Stine Skrevet 3. April 2018 Rapporter Share Skrevet 3. April 2018 Fiskepinner, veggisboller fra IKEA, remulade og revet gulrot. Igår ble det en panini med bbq kylling fra YX borte ved Voss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 3. April 2018 Rapporter Share Skrevet 3. April 2018 Jeg tror jeg skal skjære opp resten av lammelåret og lage en curry. Pluss ris og salat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 3. April 2018 Rapporter Share Skrevet 3. April 2018 Laks i folie, med ramsløkspuré, purre, potet, løk og tomat i samme folie. Digg! Og så så lite oppvask! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 3. April 2018 Rapporter Share Skrevet 3. April 2018 Hjemmelaget blomkål- og brokkolisuppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 3. April 2018 Rapporter Share Skrevet 3. April 2018 Bacon... med pannekaker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 3. April 2018 Rapporter Share Skrevet 3. April 2018 1 time siden, Symra&Pippin skrev: Jeg tror jeg skal skjære opp resten av lammelåret og lage en curry. Pluss ris og salat. Det var godt, men nå er jeg ferdig med lammekjøtt for en lang tid framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 3. April 2018 Rapporter Share Skrevet 3. April 2018 Glemte å avbestille matkassen, så vi fikk middag for hele uken levert på døra kriminelt sent i går kveld. Dagens middag: kyllingbryst, ovnsbakte grønnsaker, potetmos og peppersaus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 3. April 2018 Rapporter Share Skrevet 3. April 2018 Hjemmelaget lasagne servert med hvitløksbaguetter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 3. April 2018 Rapporter Share Skrevet 3. April 2018 Stekte veganbiter med et glass Uncle Ben's Sweet & Sour over, med ris til. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 4. April 2018 Rapporter Share Skrevet 4. April 2018 Blir Toro tandoori kyllinggryte, servert med ris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. April 2018 Rapporter Share Skrevet 4. April 2018 Cajunmarinert kylling og ristede aspargestopper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 23. Juni 2018 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2018 I går laga jeg dette: https://bunnpris.no/tilbud/billig-middag/pitabrod-med-kjottdeig-spinat-og-feta Jeg pleier å ha noen fedd hvitløk oppi kjøttdeigen også, selv om det ikke står der. Dette er så latterlig godt, og så enkelt at det bare bør deles... I dag har jeg laga salsa og guacamole, og krydra kjøttdeig med hjemmelaget krydderblanding (taco). Serverte herligheten med isbergsalat, revet ost og rømme, og nacho- og tortillachips Begriper ikke hvorfor jeg har benytta meg av disse posemixene i alle år, når det smaker så sykt mye bedre å mekke sjæl! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 23. Juni 2018 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2018 23 minutter siden, Shokata skrev: I går laga jeg dette: https://bunnpris.no/tilbud/billig-middag/pitabrod-med-kjottdeig-spinat-og-feta Jeg pleier å ha noen fedd hvitløk oppi kjøttdeigen også, selv om det ikke står der. Dette er så latterlig godt, og så enkelt at det bare bør deles... I dag har jeg laga salsa og guacamole, og krydra kjøttdeig med hjemmelaget krydderblanding (taco). Serverte herligheten med isbergsalat, revet ost og rømme, og nacho- og tortillachips Begriper ikke hvorfor jeg har benytta meg av disse posemixene i alle år, når det smaker så sykt mye bedre å mekke sjæl! Takk for tips! Det må testes! I dag grillet vi biffburgere. Servert med briochebrød, salat, agurk, tomat, ketchup og dressing. Enkelt og greit. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 4. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2018 Hel kylling i crockpoten idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 4. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2018 Her blir det veggis-burger med hjemmelagde potetbåter og salat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts