Gå til innhold
Hundesonen.no

Rallytrening i Trondheim søndag 27. mars


simira

Recommended Posts

Noen som blir med å trene et sted i Trondheim neste søndag, kl. 12 for eksempel? Tur er litt ukurant for oss, siden vi har en voksen hann som ikke liker andre hanner og en ung hann som hopper på alt han ser for tiden for å leke...

Vi trener gjerne rally, lydighet og passering/forstyrrelser osv. Hvis vi får plass i bilen kan jeg ta med rallyskiltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET vill jeg være med på :ahappy: Jeg skal delta på rallystevne i september, så rally hadde vært morro. Ellers så kan jeg tenkte meg og ta appelmerke i lydighet. Kanskje det hadde gått ann og gå gjennom lp-program. Eller og ta med en rallybane? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss passer det best på søndag, siden vi skal kjøre 50 mil etterpå, og da er det greit med slitne hunder...

Lørdagen vet jeg ikke helt om vi har tid enda, det kommer litt an på de vi skal bo hos og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanske jeg kommer på hilser på hvis det går bra? Har vurdert å begynne med rally selv, etterhvert.. Må bare få en hund først.. :P Så hadde vært gøy å se det i realiteten for å se om det kunne vært noe å begynt med.

Og hvis jeg vet hvor det blir trening og om jeg kommer meg dit. :) Jeg kan sikkert være en forstyrrelse eller noe hvis dere vil trene på noe spesielt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanske jeg kommer på hilser på hvis det går bra? Har vurdert å begynne med rally selv, etterhvert.. Må bare få en hund først.. :P Så hadde vært gøy å se det i realiteten for å se om det kunne vært noe å begynt med.

Og hvis jeg vet hvor det blir trening og om jeg kommer meg dit. :) Jeg kan sikkert være en forstyrrelse eller noe hvis dere vil trene på noe spesielt :P

En ekstra person er alltid fint! Spesielt folk som flytter til Oslo og kanskje kan overtales til å passe hund... :whistle:

Jeg tar med rallyskilt hvis vi får plass i bilen. Regner med at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Heeei! Jeg vil være med å trene rally! Hehe jeg trenger noen som kan gjøre noe med fordommene mine mot sporten :lol: Så du må få plass til rallyskilt :P Både 11 og 12 på søndag passer for meg. Hva blir det? Og hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. tidspunkt må jeg snakke med de vi skal bo hos og gubben. De skal på ølfestival dagen før...

Hva er et bra sted? Parkeringsplassen på Øya? Andre åpne, bare steder man kan få trene hund i fred på en søndag formiddag? Er det bart i Dødens Dal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringsplass er egentlig bedre enn jorder, ift. skiltholdere og sånt. Og sølete poter, ikke minst (siden vi skal ha hundene rett i bilen og kjøre 50 mil etterpå). :P Rotvoll er kanskje der jeg er minst kjent, men om det er en ok stor, bar parkeringsplass der så er det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her dere tenker?

Google Maps

Kan være en del folk der på søndager hvis det er pent vær. Populært å parkere der for en tur på ladestien.

Ellers er det jo City Syd, der er det tomt på søndager. Nok av parkering der ihvertfall :P Ligger kanskje litt nærme veien? Og innimellom er det jo folk som driver å råner der, men tror ikke de gjør det på en søndags formiddag. Aner ikke om det er bart i dødens dal. Men tror ikke det. Er ihvertfall veldig bløtt der tror jeg.

Ellers er ikke jeg så kjent på treningssteder rundt i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Her dere tenker?

Google Maps

Kan være en del folk der på søndager hvis det er pent vær. Populært å parkere der for en tur på ladestien.

Ellers er det jo City Syd, der er det tomt på søndager. Nok av parkering der ihvertfall :P Ligger kanskje litt nærme veien? Og innimellom er det jo folk som driver å råner der, men tror ikke de gjør det på en søndags formiddag. Aner ikke om det er bart i dødens dal. Men tror ikke det. Er ihvertfall veldig bløtt der tror jeg.

Ellers er ikke jeg så kjent på treningssteder rundt i byen.

Om vi først skal trene på asfaltparkeringsplass tror jeg city syd er et bedre sted på en søndag ja. Borte ved xxl er det en stor parkeringsplass uten at veien er veldig tett på og ikke masse søndagturgåere. Det spiller egentlig ikke så stor rolle for meg hvor vi er. Asfalt er kanskje ikke det beste, men det er ikke værre enn å være litt forsiktig med å bruke ball o.l. som belønning (har en hund som ikke er forsiktig...). Grusbaner er vel ganske grisete nå, så det er sikkert greit med asfalt :) Rånerne er stort sett greie og drar et annet sted om det er folk på en parkeringsplass, så det bruker ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å være en forstyrrelse :D Eller tilskuer da. Jeg har jo ikke hund engang.. :P Har mammas tibbe, men han er så dårlig oppdratt at han tar jeg ikke med :whistle: Så greit at flere kommer å ser på så jeg ikke er den eneste nooben der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...