Snoffe Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Skrevet 28. Juni 2014 Lille søster spanderte kinamat på meg Endte opp med å spise fritert and med appelsinsaus, og sitronkake og grønnte til dessert Siter
Caroline Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Skrevet 28. Juni 2014 Biff, stekt sopp, løk og squash med hvitløk og chili, soppsaus og mozarellasalat. Sinnssykt godt! Kunne spist meg forderva på det der. 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Skrevet 30. Juni 2014 Joe's big burger på Joes diner i charlottenberg. En urtesmør baguett til kvelds.Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter
Stine Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Skrevet 30. Juni 2014 Svin med Sweet & sour saus, ris, salat og et par dampa brokkolibuketter Siter
Guest Yellow Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Skrevet 30. Juni 2014 Restemiddag for å få brukt opp en del som alt var i kjøleskapet: Tacograteng med tacokrydret kjøttdeig, rødløk, mais, litt rømme innblandet, salsa, tacochips og ost på toppen. Med crispisalat og agurk til. Frozen yoghurt med jorbær til dessert (lenge etter den mektige middagen, hehe). Siter
mokken Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Skrevet 30. Juni 2014 Hjemmelaget blomkålsuppe og hvitløkbaguette Siter
Stine Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Skrevet 1. Juli 2014 Idag blir det en tikka masala "gryte" med linser, brokkoli, spinat, erter og løk oppi, servert med salat Siter
Betty Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Skrevet 1. Juli 2014 Igår hadde vi kyllingwok, og i dag skal vi ha marinerte kyllingstrimler i pitabrød, med salat til. Jeg hadde egentlig planer om ørret i dag, men så var jeg så godt i gang med å strimle opp kyllingfiletene at det blir det i dag også, i stedet for senere i uka. Siter
Guest bikkje1 Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Skrevet 1. Juli 2014 Bønnekaker med kokt potet, gulrot og brokkoli. Siter
Guest Yellow Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Skrevet 1. Juli 2014 Grateng i dag igjen, men denne gangen pølsegrateng. Kjøttpølser stekt sammen med purreløk, kjapt kokt makaroni sammen med amerikansk grønnsaksblanding (erter, gulrot og mais), blandet sammen i en form med urte- og ostesaus over og litt ost på toppen. Stekes til osten er blitt gylden. Siter
Guest Gråtass Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Skrevet 1. Juli 2014 Kveldsvakt, så her ble det fjordland..Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter
turbogutten Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Skrevet 1. Juli 2014 Laks, paprika, løk og squash stekt i ovnen. Tok på limesmør ved servering. Nomnom! Siter
Stine Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Idag skal jeg prøve meg på falafel Servert i pitabrød med en hjemmelagd bønnesalsa og crispy salat Siter
Symra&Pippin Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Salat med kokt laks. Har ikke bestemt alt som skal være i salaten, men jeg vil i alle fall ha masse agurk, vårløk og oliven. Og rømmedressing. Sommer er salattid her i huset. Siter
Betty Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Idag blir det ørretfilet med grønnsaker og ris, men jeg har ikke helt bestemt meg for om den blir stekt, grillet eller ovnsbakt. Siter
Guest bikkje1 Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Linsegryte, som smakte fantastico. Siter
Stine Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Idag skal jeg prøve meg på falafel Servert i pitabrød med en hjemmelagd bønnesalsa og crispy salat Det blir det flere ganger! Kjempegodt jo Siter
Stine Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Idag ble det fullkorns tortilla med bønnesalsaen fra igår, salat, litt revet ost og ovnstekt kylling I morra blir det noe så enkelt som fullkorns spaghetti med hjemmelagde kjøttboller og hjemmelagd tomatsaus + litt revet ost over, enkelt og greit før vi stikker til hytta Så på Lørdag blir det biff med asparges, sopp, løk og ovnstekte poteter, kanskje litt grilla mais og. På Søndag blir det grove pannekaker med hjemmerørt jordbærsyltetøy Siter
Guest Yellow Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Ovnsstekt laks med salat og potetsalat til. Siter
laikamor Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Ostesnitsel og ris med bretagn kyllingsaus idag. Imorgen blir det pizza Siter
Betty Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Strimlet svinekjøtt i sweet chilimarinade, med fullkornspita og salat ved siden av. Syns marinaden var veldig god (ferdigpakke). Siter
sham Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Kjøttkaker med poteter, gulrøtter og brun saus! Siter
Recommended Posts