Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem er sonisene?

207 stemmer

1. 1.

• Eier ingen, men låner hund
      0
    • en hund
      90
    • to hunder
      68
    • tre hunder
      23
    • fire hunder
      8
    • fem hunder eller flere
      8
    • har ikke hund
      10
  2. 2.

• Grunnskole
      8
    • Videregående skole
      97
    • Høyskole/ universitet Bachelor (3 årig)
      66
    • Høyskole/ universitet Master (5 år eller mer)
      35
    • Ingen
      1
  3. 3.

• ja heltid
      78
    • ja deltid
      59
    • nei
      70
  4. 4.

• Ja full ytelse
      36
    • ja delvis ytelse
      21
    • Nei
      148
    • ønker ikke svare
      2
  5. 5.

• ja
      88
    • nei
      119
  6. 6.

• Fysisk
      49
    • Psykisk
      16
    • Fysisk og Psykisk
      26
    • Frisk
      116
  7. 7.

• ett år eller mindre
      15
    • to år eller mindre
      11
    • 2-5 år
      40
    • 5-10 år
      53
    • 10 år eller mer
      88
  8. 8.

• enebolig
      86
    • rekkehus
      12
    • leilighet
      90
    • hytte
      4
    • hybel
      10
    • bofelleskap
      5
  9. 9.

• på landet
      57
    • i en større by
      69
    • i en mindre by
      53
    • i en bygd
      28
  10. 10.

• Ingen
      24
    • 1-2
      33
    • 2-4
      38
    • 5-10
      55
    • 10-15
      31
    • 15 eller flere
      26
  11. 11.

• Ja
      129
    • Nei
      78
  12. 12.

• akershus
      33
    • oslo
      21
    • vestfold
      23
    • østfold
      7
    • buskerud
      6
    • telemark
      5
    • aust- agder
      4
    • vest-agder
      5
    • rogaland
      9
    • hordaland
      25
    • sogn og fjordane
      3
    • møre og romsdal
      6
    • hedmark
      7
    • oppland
      5
    • sør-trøndelag
      22
    • nord- trøndelag
      6
    • nordland
      6
    • troms
      9
    • finnmark
      2
    • utland
      3
  13. 13.

• under 18 år
      8
    • 18-21 år
      28
    • 21-25 år
      69
    • 25-30 år
      50
    • 30-35 år
      21
    • 35-45 år
      23
    • 45-60 år
      8
    • over 60 år
      0
  14. 14.

• Gruppe 1
      66
    • Gruppe 2
      43
    • Gruppe 3
      13
    • Gruppe 4/6
      10
    • Gruppe 5
      23
    • Gruppe 7
      8
    • Gruppe 8
      31
    • Gruppe 9
      27
    • Gruppe 10
      10
    • Blandingshund Nox reg
      7
    • Blandingshund/ ikke reg hund
      19
    • vet ikke
      8
  15. 15.

• under 1 år
      34
    • 1-3 år
      32
    • 3-7 år
      64
    • 7-10 år
      24
    • 10-15 år
      30
    • 15-20 år
      8
    • mer enn 20 år
      15
  16. 16.

• singel
      103
    • kjæreste
      16
    • samboer/ektefelle/partner
      88
    • enke/-mann
      0
  17. 17.

• hunden(e)
      79
    • foreldre/familie
      23
    • søsken
      1
    • venner
      11
    • samboer/ektefelle/partner
      84
    • alene
      9
  18. 18.

• Kvinne
      186
    • Mann
      7
  19. 19.

• ja heltid
      53
    • ja deltid
      20
    • ja under arbeidsavklaring
      9
    • nei
      111

Recommended Posts

Skrevet

Gah, umulig å svare, jo! Mine svaralternativer finnes ikke :aww: (dessuten bor jeg med samboeren OG hunden, jeg kaster ikke ut en av dem om natta, liksom :lol: )

Men bra insj! Vart nysgjerrig sjøl jeg nå...

Skrevet

Jeg savner svaralternativer for:

- oss som er under utdanning (har bare vgs som fullførte utdanning, men er jo verken arbeidende eller NAVianer...)

- oss som bor på hybel (studentbolig, og dermed bofellesskap, men ikke sammen med venner)

- kjønn (hvis dette var for å sjekke hvor representative sonisene er, er jo kjønn også greit å ta med)

:aww:

Guest Gråtass
Skrevet

Gah, umulig å svare, jo! Mine svaralternativer finne sikke :aww: (dessuten bor jeg med samboeren OG hunden, jeg kaster ikke ut en av dem om natta, liksom :lol: )

Men bra insj! Vart nysgjerrig sjøl jeg nå...

Hmm altså, der må man bare ta et valg over hvem man prioriterer i sitt svaralternativ :D

Jeg savner svaralternativer for:

- oss som er under utdanning (har bare vgs som fullførte utdanning, men er jo verken arbeidende eller NAVianer...)

- oss som bor på hybel (studentbolig, og dermed bofellesskap, men ikke sammen med venner)

- kjønn (hvis dette var for å sjekke hvor representative sonisene er, er jo kjønn også greit å ta med)

:aww:

Takk for innspill, det var egentlig ikke regnet som fullført utdannelse, mer om hvor langt man har kommet i et utdannelsesløp altså har du startet på Høyskole så er du på høyskole ikke vgs.

Takk for tips på boforhold, det skal jeg fikse nuh.

Kjønn... vel grunnen til at jeg ikke tok med dette er at jeg vet det er flest kvinner her, men ja, enig skal legge det inn.

Skrevet

Noen av oss bor alene med barn og hund :whistle: Jeg svarte foreldre/familie da, barn er strengt tatt familie :P

Guest Gråtass
Skrevet

Noen av oss bor alene med barn og hund :whistle: Jeg svarte foreldre/familie da, barn er strengt tatt familie :P

Ja, det er jeg helt enig i!

Aya; det er ikke uvanlig at folk bor i hytter altså (sa hun som bodde i hytte i fem år..)

Skrevet
Aya; det er ikke uvanlig at folk bor i hytter altså (sa hun som bodde i hytte i fem år..)

Jeg bor vel i det husverten kaller hytte :). Men det er vel ikke sånn hytte-hytte på en måte *ler*.

Morsomt undersøkelse :)

Guest Gråtass
Skrevet

Jeg kom forresten nå på at jeg glemte det viktigste spørsmålet; røyker eller ikke.. det er vesentlig i hundemiljøet altså :D

Gøy at folk liker undersøkelsen da.

Skrevet

Haha så morsomt dette var å se :lol:

Vet ikke om eksem regnes som en kronisk sykdom. Eller sykdom i det hele tatt. Det kalles vell for allergi. Men går allergi under sykdom? Svarte ihvertfall at jeg var frisk, jeg :) Jeg valgte bare hvor lenge jeg har eid hund selv. Jeg har trent mamma sin hund og andres hunder i flere år. Og jeg vet ikke om jeg skal definere hvor jeg bor som landet eller bygd. Det er et nabolag, rett ved en sauegård ute på en stor øy som alle fra byen kaller for landet. Så en blanding? Svarte bygd ihvertfall.

Guest Gråtass
Skrevet

Det er pr nå avgitt 128 stemmer! Så utrolig kult, jammen glad jeg er en nysgjerrig sjel altså :lol:

Guest Gråtass
Skrevet

Blir ikke helt rett dette - siden det ikke går an å velge "har ikke hund" i Hvilken hund har du nå-kategorien... ?

Jeg oppdaget det jeg også, så det jeg antok var at de som svarte "vet ikke" var uten hund. Men enig at det burde ha vært rettet opp. Spørsmålet er om det blir riktigere å legge det til nå, som så mange har svart..