Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening på Ekeberg 26/5-11

Ingvild

Recommended Posts

Det ble visst bare bilder av de røde farene og ekornbarna, i tillegg til at søteste Ellie hoppet inn på et hun, også.

Bildene finnes i større versjon på flickr (hvert bilde er en link), og det er som vanlig selvfølgelig lov til å låne bilder til facebook/blogg o.l. :)

Imouto

5762684627_4f8186b759_z.jpg

5762684985_b83a3e44b8_z.jpg

5762685357_1b791cc655_z.jpg

Ellie

5763230866_23f45fa8d4_z.jpg

Imouto

5763231218_bd004be2c2_z.jpg

5762686387_8b55fa7b65_z.jpg

Balrog

5763231934_d61e35d46e_z.jpg

5762687013_cf839f8ed5_z.jpg

Aiko

5763232582_1a2fa8d5d6_z.jpg

5763232922_887d86e4d9_z.jpg

Og til slutt noen oppstillingsbilder av søteste Opsis, som har modnet veldig både i kroppen og i hodet, men som stod bedre da kameraet ikke var fremme... Fin er a læll :ahappy:

5762688017_2ea36aebf6_z.jpg

5763233560_10d3d3b822_z.jpg

5762688607_99e634942d_z.jpg

5763234328_21a9cab269_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opsis ER fin...! :D Så da trivelig ut det der :)

Jeg er så enig! Takk :flowers:

Haha :lol:

Så fine, ivrige og dumme hundene mine så ut! :wub:

Tusen takk!

Elsket det første bildet av Ops! :heart:

Hundene dine og ører. :lol: Skikkelig herlig! Fantastiske bilder Ingvild!

Synes fargen til Opsis kom veldig godt frem, når jeg tar bilder blir hun bare mørkt brun. Flink Ingvild! :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...