Caroline Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Alma er datter av Silma og barnebarn av Saeta, og skal bo her hos meg. Ettersom Silma bor hos mamma, er det på tide at noen kan overta for Saeta i utstillingsringen, ettersom Saeta nå har vunnet det meste hun kan få her i landet fram til hun blir veteran om 2 år. Alma er stamtavlemessig halvsøster til Sirius, og de har både en del likheter, men er også veldig forskjellige. Temperamentsmessig er Alma som snytt ut av nesa på sin mor, med herlig utstråling og masse lekelyst, og det var noe av grunnen til at jeg falt for nettopp henne i dette kullet. Utseendemessig har hun flott stil med lang hals, fin overlinje og flotte vinkler rundt om. Jeg er spent på hvordan hodetypen vil utvikle seg, men foreløpig ser hun ut til å få et veldig velskåret hode med god underkjeve. Hun har mer pels enn jeg noengang har hatt på en valp tidligere, så kanskje jeg endelig er heldig og får en sheltie som har pels før den blir nesten 3 år. Både Saeta og Silma var utrolig sene med å få pelsen på plass. Planene for Alma er mange, men vi har ikke hastverk. Som sagt håper jeg hun på sikt kan "overta" for Saeta i utstillingsringen, men også i lydighetsringen, så det blir nok begge deler på henne også. Jeg måtte tenke litt på om jeg hadde tid til å trene enda en hund, men skulle ikke tiden strekke til vet jeg at hun som sheltier flest vil kunne leve et godt liv kun som "maskot" også. Vi får rett og slett bare se hva framtiden bringer Siter
xxx12345 Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 For en herlig liten pelsball! Tipper du får mye morro med henne fremover Siter
tm100021 Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Hun er så herlig! Gleder meg til å å følge med på fremtiden hennes Siter
Synnikken Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Hun er så vakker! Gleder meg til å møte henne engang i fremtiden Siter
MiO Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Det var min favoritt i valpekullet ditt også! Hun er nydelig! Lykke til, håper hun lever opp til alle forventninger Siter
Lola Pagola Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Skikkelig pen lykke til med henne! Siter
MegaMarie Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Ååå herregud så god hun er! For en pelsdott liksom Jeg har så lyst til å stjele henne Siter
SoppenCamilla Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Heeerlig! Gleder meg til å høre om alle utstillingsprestasjonene! Siter
[email protected] Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Hun er utrolig nydelig Blir spennende å følge henne videre Siter
Caroline Skrevet 22. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Idag har vi hatt et lite slektstreff her, med besøk av Silmas kullsøster Sari, og hennes datter Taima (med eiere). Benyttet sjansen tl å få litt hjelp med et generasjonsbilde. Kommer nok nye og bedre med tiden, de er ikke akkurat nystelte, men morsomt å ha til senere Saeta, Alma og Silma: Siter
Guest Jonna Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Fine Gleder meg til å se hvordan Alma blir etterhvert. Siter
Diffi Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Så fin! Håper du blir fornøyd med valget Blir spennende å følge med på utviklinga hennes. Siter
Maria Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Så nydelig, Caroline Gratulerer med endelig valg og lykke til fremover! Siter
Snickers Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Nyydelig! Lykke til med henne framover! Siter
Marianne&Java Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Herlige lille valpen Og resten av slekta også da Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.