Gå til innhold
Hundesonen.no

Gikk rundt med fører og 4hunder

Sasha&Kiara

Recommended Posts

Skrevet

Jo, jeg tror det. *ekkel følelse* Hun har i hvertfall sånn bil, jeg klarer ikke å se bakruta skikkelig, men det er vel begrenset hvor mange som har aussie, sheltie og en sånn bil?

Guest lijenta
Skrevet

Håper det går bra med fører om det er ei fra hundesonen eller ikke

Guest Snusmumrikk
Skrevet

Det ser veldig ut som både hennes bil og hennes hunder :hmm: Håper det gikk bra med føreren uansett hvem det er.

Skrevet

Oi :blink:

Det visste eg ikke :blink:

Men får nå inntrykk av at det går bra med fører, siden personen er blitt kjørt til Voss og ikke Haukeland. Og d tar eg som ett absolutt godt tegn :aww:

Skrevet

Jo, jeg tror det. *ekkel følelse* Hun har i hvertfall sånn bil, jeg klarer ikke å se bakruta skikkelig, men det er vel begrenset hvor mange som har aussie, sheltie og en sånn bil?

Hvor står det at det var en aussie og en sheltie?

Håper uansett det går bra med både hunder og førere... skummelt.

Edit: Der så jeg hundene ja.

Skrevet

Huff.. Jeg har vært så urolig for Caroline siden meldingen pp FB i går..

Håper virkelig det står bra til med alle - og ja, selvsagt uansett hvem det er!

Susanne

Guest Belgerpia
Skrevet

Det er vel ikke så mange som kjører gullfarget Berlingo med shelties og aussies i?

Håper det har gått bra med dem alle sammen!

Skrevet

Det er henne, ja. Men alt er visst bra, jeg så henne hvertfall på utstillingen i sted :)

Så bra! Hun lar seg ikke stoppe av et rundkast når hun skal på utstilling den damen der! Men hun kan ikke ha kjørt videre med bilen, den ser temmelig herpa ut.

Skrevet

Så bra! Hun lar seg ikke stoppe av et rundkast når hun skal på utstilling den damen der!

Nei! :D Dessverre gikk det ikke å utsette aussiene, så hun rakk ikke å stille. Men det viktigste er at det går bra med henne og hundene :)

Skrevet

Oi, vi satt og pratet på kurset istad at vi var bekymret for Caroline og lurte på hvordan det gikk siden alle hadde jo fått med seg hun satt fast på fjellet. Også nå dette, bra alt går bra!

Skrevet

Håper det går bra med henne! Og om hun trenger sted å være med hundene osv så er det bare å gi meg en lyd!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...