Cattn Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Gratulerer så mye Gleder meg til å følge med på utviklingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Så fin! Grattis. Og er det en storliten flattelatte jeg ser på ene bildet? Det er en flat som er drektig som heter.... Chocomate`s Elisabeth Arden "Tina" Gratulerer med enda et tilskudd i flokken! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Gratulere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Trålet Svenske kelpieklubben, norske, finn og fant henne på finn.no Var det planlagt med ny hund/kelpie? Hadde du planer om voksen hund, og ikke valp? Jeg er nyskjeeeerig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Var det planlagt med ny hund/kelpie? Hadde du planer om voksen hund, og ikke valp? Jeg er nyskjeeeerig Kelpie var planlagt ja, onsket helst voksen av mange grunner, hadde blitt valp om noen år on det ikke dukket opp noen jeg likte før det. Skriver fra mobil så litt leifette :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2011 Det er en flat som er drektig som heter.... Chocomate`s Elisabeth Arden "Tina" Jaggu, Pøbelslektninger, jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2011 Gratulerer! Kjempe fine hunden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2011 Gratulerer så masse med kelpiefrøkna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2011 Upåklagelig sovestil på hunden Fra tur idag: Mangler det en hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2011 Nå savner jeg finværet Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2011 Så fin den nye var! Med tantegninger og alt mulig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2011 gratulerer så mye med nytt flokk medlem, utrolig skjønn kelpier er virkelig vakre, har fått øyne opp for dem etter jeg kom inn på sonen ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2011 Herregud så søt hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Liten film fra idag. Trente litt på at hun ikke skal dekke ut skjevt fra meg, rettere på plass og holde apporten som hun lærte seg igår. Ser eg kuttet av hodet hennes i starten så jeg klipte vekk alt med apporten der for vel, du ser ikke det Noen ganger tripper hun og nyser og rister på hodet er når hun ikke forstår eller vil. Ble litt kort fordi noen (les: Amiga) lekte pøbelunge og rev ned ting og hylte som en stakkars grisunge fordi hun måtte se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Å, gratulerer! Så kjempe fin hun var *Liker at kelpie er inn på sonen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Men men, jeg ville jo se bilder Fin film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Men men, jeg ville jo se bilder Fin film! Prøv å ta bilder du, med 2 hunder som linselus og du skal stille opp og ta bildene selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Haha, skal prøve. Må bare få to hunder til her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Gratulerer med nyervervelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carofo@online.no Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Såå flink Issi er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Ops er ikke sikker på om jeg har sagt gratulerer eller ikke jeg Ihvertfall gratulerer så mye med nykomlingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 25. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2011 Gratulerer! Jeg kjenner Emma og oppdretter, har trent sammen med dem. Håper du kommer til trives med Issi, spennende rase! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2011 Gratulerer! Jeg kjenner Emma og oppdretter, har trent sammen med dem. Håper du kommer til trives med Issi, spennende rase! Hun er veldig fin hittil. Litt kort konsentrasjon men vi jobber med saken. Hun er blitt veldig varm i trøya og samler sokker og leker og gjemmer de for oss andre Hun er veldig fin innendørs, vokter litt men lærer hun at det er ikke lov. Tar noen små økter i ny og ne og håper vi kan forlenge de etterhvert! Til uka kommer thorstein og vi flytter til ny leilighet, blir gøy å se hvordan det går. Amiga og hun er iallefall veldig gode venner og da er jeg fornøyd Bilder kommer Fredag skal vi til fotograf heile gjengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2011 OB ba, Anette leverer nattebilder! Med editert øyne Med røde øyne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts