Mardina Skrevet 19. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2017 47 minutes ago, Line said: Cottage pie med andre ord - om det ikke er lammekjøttdeig da Her blir det rød curry med scampi. Jeg lager den med vanlig kjøttdeig og potetmos og for meg vil det alltid være sheperds pie Siter
Siri Skrevet 19. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2017 Dagens dessert: lett varmet brownie (skikkelig seig), rørte tyttebær og vaniljeis... De tyttebærene satte virkelig prikken over i'en altså *sikle*. 1 Siter
Pringlen Skrevet 19. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2017 En stykningsdel av svin, som ser ut som en bitteliten steik... Med stekt gresskar, grønnkål og potet. Siter
Tricolor Skrevet 19. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2017 Ciabatta med ost og skinke i morgen. Og en suppe. Tomat eller kylling. Toro. Skikkelig mat, med andre ord, i morgen. Siter
Symra&Pippin Skrevet 19. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2017 Sara var på besøk, og vi fant ut at vi hadde lyst på rundstykker med godt pålegg og te, så da ble det middagen i dag. Siter
Stine Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 På vegetar kjøret om dagen, så pasta med vegetarboller 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Kremet pasta med svinekjøtt, sopp, peperoni og paprika Siter
xxx12345 Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 I dag vet jeg faktisk ikke hva jeg skal finne på... Siter
Pringlen Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Blomkålpizza med snøfrisk, mozzarella, sopp, løk og reinsdyrpølse. Er planen. Siter
Snoffe Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Akkurat nå, Pringlen skrev: Blomkålpizza med snøfrisk, mozzarella, sopp, løk og reinsdyrpølse. Er planen. Har du oppskrift? Hørtes veldig spennende ut Siter
Symra&Pippin Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 42 minutter siden, Line skrev: I dag vet jeg faktisk ikke hva jeg skal finne på... Ikke jeg heller. Derfor kjøpte jeg wokgrønnsaker, vegetarboller, båndspaghetti, sopp, revet ost, tomater og løk. Sammen med det jeg har fra før i skap, skuffer og fryser så har jeg mange muligheter. Men altså ingen konkrete idéer. 1 Siter
Pringlen Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 6 minutter siden, Snoffe skrev: Har du oppskrift? Hørtes veldig spennende ut Veldig enkelt; kjører et lite blomkålhode og et fedd hvitløk i foodprosessor. Rører det sammen med to egg, og slumper på med potetmel el. rismel (kan selvsagt bruke vanlig mel) til det er en passe smøremyk masse (tipper ca 1 dl mel) kan også ha i revet parmesan. Bruker salt og cayennepepper i. Smør utover et bakeark, og forstek den gyllen. Så er det bare å bruke som vanlig pizzabunn. Liker å bruke snøfrisk som "pizzasaus", for det gir god smak, og er ikke så bløtt som tomatsaus. Men all slags topping funker, bare å bruke noe som er godt 2 Siter
Snoffe Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Akkurat nå, Pringlen skrev: Veldig enkelt; kjører et lite blomkålhode og et fedd hvitløk i foodprosessor. Rører det sammen med to egg, og slumper på med potetmel el. rismel (kan selvsagt bruke vanlig mel) til det er en passe smøremyk masse (tipper ca 1 dl mel) kan også ha i revet parmesan. Bruker salt og cayennepepper i. Smør utover et bakeark, og forstek den gyllen. Så er det bare å bruke som vanlig pizzabunn. Liker å bruke snøfrisk som "pizzasaus", for det gir god smak, og er ikke så bløtt som tomatsaus. Men all slags topping funker, bare å bruke noe som er godt Takk, dette skal jeg teste ut 1 Siter
Siri Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Kyllingvinger... og vann som drikke Siter
Snoffe Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Svinestek med kålrabistappe, poteter og sennepssaus Siter
WelshenNemi Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Pai med sopp, hvitløk og kremost, med salat med tomat og agurk, balsamicoeddik og hjemmelaget dressing. Siter
xxx12345 Skrevet 21. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2017 I dag skal jeg steke ribbe! Lagt i saltlake i går, så egentlig burde jeg vel ikke stekt den før i morgen, men det får så være Siter
Stine Skrevet 21. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2017 Vegetarburger og søtpotetfries 1 Siter
Pringlen Skrevet 21. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2017 Sashimi med avocado til. Og dessert: varm brie med nøtter, honning og plommekompott. Kjøpt en vin til, som ser riktig god ut Siter
MarieR Skrevet 21. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2017 BBQ cheeseburger på egon. Den var god den! Siter
WelshenNemi Skrevet 21. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2017 Rester ette i går. Skulle hatt bokhvete med hummus og bønnemix fra Rema, men orket ikke. Siter
Symra&Pippin Skrevet 21. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2017 Jeg laget lammegryte igjen. Nå tror jeg det er slutt på lammebogene jeg kjøpte for noen uker siden. I dag ble gryta litt for tyntflytende og litt smakløs. Tror jeg sier at lammegrytesesongen er over. Har fortsatt noen porsjoner lammestek og saus i fryseren da. Siter
Pringlen Skrevet 22. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2017 Rådyr ytre, med spekeskinke rundt. Fløte/kantarellsaus, asparges, stekte poteter, plommekompott og et snev av hjemmeavlede artiskokker (de var få og små, men mye smak...) 2 Siter
Recommended Posts