Guest Gråtass Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Jeg mistenker at det blir frossen pizza på meg i dag og, siden gubben er på hundetrening og jeg er en elendig kokk. Siter
Guest Yellow Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 I dag blir det bare pølser, men i morgen tenkte jeg å lage hjemmelaget fiskegrenteng, denne gangen med blomkål og purre i. Tror faktisk hjemmelaget fiskegrateng er noe av det beste jeg vet, jeg. Siter
Guest Gråtass Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Jeg mistenker at det blir frossen pizza på meg i dag og, siden gubben er på hundetrening og jeg er en elendig kokk. Det utgikk, bilen var tom for strøm, så her blir det ostesmørbrød. Eneste jeg har i huset. Siter
Lillekrapyl Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Pepperbiff og fløtegratinerte poteter! Siter
Guest Jonna Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Skrevet 18. Desember 2014 Marinert kalvekjøtt med grillete poteter og rosenkål til. Nå Ben and Jerry's. Siter
Raksha Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Skrevet 18. Desember 2014 Lasange. Verdens enkleste. Man tager 1 kg elgkjøttdeig som brunes sammen med løk og hvitløk (etter ønsket mengde), tilsetter en dæsj chilli på glass etter ønsket mengde. To glass dolmio ostepastasaus, legger lagvis med (glutenfrie)lasangeplater, topper med hvitost og putter i ovnen. Har somregel litt vann i sausen da, så det skal bli litt mer saus, for den kan bli tørr om det er mye kjøtt. Bør vel ideelt sett serveres med fersk salat og brød, men så langt kommer vi aldri. Siter
Siri Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Skrevet 18. Desember 2014 Nudler... jeg skulle egentlig ha fiskegrateng fra i går, men det husket jeg ikke før jeg hadde satt nudlene til koking . Siter
Guest Gråtass Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Skrevet 18. Desember 2014 Medisterkaker, poteter, surkål og saus. Nammmmm! Siter
Stine Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Idag blir det risengrynsgrøt så vi kan lage riskrem i morra Siter
Helianthus Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Idag skal vi ha det 70% av alle norske familier har på fredager (Men krydrer selv, lager guacamole av avocado og bruker tacosausen til Flying Culinary Circus) Siter
Lillekrapyl Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Takeaway. Italiensk pizza. Siter
Siri Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Skrevet 25. Desember 2014 En stor boks cottage cheese, to bananer, saften fra to appelsiner. Blandet godt. Stappa mett. Middag du liksom . Kveite trukket i lettsaltet vann tilsatt et par laurbærblader, smørdampet brokkoli, hjemmelaget potetmos og eggesmør. Dessert ble lett karamellisert rabarbrasmuldrekaketing (varm) med is . Siter
Guest Jonna Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Skrevet 25. Desember 2014 Tomatsuppe og flattbrød Siter
Guest Gråtass Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Skrevet 25. Desember 2014 Julekoldtbord! Vaniljerand med multer til dessert. Siter
Malinka Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Skrevet 25. Desember 2014 Pinnekjøtt Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Mardina Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Skrevet 25. Desember 2014 Ribbe med skikkelig sprø svor.... 1 Siter
mokken Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Skrevet 25. Desember 2014 Aspargessuppe og hvitløsbrød... Litt mye tung mat om dagen ja Siter
Annik Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Skrevet 25. Desember 2014 - Vanlig ribbe - Ribbe tilberedt på asiatisk måte(først skjært opp i skriver og kokt i en time, så i en marinade, så i stekovnen i en time) - Koldtbord med kokt egg, eggerøre, masse pålegg og div annet - Alt for mange typer desserter og julekaker Siter
Red Merle Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Skrevet 25. Desember 2014 I går, pinnekjøtt! I dag, ehem, frossen pizza. I morra, ribbe (liker ikke det, så spiser bare tilbehøret) Siter
maysofie Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Skrevet 25. Desember 2014 Ribbe i går, pinnekjøtt med rotstappe idag Narvesenpølse i morgen Siter
Stine Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Jaggu blir det ikke koldtbord idag og Men i morra stikker vi på hytta og da blir det Taco! Siter
Recommended Posts