Pringlen Skrevet 7. November 2017 Rapporter Share Skrevet 7. November 2017 Akkurat nå, Line skrev: Det er lavkarbobrød da, laget av 1 dl sesamfrø, to små egg, 1 dl revet ost, litt fiberhusk, 1 ts bakepulver og litt salt. 20 min på 200 grader. Og det blir til hvor mange brød? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. November 2017 Rapporter Share Skrevet 7. November 2017 6 minutes ago, Pringlen said: Og det blir til hvor mange brød? 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Fiskepinner med revet gulrot og rabbe og kokte potetet Jeg har fortsatt ikke remulade, men det var dritdigg med majones så blir en dæsj med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Laksesalat av lakserester fra i går. Du verden som jeg gjentar meg selv i denne tråden. Men en laksesalat kan varieres veldig mye da. Når jeg tenker meg om så varierer jeg ikke den salaten i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Kjøpepizza med mozzarella og spekeskinke. Sånn passe godt... jeg er jo ikke dødsimponert over slike tomatsauser på pizza må jeg innrømme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Hjemmelagde lammeburgere med tzatziki og pomesfrites Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Just now, Siri said: Kjøpepizza med mozzarella og spekeskinke. Sånn passe godt... jeg er jo ikke dødsimponert over slike tomatsauser på pizza må jeg innrømme. Om jeg skal ha frossenpizza så kjøper jeg denne, for den er faktisk ganske så god om man lager den som beskrevet. Her ble det pasta med kjøttsaus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Akkurat nå, Line skrev: Om jeg skal ha frossenpizza så kjøper jeg denne, for den er faktisk ganske så god om man lager den som beskrevet. Her ble det pasta med kjøttsaus Jeg sliter vel sånn generelt med pizza pga tomatsausen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 11 minutes ago, Siri said: Kjøpepizza med mozzarella og spekeskinke. Sånn passe godt... jeg er jo ikke dødsimponert over slike tomatsauser på pizza må jeg innrømme. Tomatsaus er dønn enkelt å lage selv da, når du ikke kjøper pizza Jeg lager alltid tomatsausen selv, når vi f.eks har pasta og kjøttsaus til middag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Pasta med hjemmelaget tomatsaus og linser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 7 minutes ago, Siri said: Jeg sliter vel sånn generelt med pizza pga tomatsausen ? Men altså - da kjøper du en ferdig bunn, ferdig hvit pizzasaus, en pakke revet ost, kjøttboller og pepperoni, og smører den sammen på like lang tid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 1 time siden, Mardina skrev: Tomatsaus er dønn enkelt å lage selv da, når du ikke kjøper pizza Jeg lager alltid tomatsausen selv, når vi f.eks har pasta og kjøttsaus til middag... Poenget er vel egentlig at jeg ikke er så glad i tomatsaus sånn generelt 1 time siden, Line skrev: Men altså - da kjøper du en ferdig bunn, ferdig hvit pizzasaus, en pakke revet ost, kjøttboller og pepperoni, og smører den sammen på like lang tid Jeg har jo gjort det, men noen ganger bare gidder man ikke å lage til, det er enklere å bare stappe hele greia i ovnen. Men jeg blir jo like skuffa omtrent hver gang, så jeg får vel bare bite i det sure eplet og lage pizzaer selv heretter. Sånne små porsjonspizzabunner i 4-pakning er jo genialt egentlig (men er akkurat bittelitt liten). Meg jeg foretrekker spekeskinke på da, og ikke pepperoni og kjøttboller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Jeg er heller ikke glad i tomatsaus, eller pizza generelt for å være ærlig, men hvit pizzasaus er gull! Dette er min favorittpizza (eller strengt tatt nesten den eneste pizzaen jeg virkelig liker ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Akkurat nå, Mackenzie skrev: Jeg er heller ikke glad i tomatsaus, eller pizza generelt for å være ærlig, men hvit pizzasaus er gull! Dette er min favorittpizza (eller strengt tatt nesten den eneste pizzaen jeg virkelig liker ) Den lignet veldig på det jeg har laget selv et par ganger nå - kjempegod, men jeg har ikke testa ut asparges på - det må jeg gjøre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 1 hour ago, Siri said: Poenget er vel egentlig at jeg ikke er så glad i tomatsaus sånn generelt Men tomatsuppe, det kunne du spist året rundt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Tomatsuppe smaker da ingenting som tomatsaus Jeg er også glad i tomatsuppe uten å like tomatsaus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Akkurat nå, Mardina skrev: Men tomatsuppe, det kunne du spist året rundt? Se svar under Akkurat nå, Mackenzie skrev: Tomatsuppe smaker da ingenting som tomatsaus Jeg er også glad i tomatsuppe uten å like tomatsaus Helt riktig! Tomatsuppe smaker jo ikke tomatsaus - langt i fra faktisk Jeg elsker også tomatsuppe, men sausen kan jeg spare meg for ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 14 minutes ago, Siri said: Helt riktig! Tomatsuppe smaker jo ikke tomatsaus - langt i fra faktisk Jeg elsker også tomatsuppe, men sausen kan jeg spare meg for ja Potayto potato... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Akkurat nå, Mardina skrev: Potayto potato... Nei nei nei... Toro tomatsuppe er noe helt eget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Just now, Siri said: Nei nei nei... Toro tomatsuppe er noe helt eget Du tog an isje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 Akkurat nå, Mardina skrev: Du tog an isje?? Nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 8. November 2017 Rapporter Share Skrevet 8. November 2017 29 minutes ago, Siri said: Nope Nei, men da kan jeg ikke hjelpe deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 I dag ble det fiskeburger igjen, men denne gangen med avokadokrem og sprøstekte baconbiter. Det var skikkelig digg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Byggrynsgrøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Restemiddag fra fryseren, ertesuppe med svineknoke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts