SoppenCamilla Skrevet 23. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Si hva du vil ha, så sender vi det til deg som gave Min tur til å gi premie nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Syns nå det er du som fortjener premie jeg, Soppen Enig med den! Soppen fortjener ihvertfall en meeeegaklem! :hug: Helt utrolig fantastisk underholdning! Tror jeg snakker for mange når jeg sier at den har vært et lyspunkt, noe man har gledet seg til! Du er verdens beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Hahahah Synnøve + Espen Hmm.. Hvem fortjener presangen mon tro? Tøft valg! Er egentlig enig i at du fortjener det, Soppen. Men om jeg må velge en annen.. Så velger jeg *mokken* tror jeg Alltid glad og blid, til tross for at hun ikke har hatt det så heldig den siste tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Tuuuusen takk, SiriE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Aya: Mine votes går til: (Soppen!) Emma Aya Raksha Tulip Edit: Forandret litt på rekkefølgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Tror kanskje vi må ha sånn hemmelig venn greie så alle får premie Jaaa, det hadde vært morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. April 2011 Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Fantastisk morsom og underholdene! Men er den ferdig alt?? *skuff* 2 dager igjen av påske jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 24. April 2011 Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Herlige slutten da Du er superflink Soppen Jeg syns premien skal gå til Emma, fordi hun forgjeves prøvde å kvitte seg med høvdingen Eller, det gikk jo til slutt da, men det var jo ikke takket være fellene hennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 24. April 2011 Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Jeg syntes premien skal gå til de som fikk skamklipte hunder... Dvs meg og mine tøffe salukitøfler eller Caroline (som klipte mine tøffe salukitøfler) og Tibra som Marvin hadde en saksehånd med i laget på (selvom det var i beste mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 25. April 2011 Rapporter Share Skrevet 25. April 2011 Jeg synes jeg skal få premie siden jeg visste at det var paracet i de mystiske posene. Nei, men egentlig bør vel Jeannette aka Tordnende Sporfinner få premie for å ta karakteristikkene med godt humør (og for å ha sørget for at alt gikk knirkefritt)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 25. April 2011 Rapporter Share Skrevet 25. April 2011 Åååh, dere er vel søte! You made my day folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 25. April 2011 Rapporter Share Skrevet 25. April 2011 Åhh også er det over allrede... Du fortjener den største gaven og klemmen av alle Soppen! Faktastisk lesing gjennom påsken, gleder meg allerede til neste påske jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. April 2011 Rapporter Share Skrevet 25. April 2011 ohhh elsket dagens! synnøve og espen *fnis* Mm, koselig med påskeeg og påskeromanse! Synnøve og Espen Naaaaw, for en søt slutt Hahahah Synnøve + Espen Erre muulig! Jeg har ikke fått med meg dette før nååå Ellers syns jeg Emma fortjener pakkesang, eller jeg fordi jeg blir outa på sonen bare tuller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. April 2011 Rapporter Share Skrevet 25. April 2011 Jeg elsker dette bilde av espen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2011 Fantastisk morsom og underholdene! Men er den ferdig alt?? *skuff* 2 dager igjen av påske jo... Takk, og jaaa. Den er visst det. Påskekrimmen på melkekartongen har alltid løsningen klar på påskeaften. Nemlig! Åhh også er det over allrede... Du fortjener den største gaven og klemmen av alle Soppen! Faktastisk lesing gjennom påsken, gleder meg allerede til neste påske jeg! :D Sorryyyyyy.. Og tusen takk! Jeg elsker dette bilde av espen! Måtte jo være samme Espen som var i julekrimmen! Bare at han ikke kunne ha sverd, så jeg måtte grave meg ned i Photoshop igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 ...eller bare en medhjelper som snoket litt Eller det ... Hvis ikke Soppis har bestemt seg, kan vi jo lage en poll, der vi stemmer, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Poll er bra - om ikke Soppen alt har en verdig vinner. Takk for super underholdning igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Soppen har en verdig vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Åh, jeg ler så jeg hikster, tårene spruter, X'en glor dumt på meg, jeg har krampe i magen og jeg tror feltsenga snart knekker! For en fantastisk fantasi, for noen herlige personkarakteristikker, for en hukommelse, for en edge i pennen, for en kreativitet! Jeg ser alt sammen så veldig for meg, og jeg må jo si jeg setter pris på at huset mitt er innbruddssikkert mot undulater, i hvert fall! Så er jeg nok ingen god taktikker, eier ikke tålmodighet når en skal få dopa bort en tyrannisk høvding... Men jeg vil jo alle godt, så jeg forsøker i hvert fall... Veldig diplomat, sånn mellom linjene, altså... Og søte folkene som foreslo meg, det varmer mer enn dere aner, herregud, sonen altså :wub: :wub: Men: Kan en ha sommerkrim også??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Åh, jeg ler så jeg hikster, tårene spruter, X'en glor dumt på meg, jeg har krampe i magen og jeg tror feltsenga snart knekker! For en fantastisk fantasi, for noen herlige personkarakteristikker, for en hukommelse, for en edge i pennen, for en kreativitet! Jeg ser alt sammen så veldig for meg, og jeg må jo si jeg setter pris på at huset mitt er innbruddssikkert mot undulater, i hvert fall! Så er jeg nok ingen god taktikker, eier ikke tålmodighet når en skal få dopa bort en tyrannisk høvding... Men jeg vil jo alle godt, så jeg forsøker i hvert fall... Veldig diplomat, sånn mellom linjene, altså... Og søte folkene som foreslo meg, det varmer mer enn dere aner, herregud, sonen altså :wub: :wub: Men: Kan en ha sommerkrim også??? Hahaha, du er for søøøøøøt! SOMMERKRIM kan Mari lage! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar