TeamTwo Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Da får du møte Zum-Zum, halvsøsteren til Zira-Pira YAY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Alma og jeg kommer også snikende en tur! -Har aldri vært med på treff med dere før, men håper vi er velkommne alikevell Mvh, Alma -Labbis-tispe 18mnd. Jørgen -Hannhund 32 år. Selvfølgelig er dere velkommen! Ser ut til at det blir litt folk i morra, og det er moro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Jeg og vil! Men jeg må vel sitte her og skrive på masteroppgaven... æsj. Jaja, bare noen få uker igjen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Jeg og vil! Men jeg må vel sitte her og skrive på masteroppgaven... æsj. Jaja, bare noen få uker igjen nå Bra med pause vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 1. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Bra med pause vettu Enig, en en drøy times pause for hundetrening fortjener du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2011 Her har MiniTini blitt syk så da blir jeg hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Hei! Jeg får meg en liten DP gutt på onsdag, og hvis dere holder koken utover sommern kunne jeg godt tenkt meg å komme å hilse på noen ganger, så gutten får treffe litt andre hunder og sånt. Er det plass for en liten valp å komme å hilse på store, sterke og skumle hunder gjennom sommer'n ? Dette er jo min første hund, så er vel like mye for min egen del som det er for hans, sånne kjekke hundefolk kan jo komme med tips og råd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Såklart er det bare å komme Jeg får en sheltievalp om et par uker som også kommer til å være med på treningene i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 4. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2011 Det var trivelig Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 4. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2011 Når kommer valpen din hjem til deg, Tonje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 13. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Jeg hadde visst feilregnet litt, det er nå denne torsdagen som er siste kurskveld for min del, så kommer nok ikke denne uken eller.. Men neste, he he he! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Vi kunne gjerne tenkt oss en ringtrening denne uka. Any takers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Vi kunne gjerne tenkt oss en ringtrening denne uka. Any takers? Jatakk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Vi kunne gjerne tenkt oss en ringtrening denne uka. Any takers? Ringtrening er jeg ikke spesielt intressert i, men det er vel ingen ting i veien for å få med noen å trene det også akkurat som tidligere at noen trener lydighet og noen sitter og skravler Alle trenger jo ikke gjøre det samme. Jeg kommer nok til å bruke dere mest som forstyrrelse som tidligere uansett Men om du trenger person eller hund til hjelp kan jeg klå og dyret kan løpe Jeg legger fellesdekk til ønskelista Jatakk! Er du tilbake i bartebyen vimsemenneske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 (endret) Er du tilbake i bartebyen vimsemenneske? Og vi kan både forstyrre fellesdekker, og være med på de første 3 sekundene av den.... edit: har sporkurs på torsdag ( ) så jeg kan nok ikke bli med læll Endret 13. Juni 2011 av Vims Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 hva med onsdag? da kan eg nemlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Hvis det blir onsdag kan det hende vi slenger oss med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Vi er interessert i ringtrening, og slenger oss med hvis det passer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Onsdag er greit for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Blir det klokka 17.00 på onsdag? På Rotvoll? Kunne tenkt meg å prøvd å få til en tur med minstevalpen, om det passer for dere, og oss Om det blir, så kommer jeg fra Piren, og er det noen snille sjeler der ute som drar forbi/samme vei som kan lede en forvirra sjel til rett plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Jeg jobber seint på Onsdag så kommer ikke denne uka heller, men neste uke er jeg, Felix og valpen på plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Onsdag kan ikke jeg, men det er helt greit om dere tar det onsdag forde. Det kommer flere muligheter, og strengt tatt har jeg nok treningsplaner denne uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Edit, nå kom jeg på at jeg har jo en turdate med tulip på onsdag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Hva med torsdag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 Jeg kan torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts