Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet i lydighet!


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 630
  • Created
  • Siste svar

Hadde det vært mulig å skifte litt på påmeldingene mine? Litt usikker på hva jeg har meldt på, men det blir ihvertfall Chico i klasse 1, og evt. Yaris i rekrutt.

bare send meg PM. Meld på hundene også bare si hva som evt skal endres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å melde på folkens!

Sted: Bogstad

Dato: søndag 25. september

Klasser: rekrutt, lp 1, 2, 3 og elite

Pris: 50,-

Har nå fått fikset premier til alle deltagerne, og det blir fine premier til vinnerne! I tillegg til halv pris på kurs hos Gråtass til "mest trengende" så er det en annen hundeskole som også gjerne vil sponse, men vi har ikke helt bestemt hvem som skal få den premien :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Rosettene er klare, jeg må bare betale for de først så kan de hentes rett borti veien her :ahappy:

Folk kan begynne å betale påmeldingsavgift nå dersom de vil. Jeg husker ikke om jeg skrev om det var betaling på stevneplassen eller ikke, men det hadde vært supert om noen kunne ha betalt på forhånd til konto også slik at jeg kan betale for rosetter og en del andre småpremier :ahappy:

Merk betalingen med nicket ditt på sonen og hundens navn!

Kroner 50,- per hund til kontonummer 1201.15.22961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på hva Matchshow er jeg? Er det to og to hunder opp mot hverandre og så er et en av de som går videre? Hva ser man på da sv? Er det kun eksteriørt? Jeg er grønn :lol:

Og hvem kan vinne ekstratitlene osv? Må man være påmeldt i en av LP-klassene for å bli vurdert i forhold til de uoffisielle prisene som "mest sjarmerende" osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på hva Matchshow er jeg? Er det to og to hunder opp mot hverandre og så er et en av de som går videre? Hva ser man på da sv? Er det kun eksteriørt? Jeg er grønn :lol:

Og hvem kan vinne ekstratitlene osv? Må man være påmeldt i en av LP-klassene for å bli vurdert i forhold til de uoffisielle prisene som "mest sjarmerende" osv?

Det blir dessverre ikke matchshow! For min del må noen gjerne arrangere det på lørdagen, men det blir seperat fra LP-stevnet :) (altså, om noen vil arrangere det må de søke seperat til Friluftsetaten og spørre Retrieverklubben om å få ha banen også på lørdagen, osv).

Edit: glemte å svare på spørsmålet ditt, haha! Det er to og to hunder mot hverandre, ja. Man ser på eksteriør, men ikke alltid opp mot en rasestandard siden matchshow ofte er åpent for blandingshunder også :) Men tror dommeren da ser etter generell god anatomi og at vinnerne er noenlunde rasetypisk.

Og ja, du må være påmeldt i LP-klassene for å bli vurdert i de uoffisielle. Det er jo bare å melde på da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne egentlig vært veldig gøy å prøve seg på. Og rekrutt kan da vel ikke være så krevende?

Er så utrolig grønn på dette jeg. Er det noen som kunne fortalt meg hva som kreves i rekrutt? Hvilke øvelser, og hvor korrekte forventes det at de er? Blir veldig glad hvis noen vil sende meg en PM :ahappy:

Og en ting til; Må hunden være registrert for å delta? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne egentlig vært veldig gøy å prøve seg på. Og rekrutt kan da vel ikke være så krevende?

Er så utrolig grønn på dette jeg. Er det noen som kunne fortalt meg hva som kreves i rekrutt? Hvilke øvelser, og hvor korrekte forventes det at de er? Blir veldig glad hvis noen vil sende meg en PM :ahappy:

Og en ting til; Må hunden være registrert for å delta? :P

Hunden må ikke være registrert, øvelsene til rekrutt står beskrevet her. påmelding er også på websiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Labbis! Mana kommer til å være litt over 4,5 mnd og jeg aaaaner ikke om hun klarer en eneste øvelse :lol: Men kan jo melde meg på rekrutt da og så ser vi hvordan det går! Er vel bare å backe ut hvis jeg ser at hun ikke er klar i det hele tatt? Noe jeg mistenker at hun kanskje kommer til å være xD

Hun kan litt basics og det er jo en mnd til enda å vi kan HARDTRENE :lol:

IA: øvelsene til rekrutt står på sonenmesterskap sida -> Her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var brått Argyr påmeldt i rekruttklasse. :lol:

Hadde glemt dette jeg, men så kom jeg på i går at kanskje jeg skulle ta med hårdotten. Jeg tar ikke med meg begge på tog altså, men en skal jeg da klare. Og så er vel Argyr hakket mer spennende for folk å treffe enn Garm, tenker jeg.

Argyr kan ikke noe av dette her da, så det blir jo spennende å se om jeg får lært ham noe av det på to uker. :lol: Vi stiller uansett i klassen for "hvordan det ikke skal gjøres". To ukers lydighetsinnlæring på seks år gammel latsabb, blir moro. *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...