Mackenzie Skrevet 8. November 2017 Rapporter Skrevet 8. November 2017 Jeg er heller ikke glad i tomatsaus, eller pizza generelt for å være ærlig, men hvit pizzasaus er gull! Dette er min favorittpizza (eller strengt tatt nesten den eneste pizzaen jeg virkelig liker ) 1 Siter
Siri Skrevet 8. November 2017 Rapporter Skrevet 8. November 2017 Akkurat nå, Mackenzie skrev: Jeg er heller ikke glad i tomatsaus, eller pizza generelt for å være ærlig, men hvit pizzasaus er gull! Dette er min favorittpizza (eller strengt tatt nesten den eneste pizzaen jeg virkelig liker ) Den lignet veldig på det jeg har laget selv et par ganger nå - kjempegod, men jeg har ikke testa ut asparges på - det må jeg gjøre 1 Siter
Mardina Skrevet 8. November 2017 Rapporter Skrevet 8. November 2017 1 hour ago, Siri said: Poenget er vel egentlig at jeg ikke er så glad i tomatsaus sånn generelt Men tomatsuppe, det kunne du spist året rundt? Siter
Mackenzie Skrevet 8. November 2017 Rapporter Skrevet 8. November 2017 Tomatsuppe smaker da ingenting som tomatsaus Jeg er også glad i tomatsuppe uten å like tomatsaus Siter
Siri Skrevet 8. November 2017 Rapporter Skrevet 8. November 2017 Akkurat nå, Mardina skrev: Men tomatsuppe, det kunne du spist året rundt? Se svar under Akkurat nå, Mackenzie skrev: Tomatsuppe smaker da ingenting som tomatsaus Jeg er også glad i tomatsuppe uten å like tomatsaus Helt riktig! Tomatsuppe smaker jo ikke tomatsaus - langt i fra faktisk Jeg elsker også tomatsuppe, men sausen kan jeg spare meg for ja 1 Siter
Mardina Skrevet 8. November 2017 Rapporter Skrevet 8. November 2017 14 minutes ago, Siri said: Helt riktig! Tomatsuppe smaker jo ikke tomatsaus - langt i fra faktisk Jeg elsker også tomatsuppe, men sausen kan jeg spare meg for ja Potayto potato... Siter
Siri Skrevet 8. November 2017 Rapporter Skrevet 8. November 2017 Akkurat nå, Mardina skrev: Potayto potato... Nei nei nei... Toro tomatsuppe er noe helt eget Siter
Mardina Skrevet 8. November 2017 Rapporter Skrevet 8. November 2017 Just now, Siri said: Nei nei nei... Toro tomatsuppe er noe helt eget Du tog an isje?? Siter
Siri Skrevet 8. November 2017 Rapporter Skrevet 8. November 2017 Akkurat nå, Mardina skrev: Du tog an isje?? Nope Siter
Mardina Skrevet 8. November 2017 Rapporter Skrevet 8. November 2017 29 minutes ago, Siri said: Nope Nei, men da kan jeg ikke hjelpe deg... Siter
xxx12345 Skrevet 9. November 2017 Rapporter Skrevet 9. November 2017 I dag ble det fiskeburger igjen, men denne gangen med avokadokrem og sprøstekte baconbiter. Det var skikkelig digg! Siter
Snoffe Skrevet 9. November 2017 Rapporter Skrevet 9. November 2017 Restemiddag fra fryseren, ertesuppe med svineknoke Siter
xxx12345 Skrevet 9. November 2017 Rapporter Skrevet 9. November 2017 17 minutes ago, Pringlen said: Lutefisk Ooooh... Siter
Mackenzie Skrevet 9. November 2017 Rapporter Skrevet 9. November 2017 KFC Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Mardina Skrevet 9. November 2017 Rapporter Skrevet 9. November 2017 Seifilet med masse stekt løk, pottit og grønnsaksblanding Siter
TonjeM Skrevet 11. November 2017 Rapporter Skrevet 11. November 2017 Vi hadde her om dagen noe som het Linda McCartneys vegetarburgere, et soyaprodukt. Gubben grillet burgerbrød, hadde på ost, sur agurk etc og serverte ved siden av frisk issalat, en lettrømme-dressing og sjampignon stekt sammen med rødløk og paprika - og da ble det en veldig god middag altså! Første spiselige vegetarburgerne jeg har vært borti. I dag hadde vi pizza (har alltid det på fredager), jeg spiste vegetarpizza (veldig god, fra Bakerhuset,) gubben hadde en sånn med pepperoni og ost (usj..) Neste uke skal vi prøve vegetarlasagne igjen, forrige forsøk kludret gubben det til skikkelig.. den endte mer eller mindre i søpla dessverre. Denne gangen blir det oppskrift med grønne linser og ikke spinat (gubben hater spinat, og jeg vil så gjerne at han skal synes det er OK med vegetarmat innimellom). 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 11. November 2017 Rapporter Skrevet 11. November 2017 En veldig stor kasserolle full av hjemmelaget kjøttsuppe sprer sin fantastiske duft rundt i huset. Det blir middag i dag og i morgen, og så får jeg sikkert en del til overs som jeg kan putte i fryseren. Siter
xxx12345 Skrevet 11. November 2017 Rapporter Skrevet 11. November 2017 I dag blir det lutefisk 1 Siter
QUEST Skrevet 11. November 2017 Rapporter Skrevet 11. November 2017 Akkurat nå, Line skrev: I dag blir det lutefisk Nam! Siter
Recommended Posts