Lillekrapyl Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Her blir det bacon og brokkolipai. Siter
mushi Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Her blir det bacon og brokkolipai. Ordentlig eller fra Mia? Lurte på om jeg skulle kjøpe noen reker idag Siter
Lillekrapyl Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Ordentlig eller fra Mia? Lurte på om jeg skulle kjøpe noen reker idag Ordentlig! Kjøper aldri ferdig pai. Reker er digg. Men sykt dyrt for tida. Iallefall her. Kjøpte til 195,- per kg på tirsdag.. Siter
Guest Yellow Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Veldig enkel middag, men veldig god òg. Halvstekte baguetter med Denja kylling i karri, stekte kyllingbiter med karri og paprikapulver, hjertesalat og agurk. Siter
Stine Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Om ca 10 min er den hjemmelagde kjøttdeig/løk/tomat pizzaen ferdig Siter
Symra&Pippin Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Indisk dal med nanbrød! Nanbrødet er penslet med olje og stekt i stekovnen i tre minutter så det blir sprøtt utenpå og seigt inni. Siter
Gjest Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 I dag blir det salat med møllbønner og bokhvete, paprika, løk, oliven, maiskorn og mungbønnespirer, alt sausa inn i pesto - hjemmelaga og fersk (liker ikke kjøpevarianten veldig godt….). Serveres med nystekte rundstykker ismugla moste gulrøtter og søtpoteter Siter
tm100021 Skrevet 22. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Koteletter, ris og sjysaus. Ikke akkurat så spennende Siter
Siri Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Stekt ørret panert med ehhhh... panering med div krydder og knuste valnøtter, rømme, rå gulrøtter og tomater . Forrett ble en stekt maiskolbe. Siter
Lillekrapyl Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Ute og spiste burger idag "Generalens spesial Med hvitløk, stekt sjampinjong, ost og bacon som toppes med fyldig hvitløksaus" Siter
Guest Gråtass Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Skrevet 23. Juni 2014 Eggehakk og saltkjøtt. Men det var kl 15, så nå er jeg sulten igjen. Har litt fersk pasta, 1/2 avokado og reker, kan bli mat av det.Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter
SFX Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Skrevet 23. Juni 2014 I helga hadde vi tenkt til å grille, men det var litt for kaldt til at vi gadd, så da ble det komfyrmat. Lagde en stor porsjon waldorfsalat og grønn salat på lørdag, og til det hadde vi på lørdag røkte sommerkoteletter og på søndag laksefilet. I dag hadde jeg hjemmelaget fiskegrateng med revne gulrøtter. Det har jeg i morgen også, ser jeg i formen Siter
Stine Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Skrevet 23. Juni 2014 Pasta med pesto, stekt kylling og salat Det samme i morgen, må jo bruke opp pesto boksen På Onsdag er jeg på hytta, så da blir det risengrynsgrøt, Torsdag blir det karbonade og speilegg på brødskive og Fredag blir det tortilla med biffkjøtt, en hjemmelagd tomatsalsa med bønner og mais, grønn salat og litt revet ost Siter
Guest Gråtass Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Skrevet 23. Juni 2014 Jeg er imponert over at dere har menyen klar for flere dager, her i huset et det en glede om vi vet hva vi skal kjøpe til middag den dagen før vi går inn i butikken.Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter
Raksha Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Skrevet 23. Juni 2014 Pannekaker her, hadde planlagt lasange, men gadd ikke. I morra blir det pannekaker eller lasange. Resten av uka aner jeg ikke, har ikke kommet så langt. Siter
Stine Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Skrevet 24. Juni 2014 Jeg er imponert over at dere har menyen klar for flere dager, her i huset et det en glede om vi vet hva vi skal kjøpe til middag den dagen før vi går inn i butikken. Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Skriver meny for 2-3 uker om gangen. Digg å bare titte på lappen å vite hva man skal ha, slipper å tenke så mye da Siter
Siri Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Skrevet 24. Juni 2014 Jeg har vel forhåpentligvis ett eller annet i fryseren eller kjøleskapet.. Siter
tm100021 Skrevet 24. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2014 Skriver meny for 2-3 uker om gangen. Digg å bare titte på lappen å vite hva man skal ha, slipper å tenke så mye da Enig! Er så deilig! Igår var det sushi, idag er det tacopai Siter
Aya Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Skrevet 24. Juni 2014 Jeg er imponert over at dere har menyen klar for flere dager, her i huset et det en glede om vi vet hva vi skal kjøpe til middag den dagen før vi går inn i butikken. Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Jeg må lage ukesmeny, ellers bruker jeg så mye penger på mat Dårlig impulskontroll på butikken. Vi har et mål om å ligge på maks 1000 kroner i uken på mat. Det holder overraskende ofte ikke, men vi prøver nå likevel. Denne uken er menyen slik: Mandag - vegetarwok med gresk dressing Tirsdag - skinke- og makaronigrateng med salat Onsdag - rester fra tirsdag Torsdag - pannekaker Fredag - grillings Lørdag - hjemmelaget pizza Søndag - pizzarester Dette er en litt atypisk uke. Vanligvis spiser vi salat (kylling eller skinke) med fullkornspasta og pesto to dager på rad, laks en dag og suppe en dag. Siter
Mardina Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Skrevet 24. Juni 2014 Enkel fiskegryte her i dag. Har kjøpt torsk i blokk, som jeg deler i terninger og gir et oppkok. Så freser jeg litt purre i en annen gryte, tilsetter den kokte fisken og 2 forskjellige bokser med hermetisk tomat (jeg har en med hvitløk og en med chilli i dag) og en boks mais Lar alt koke, så det blir varmt. Enkelt og faktisk ganske godt Siter
Ingvild Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Skrevet 24. Juni 2014 Denne suppa: Med kokosmelk, kylling og lime i. Siter
Recommended Posts