Tonje Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Jeg har jo helt glemt å lage en egen tråd til Felixen! Fy å fy! Men uansett: Felix har bodd sammen med meg og Ike i snart 6mnd nå, og jeg tror han trives sammen med oss. Ike har virkelig sluppet han inn i varmen,og jeg tror de trives med hverandre svært så godt. Her kommer et bittelite utvalg av bilder;) Ståørene sine det! Miiiin,Miiiiiiiiiin! Kom å ta den da bruttern! Jeg kan være veldig pen også. Gutta koser seg i sofaen Sutte litt på skilpadden sin På fjelltur høstbilde Næh,se på han kjekke der da! Siter
Djervekvinnen Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Kjempefine! Fine bilder. Ser ut til at de trives godt sammen! Siter
Synnikken Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Penepene Sier jeg som alltid har syns Wippiser ser skummel ut.. men tror jeg har byttet mening etter jeg ble medlem av doggis og så mange flotte bilder av dine... Siter
Tonje Skrevet 3. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Takk å takk Penepene Sier jeg som alltid har syns Wippiser ser skummel ut.. men tror jeg har byttet mening etter jeg ble medlem av doggis og så mange flotte bilder av dine... Skumle?! Hvor hen? Siter
civga Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Så pene de er Likte spesielt Felix, hva kalles fargen hannes? Siter
Tonje Skrevet 3. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 På stamtavla hans står det Brindle/hvit, men jeg forklarer det med beige brindle med hvitt jeg da. Siter
Peers Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Flotte gutter! Jeg liker godt fargen til Felix altså Siter
civga Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Har du hjemmeside hvor jeg kan se flere bilder av hundene ? De var bare så flotte! Siter
Tonje Skrevet 3. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Har desverre ikke det for tiden, har prøvd å lage en men jeg gir opp hver gang,er verken flink eller tålmodig <_< Siter
Debbie Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Kjekke gutter, er selv tante til en fra Marbleize.. Er ike blå og hvit??? Siter
Zoey Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Skrevet 4. Januar 2009 Så flotte de er:) Hevm er Felix etter? Siter
Tonje Skrevet 4. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2009 Hva trener du med dem? Akkurat nå er det veldig stille på treningsfronten. Ike har fått en god del agility-trening tidligere,men har hatt en lang pause nå. Felix har rett og slett fått lære seg litt vanlig "hundeskikk" siden han kom hit, for han hadde ikke lært noen ting... Men siden vi fikk LC-maskin til klubben ifjor så startet vi med det og kommer til å fortsette når sesongen starter igjen. Det er kjempemoro! Planen er å starte opp med agility igjen også,for jeg tror Felix kommer til å like det. Kjekke gutter, er selv tante til en fra Marbleize.. Er ike blå og hvit??? Ike er blå og hvit ja :happy: Så flotte de er:) Hevm er Felix etter? Han er etter Souftouch Little Big Man og Seregon Arwen at Courtborne. Siter
Zoey Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Skrevet 4. Januar 2009 Han er etter Souftouch Little Big Man og Seregon Arwen at Courtborne. Awww.. Jeg har lagt min elsk fullstendig på Softouch Little Big Man.. Han er fullstendig nydelig! Så, og Felixen han arvet Det, så er han nok shitflott Siter
Kristinh Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Skrevet 9. Januar 2009 Ja siden jeg er oppdretter av Felix .. skryte, skryte.. Han er super flott og Tonje er jo så kjempe flink med gutten sin og vi er strålende fornøyd med henne må jeg også si. Felix har fått et helt nytt liv og koser seg i fleng sammen sin "Storebror" Ike. Han er også en Courtborne hund. Lykke til Tonje med dine flotte hunder og ja vi gleder oss til LC til våren igjenn. Begge guttene til Tonje er sinnsykt flinke på banen etter filla, en fryd å se på hvor de koser seg. Lykke til med gutta dine også sees vi snart en gang. Klem Fra Bestemor Kristin. Siter
Tonje Skrevet 22. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2009 Denne tråden er godt forsømt ja... Men her er noen nye bilder av Flixemannen Siter
Guest Peersen Skrevet 23. Desember 2009 Rapporter Skrevet 23. Desember 2009 Hei Tonje Tusen takk for at du deler disse helt fantastiske bildene med oss på Sonen ! Bildene er virkelig av superkvalitet Han er jo en virkelig nydelig herremann ! Jeg har selv aldrig hatt whippet.. har liksom gått opp en størrelse i mynde !! Hilsen meg i Spania, som bor så langt sør, at vi ikke har snø.... men akkurat disse dagene forferdelig mye regn ! Siter
Djervekvinnen Skrevet 23. Desember 2009 Rapporter Skrevet 23. Desember 2009 Kjempefine bilder av flott hund! Siter
Tonje Skrevet 23. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2009 Tusen takk for så fine ord da gitt Men klart,han er jo en pen herremann Siter
HeraHiromi Skrevet 23. Desember 2009 Rapporter Skrevet 23. Desember 2009 Kjempeflott hund! Er svak for Whippet Spørs om vi ikke må ha en om et par år... må bare overtale min bedre halvdel Han mener det holder med en hund Siter
Tonje Skrevet 27. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2010 Felix nærmer seg 3 år og det krever en liten oppdatering synes jeg,så her kommer en skikkelig spam! Kjent stil Han er vokst opp til å bli en vakker herremann synes jeg Skogens konge På fjelltur Whippet i sommereng Ser dere det vakre lille skinnende øyet? Raptus-stil! Felix på LC-prøven hvor han kom på 2.plass og fikk Cert Whippetrumper i full fart Erte lille Cæsar litt På en fjelltopp for noen dager siden Det går unna i svingene! Siter
Recommended Posts