror dere ikke lille junioren vår, Courtborne Hera ble Bir og BEST IN SHOW,, Bror Courtborne Ares ble bim også :)) oppdrettet hadde også bh plassering:1,2 og 4 på tispene nr. 1 og 2 Bis oppdretter, bis 2 veteran. Bir Saluki N S uch Courtborne Sinax Antilla Hurra, hurra.

På Nkk sin utstilling hvor dommeren brukte virkelig skalaen blått,gult og grønt ble brukt. Da hadde vi Bir,big4 og Bis Veteran på INT Nord Kbhv-06, Nv-07 Courtborne Ramazotti og N S uch Courtborne Sinax Antilla ble Bir og Big og Best In Show 2, Og vi ble også 2.Best In Show oppdretter:)) Litt av en helg og vi er så stolte så stolte.

Klem

Kristin

aaHinata5.jpg

Gratulerer med fantastiske resultater i helgen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du si ja :lol: Var mange som klødde seg i hodet og lurte på hva f dommeren hadde drukket dagen i forveien :lol: Men jeg hadde jo hørt div rykter om denne dommere, men jeg trodde det da ikke var så gale :blink::frantics: Jaja, var Trym sin første gul, så den er det bare å legge i glemmeboken :P

Var dommeren P,K,A? I boxerringen var omtrent ingen hunder verdiget rødt. Av alle hanhundene som kjempet om certet fikk kun en rødt, resten fikk blått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen! Sier som alltid, sonen har FINE hunder!

Også lurer jeg på om noen med katalogen har lyst å fortelle meg hvem münsterländerene var? :)

kun 1

jr hann

Prästgårdens C-Marr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom også hjem med bestått elevarbeid der jeg fikk bruke HELE skalaen på en eneste rase (irsk setter), hadde alle setterne pluss pointer :) Endte også opp som skriver/ringsekretær for JH da de manglet en del personell, og fikk jobbe for Arne Foss, noe som alltid er hyggelig.

Gratulerer til alle andre som er fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Var dommeren P,K,A? I boxerringen var omtrent ingen hunder verdiget rødt. Av alle hanhundene som kjempet om certet fikk kun en rødt, resten fikk blått.

Dere var i samme ring som oss. Og jeg fikk med meg at kun 4 hanner (Boxer) totalt fikk rødt :blink:

Leonberger etter dere var det kun 2 tisper kjempet om BIR. Mener det var 35 Leonbergere som var påmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en knallhelg i Trondheim både i ag-/hopp-ringene og i utstillingsringen. Yoshi ble BIR med CACIB og vi ble plukket ut blant de seks beste terrierne, men dessverre ikke plassert. Ellers fikk vi napp, 3. førsteplasser og en 3. plass i ag/hopp :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...