Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskekrimmens kommentartråd


SoppenCamilla

Recommended Posts

Ååh, jeg fikk også være med! Og jeg ELSKER jo faktisk lakris! Og så synes jeg ... hmm ... *Marie* fortjener premie, for hun er alltid så søt og glad!

Haha, det kan du takke Monica for at jeg fikk med! :D

Syns nå det er du som fortjener premie jeg, Soppen :ahappy:

Haha, naaw! Men det er litt kjedelig å gi premie til seg selv, så velg noen andre? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Ååh, jeg fikk også være med! Og jeg ELSKER jo faktisk lakris! Og så synes jeg ... hmm ... *Marie* fortjener premie, for hun er alltid så søt og glad!

Jeg tror ikke det har vært snakk om at du liker lakris siden Knott skulle få navn og det er leeeenge siden. Soppen har god husk, hun :D Men nå har jeg jo hatt så lange sonenpauser at jeg verken er sikker på det eller på hvem som fortjener premie ... Marie er alltid blid, men de er da du også Aya :D Også er du så flink til å by på deg selv :whistle::icon_redface::innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes aya skal gå premie! for hun er så fantastisk god og snill og hjelpsom og omtenksom!

og så tulip fortjener premie som ordner opp og styrer på med sokker og møkking og alt som er!

Også labbis fortjener premie for hun er så god moderator og hyggelig og er alltid på chatten å venter på meg om dagen :P

Og så fortjener alle andre soniser premie også!!

Tror kanskje vi må ha sånn hemmelig venn greie så alle får premie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, naaw! Men det er litt kjedelig å gi premie til seg selv, så velg noen andre? :P

Si hva du vil ha, så sender vi det til deg som gave :D

Jeg tror ikke det har vært snakk om at du liker lakris siden Knott skulle få navn og det er leeeenge siden. Soppen har god husk, hun :D Men nå har jeg jo hatt så lange sonenpauser at jeg verken er sikker på det eller på hvem som fortjener premie ... Marie er alltid blid, men de er da du også Aya :D Også er du så flink til å by på deg selv :whistle::icon_redface::innocent:

...eller bare en medhjelper som snoket litt :aww::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå det er du som fortjener premie jeg, Soppen :ahappy:

Enig med den!

Soppen fortjener ihvertfall en meeeegaklem! :hug: :hug: :hug:

Helt utrolig fantastisk underholdning! Tror jeg snakker for mange når jeg sier at den har vært et lyspunkt, noe man har gledet seg til! :)

Du er verdens beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah :lol: Synnøve + Espen :wub:

Hmm.. Hvem fortjener presangen mon tro? Tøft valg! Er egentlig enig i at du fortjener det, Soppen. Men om jeg må velge en annen.. Så velger jeg *mokken* tror jeg :D Alltid glad og blid, til tross for at hun ikke har hatt det så heldig den siste tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg skal få premie siden jeg visste at det var paracet i de mystiske posene. :whistle:

Nei, men egentlig bør vel Jeannette aka Tordnende Sporfinner få premie for å ta karakteristikkene med godt humør (og for å ha sørget for at alt gikk knirkefritt)! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohhh elsket dagens! synnøve og espen *fnis*

Mm, koselig med påskeeg og påskeromanse!

Synnøve og Espen :P

Naaaaw, for en søt slutt :wub:

Hahahah :lol: Synnøve + Espen :wub:

Erre muulig! :lol: Jeg har ikke fått med meg dette før nååå :lol:

Ellers syns jeg Emma fortjener pakkesang, eller jeg fordi jeg blir outa på sonen :lol:bare tuller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk morsom og underholdene! Men er den ferdig alt?? *skuff* 2 dager igjen av påske jo...

Takk, og jaaa. Den er visst det.

Påskekrimmen på melkekartongen har alltid løsningen klar på påskeaften. :lol:

Nemlig!

Åhh også er det over allrede... :hmm:

Du fortjener den største gaven og klemmen av alle Soppen! Faktastisk lesing gjennom påsken, gleder meg allerede til neste påske jeg! :D :D :D

Sorryyyyyy.. Og tusen takk! :D

Jeg elsker dette bilde av espen!

Måtte jo være samme Espen som var i julekrimmen! Bare at han ikke kunne ha sverd, så jeg måtte grave meg ned i Photoshop igjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg ler så jeg hikster, tårene spruter, X'en glor dumt på meg, jeg har krampe i magen og jeg tror feltsenga snart knekker! For en fantastisk fantasi, for noen herlige personkarakteristikker, for en hukommelse, for en edge i pennen, for en kreativitet! Jeg ser alt sammen så veldig for meg, og jeg må jo si jeg setter pris på at huset mitt er innbruddssikkert mot undulater, i hvert fall! :lol: Så er jeg nok ingen god taktikker, eier ikke tålmodighet når en skal få dopa bort en tyrannisk høvding... Men jeg vil jo alle godt, så jeg forsøker i hvert fall... Veldig diplomat, sånn mellom linjene, altså... :innocent:

Og søte folkene som foreslo meg, det varmer mer enn dere aner, herregud, sonen altså :wub: :wub: :wub: :wub:

Men:

Kan en ha sommerkrim også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...