Marianne&Java Skrevet 23. Juli 2011 Rapporter Skrevet 23. Juli 2011 Næææh, jeg har ikke fått med meg at valpene har kommet! Gratulerer så mye med et flott kull De er jo bare nydelige da Moro altså, flotte dyret Jeg tipper 8 pinnedyr! 5 tisper og 3 hanner Jeg gjettet jo til og med nesten rett også jeg, hvis man ser bort i fra kjønnsfordelingen Siter
Guest Michellus Skrevet 23. Juli 2011 Rapporter Skrevet 23. Juli 2011 Oh my, kjenner det klør litt i fingrene etter å få klådd litt Siter
Hermes Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Da har jeg fått lov av Ahadi å oppdatere med noen av bildene hennes, tatt fra Facebook og bloggen. Valpene har fått besøk: Valpene er snart 6 uker gamle! Afrik: Abadi og mor: Adina og mor: Siter
SiriEveline Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Helledussen for noen søte små boller! Men må si det er vanskelig å forestille seg at de nurkene skal bli store, flotte og elegante hunder! :wub: Siter
Hermes Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Litt oppstillingsbilder! Ayorou: Arawan: Akiki: Adiza: Adina med italieneren Limit: Afrik: Ahadi: Abadi: 1 Siter
Sissi Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Nydelige! Nå fikk jeg brått lyst på flere mynder, de har en slik tiltrekkingsevne som er vanskelig og beskrive meeeen neste hund har jeg liksom lovet meg selv skal bli noe enklere rase Siter
LinL Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 For en nydelig rase. Er svært forelsket i sånne pinnedyr. Er en rase jeg skal følge med fremover iallefall!! Og gratulerer med så flotte valper, spesielt Afrik da han ser jo bare nyyyydelig ut Siter
idaemiliee Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 æsj, så ekle! Har ikke lyst på en slik en i det hele tatt Siter
Yodel Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Ooooooooh. Arawan er min favoritt- eksteriørt. På et generelt grunnlag, og uten at jeg kan standaren Har du kjøpere til alle? Siter
Ahadi Skrevet 12. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. August 2011 Takk for at du har oppdatert med bildene Spinoza! Det er jo full fart her om dagen, så slike ting kommer litt i annen rekke;-) Ooooooooh. Arawan er min favoritt- eksteriørt. På et generelt grunnlag, og uten at jeg kan standaren Har du kjøpere til alle? Arawan ser veldig veldig fin ut, og er en av mine "favoritter" også. Jeg har kjøpere til de fleste, muligens er det en hanne som fremdeles er tilgjengelig. Siter
Hermes Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Nydelige! Nå fikk jeg brått lyst på flere mynder, de har en slik tiltrekkingsevne som er vanskelig og beskrive meeeen neste hund har jeg liksom lovet meg selv skal bli noe enklere rase Enklere enn whippet? Finnes det? Whippet er jo verdens enkleste skapninger! Arawan ser veldig veldig fin ut, og er en av mine "favoritter" også. Jeg har kjøpere til de fleste, muligens er det en hanne som fremdeles er tilgjengelig. Fy til Yodel som spør om slikt! Jeg har ikke godt av denne informasjonen! Siter
Djervekvinnen Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Utrolig fine bilder. Man blir sittende slik å se på dem. Siter
IdaC Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 SÅÅÅ SØTE SMÅ Nå vil jeg hilse på et sånn ting, dem var jo bare elegant! Siter
Ahadi Skrevet 27. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Nå er de første "norske" Azawakh valpene snart 6 månder, og jeg tenkte det var på tide med en liten oppdatering. Alle valpene reiste til sine nye familier før de var 9 uker, med untak av Adiza som skal bo hos oss. Alle familiene er kjempefornøyd med sine nye familiemedlemmer, og jeg er veldig heldig som stadig mottar koselige bilder og filmer av lykkelige valper :-D Valpene har også gjort suksess i utstillingsringen allerede, Adina har blitt både BIG2 og BIG 3 valp, og Ahadi ble Best In Show på en stor utstilling i portugal! Det er jammen stas å være oppdretter når valpene finner seg så fint til rette i så gode nye hjem! 4 Siter
SusanneL Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Så flotte! Ser liksom allerede "verdige" ut - til tross for at de jo egentlig bare er "babyer".. Helt villt søte med sine rynker som pyttesmå, da... Takk for at du deler med oss! Susanne Siter
Toril Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Tusen takk for oppdatering om Elegantene,nydelige Siter
Heidihj Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Så flotte de er blitt! Takk for koselig oppdatering. Nydelige hunder, virkelig Siter
Djervekvinnen Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Nydelig bilder. Så morsomt det med de to som lekte Siter
Kristiin Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Siden du nevner portugal, ble ikke alle valpene solgt til eiere i Norge? Hvilke land havnet de alle i? Siter
Ahadi Skrevet 27. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Siden du nevner portugal, ble ikke alle valpene solgt til eiere i Norge? Hvilke land havnet de alle i? Det er fem av valpene som bor i Norge. Ellers bor en i Sveits, en i Portugal og en i Sverige. De fem som bor i Norge treffes jevnlig, og på torsdag ser jeg alle de norske i Leto :-D Siter
Abadi Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 El-Adini Abadi 9 mnd og 73 cm høy 5 Siter
Toril Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Hun har i hvertfall IKKE vokst seg stygg :heart: 1 Siter
Recommended Posts