Raksha Skrevet 2. November 2014 Rapporter Skrevet 2. November 2014 Biff av ytrefillet av elg, ovnstekte potetbåder, jegersaus og sopp. Nam! Siter
Stine Skrevet 2. November 2014 Rapporter Skrevet 2. November 2014 Idag, om ca 14 timer Så blir det hjemmelagd pizza med skinke, sopp og annanas Muligens på Tortilla bunn, C som skal lage så får se hva han gidder å trylle frem Siter
Stine Skrevet 5. November 2014 Rapporter Skrevet 5. November 2014 Fylt torsk med kokte poteter, gullerøtter og ertestuing Siter
xxx12345 Skrevet 5. November 2014 Rapporter Skrevet 5. November 2014 Laks i en saus av creme fraiche, fløte og pesto, servert med dampet brokkoli Siter
Pringlen Skrevet 5. November 2014 Rapporter Skrevet 5. November 2014 Gresskarsuppe... Helt OK, men det ble mye av et sånt halloween hode Fryse ned, ja... I morgen blir det coq au vin ♡♡ Siter
Malamuten Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Indrefilet av svin med ovnsbakte grønnsaker og potet Det smakte helt perfekt. Siter
Tonje Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 I dag blir det hønsesuppe faktisk. Samboer er fan og skal derfor lage den også Siter
Stine Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Idag blir det hjemmelagde fiskepinner med kokte poteter, dampa brokkoli og revet gullerot. Siter
Guest Gråtass Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Gratinert blomkål med hvit saus og stekt flesk. Mmmmm! Siter
Stine Skrevet 13. November 2014 Rapporter Skrevet 13. November 2014 Karrigryte 2 løk, 3 båter hvitløk, 700 gram kylling, 2 bokser vannkastanje, 1 boks annanas, 1 boks tropiske frukter (sånn går det når du tar feil boks og ikke oppdager det ) en pose fryste aspargesbønner, 2 bokser kokosmelk, en terning med kyllingbuljong + litt vann og masse karri!!! + litt gurkemeie, salt, pepper og paprikapulver. Ja, det skal holde til 2 dager Serveres med litt ris, grønn salat idag og nanbrød i morra Siter
Guest Gråtass Skrevet 13. November 2014 Rapporter Skrevet 13. November 2014 I dag skal jeg ha stekte fiskekaker med kokte poteter og raspede gulerøtter. @Frida og fuglehundene syns jeg spiser så mye gammeldags mat, så da skal jeg fortsette med det en stund til! Siter
MorBilly Skrevet 13. November 2014 Rapporter Skrevet 13. November 2014 Pølse, ovnsstekte poteter og maaasssse grønnsaker! "Noen" glemte å ta fisk opp av frysa indag tidlig..^_^ Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 13. November 2014 Rapporter Skrevet 13. November 2014 I dag skal jeg ha stekte fiskekaker med kokte poteter og raspede gulerøtter. @Frida og fuglehundene syns jeg spiser så mye gammeldags mat, så da skal jeg fortsette med det en stund til! Hahahahaha Siter
Stine Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Reste lasagne fra igår med salat til Siter
LilleZara Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Brun lapskaus med brød til Siter
Siri Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Hjemmelaget ertesuppe som jeg hadde frosset ned tidligere. Lot den koke litt ekstra i dag, siden jeg syntes det var litt vel "ertete" da jeg laget den, tilsatte også litt ekstra pølser i den - og vips var det verdens beste ertesupper gitt . Siter
MorBilly Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Ovnsstekt laks med soyasaus, villris og salat av hjertesalat, avokado, vårløk og grønne epler. Fra godfisk.no! Anbefales på det varmeste. Siter
Guest Gråtass Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 I går var det ribbe og i dag spiste jeg på jobb, så da ble det fiskeboller i hvit saus. (Og jeg lurer på hvorfor klærne mine krymper i skapet...?!!) Siter
Stine Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Idag prøvde jeg noe nytt noe, søtpotetmos med ovnstekt kylling, asparges og rosenkål, det var sinnsykt godt! Siter
Guest Yellow Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Hjemmelagde kjøttkaker, poteter, brun saus, kokte grønnsaker og tyttebær til. Siter
Malamuten Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Kylling med stekt potet, purre, rødløk, tomater og paprika Har vell 3 måltider til av det så blir nok et par lunsjer og en middag til Siter
Recommended Posts