Gå til innhold
Hundesonen.no

Billige, gode lærkobbel?


Recommended Posts

Tenkte på å stikke på felleskjøpet, men er de båndene gode? Og blir myke? Hadde et som kostet over 500,- som ble mistet, og det er vel det diggeste båndet jeg har hatt, tror jeg ... men jeg gidder ikke å betale så mye for et kobbel igjen, liksom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter også etter billige lærkobbel. Kjøpte 3 stk på en stand på Lillestrøm i November, men har klart å miste alle 3 :icon_cry: Har kjøpt flere der før også, og er kjempe fornøyd med de. Rimelige, myke og de finnes i flere lengder/tykkelser. Hadde jeg bare husket navnet på de :icon_confused:

De jeg har funnet, som ligner mest er disse, men jeg vet ikke om det er de samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på å stikke på felleskjøpet, men er de båndene gode? Og blir myke? Hadde et som kostet over 500,- som ble mistet, og det er vel det diggeste båndet jeg har hatt, tror jeg ... men jeg gidder ikke å betale så mye for et kobbel igjen, liksom. ;)

Selv har jeg kjøpt alle utstillingskobbelene (i lær) på stand, tror det er Hamar ett eller annet de heter (Hamar Smådyrfór og Hundeutstyr kanskje?). Det er blitt skikkelig fine.

Ellers har foreldrene mine to kobler fra Hööks, det billigste de har der, og de har blitt myke og fine og holder formen. Bedre enn lærkobbelet jeg kjøpte sammen med JuliusK9-selen (på stand på utstilling) som har strukket seg på visse punkter, og er litt sånn tja, pjuskete på "baksiden", utenom der det er slitt vekk.

Uff ble litt rotete det her, men spørr gjerne om du ikke forsto.

Edit:

Kanskje jeg burde realisert planen om å lage kobler! Da kunne man jo fått akkurat farge, lengde og type krok som man ville :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager kobbel selv, men da i webbånd i diverse farger. Liker lær best selv, men har ikke funnet lær i passende kvalitet.

Du får både lær og farge og farget lær på skinnlaaven.no ;)

Ellers har Clas Ohlson skinnkobbel som ser greie ut, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me loves you guys! Det er noe med at lærkoblene alltid forsvinner først. Kanskje fordi det er det man bruker aller mest. ;)

Skal ta meg en titt, jeg! Jeg har jo forsåvidt ett lærkobbel med ringer på, men jeg vil absolutt ikke bruke det. Kanskje slenge det ut for salg eller no' sånt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me loves you guys! Det er noe med at lærkoblene alltid forsvinner først. Kanskje fordi det er det man bruker aller mest. ;)

Skal ta meg en titt, jeg! Jeg har jo forsåvidt ett lærkobbel med ringer på, men jeg vil absolutt ikke bruke det. Kanskje slenge det ut for salg eller no' sånt. ;)

Helt enig! Lærbånd er jo fantastiske, for de ser jo bra ut år etter år.. men hvordan de forsvinner.. det er et mysterie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er linket til alac kobbel og de er ikke så dyre og gode og myke har et langt fra der som jeg bruker hele tiden :) Ellers er jo de fra www.kenjan.dk gode og veldig god kvalitet men,jeg synes det var for tykkt skinnet der så båndet blir litt tungt derfor ikke bruker det har fra der.Men,finnes smalere fra der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...