Snoffe Skrevet 15. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2018 I dag har vi spist laks med poteter, gulrot, agurksalat og rømme. Jeg hadde i tillegg litt grønnsalat og noen spirer siden det begynte å bli dårlig, så ville bruke det opp. Var så innmari godt! Er veldig lenge siden vi hadde laks sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 15. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2018 Wok med nudler og hjemmelaget ish saus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 20. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2018 I dag kliner jeg til og disker opp med komler. Stor porsjon så vi har middag 2-3 dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 20. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2018 One pot wonder - gryterett. https://matpaabordet.no/2012/02/01/one-pot-wonder-lettvint-gryterett/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 20. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2018 39 minutter siden, Lillekrapyl skrev: One pot wonder - gryterett. https://matpaabordet.no/2012/02/01/one-pot-wonder-lettvint-gryterett/ Den så knallgod ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 20. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2018 Akkurat nå, Symra&Pippin skrev: Den så knallgod ut! Ja, tror denne blir god! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2018 1 time siden, Lillekrapyl skrev: One pot wonder - gryterett. https://matpaabordet.no/2012/02/01/one-pot-wonder-lettvint-gryterett/ Eller kjøttsuppe som vi andre kaller det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 20. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2018 (endret) Akkurat nå, Siri skrev: Eller kjøttsuppe som vi andre kaller det Eventuelt Jeg er vant til at suppe er mer tynn i konsistensen jeg da. Her lager den seg iallefall selv i en crock-pot. Endret 20. Februar 2018 av Lillekrapyl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2018 (endret) 27 minutter siden, Lillekrapyl skrev: Eventuelt Jeg er vant til at suppe er mer tynn i konsistensen jeg da. Her lager den seg iallefall selv i en crock-pot. Definisjonen mellom suppe og gryte er vel ganske flytende Alle mine gryter eller kjøttsupper lager seg selv, de også Men selvsagt - det blir nok mye bedre når man kaller det noe fancy Edit: Dagens middag ble et eple... jeg skulle egentlig steke en kotelett og ha kålstuing til, men jeg mistet apetitten og følte bare for å spise det eplet. Endret 20. Februar 2018 av Siri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 20. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2018 4 timer siden, Siri skrev: Definisjonen mellom suppe og gryte er vel ganske flytende Alle mine gryter eller kjøttsupper lager seg selv, de også Men selvsagt - det blir nok mye bedre når man kaller det noe fancy Edit: Dagens middag ble et eple... jeg skulle egentlig steke en kotelett og ha kålstuing til, men jeg mistet apetitten og følte bare for å spise det eplet. Samme for meg hva det heter, jeg skrev det bare siden det stod som tittel på oppskriften 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 21. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2018 Ferdigkjøpt pizza i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 22. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2018 Fant flere svin indrefilet i 50% disken på Kiwi i dag, går ut på dato imorgen. Så da blir det en av de til middag i dag, to i frysen. Serverer med båtpoteter og salat tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2018 Siste rest av ei falukorv, kålstuing og gnocchi - med en haug rå grønnsaker til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 22. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2018 Jeg har kjøpt kyllingfileter på Rema1000. Ikke så helt fornøyd med dyrevelferden ennå heller, men tenkte jeg skulle støtte at det går riktig vei. Så da blir det vel stekte kyllingstrimler, pommes frites og salat tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 22. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2018 Min versjon av fersk kjøtt og suppe minus suppe og ikke helt ferskt kjøtt: Saltet lammekjøtt, kokte poteter og grønnsaker og sursøt løksaus, nammmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 22. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2018 Tomatsuppen fra Knorr Egentlig mye bedre enn Toro sin Mye mer smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2018 Spaghetti og kjøttsaus hos mamma og pappa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 23. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2018 Lammefrikassé i dag. Før jobb i ettermiddag. Imponert over meg selv som gadd å lage middag før jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 23. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2018 Har lyst på reker og sushi. Hmm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 23. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2018 Her blir det ost (har tatt opp en illeluktende sak fra fryseren), baguetter, litt spekemat og grønnsaker... og kanskje jeg skal sprette ei flaske rødvin? Hmmmmmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 26. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2018 Her er det hel kylling i crock-poten i dag. Usikker på hva tilbehøret blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 26. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2018 Strimlet kyllingfilet med tagliatelle, kremet pastasaus og salat 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 26. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2018 8 timer siden, Lillekrapyl skrev: Her er det hel kylling i crock-poten i dag. Usikker på hva tilbehøret blir. Ble søtpotet fries, pastaskruer med pesto, salat, agurk og tomat som tilbehør. Ble utrolig god kylling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 26. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2018 Hjemmelaget ertesuppe. Testet crockpoten for første gang. Fungerte i grunn greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 26. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2018 Kyllingsnadder på Essoen i Mosjøen, trodde det var det samme som biffsnadder bare med kylling. Det var det ikke Var byggets og klubber, gikk ned det og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts