Gå til innhold
Hundesonen.no

Rallytrening i Trondheim søndag 27. mars


simira

Recommended Posts

Jeg må få snakket med gubben og de vi skal bo hos. De skal på ølfestival dagen før (og vaske der etterpå...), så det er ikke sikkert vi rekker 11.

Når finner du ut det ca? Kanskje litt vanskelig å si før søndagen? For meg har det ikke noe å si når det blir. Når tenkte dere å dra nedover til Oslo igjen da?

Hvis ikke kan vi jo gjøre slik Vims foreslo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får du tak i skilt forresten? Lyst på egne..

Jeg lager. :)

Billig lamineringsmaskin fra Clas, og skrive ut skiltene selv.

Holdere lager jeg av to finérplater med hengsler i toppen (og en snor i bunn for å hindre at det sklir), og plakatlist (sånn som man bruker for å henge opp plakater http://www.dragenshule.no/shop_item.cfm?id=496&path=19,233,252) som holder skiltene.

Her er bilder fra de forrige jeg laget: http://www.simira.net/gallery/Diverse/Rallyskilt/

Der hadde jeg borrelås limt på både skilt og holdere, men det viste seg å være ganske makkete. Nå kutter jeg plakatlister opp i passe lengder og limer dem på med superlim. Du får se på søndag. :)

Ellers kan man kjøpe billige ringpermer og lime på plastlommer som man putter skiltene inni. Jeg tror det ligger flere forslag på rallysidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei æsj, oppdaga akkurat at dette er jo 3. april det er snakk om. Da er jeg ikke hjemme :aww: Men kos dere med rally da :)

Nei, det er nå på søndag førstkommende. Men jeg får ikke endra den utrolig teite trådtittelen. Jeg skal melde mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg kommer for trening uansett vær :ahappy: Hihi så får vi håpe jeg ikke blir alene om det blir for ille. Men hvor på city syd skal vi møtes? Er ganske mange parkeringsplasser der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm... gamle hovedinngangen. Hvor er "nede"? :P

City Syd har to innganger. En oppe og en nede ved det separate bygget, ved gangbruen over til Tillersiden. :P Lenge siden du har vært der kanskje? Men tror den "gamle inngangen" er den oppe. Men husker at det bestandig har vært to.. :P Kanskje det kom etter jeg kom til verden :P

Edit: Kriistin: ja.. ;P hehe.. Kommer du på søndag? Synd du ikke kan bli med imorra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer ja :-)

Er ikke sikkert det blir agility trening på kvelden, så da må vi iværtfall på Rally :-) Blir nok litt travelt i morgen ja, pluss at treffet ikke blir en stor prioritering med tanke på været... :whistle:

*håper på knall vær med grillings til neste helg* da blir det jo også treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer ja :-)

Er ikke sikkert det blir agility trening på kvelden, så da må vi iværtfall på Rally :-) Blir nok litt travelt i morgen ja, pluss at treffet ikke blir en stor prioritering med tanke på været... :whistle:

*håper på knall være med grillings til neste helg* da blir det jo også treff!

Ja dette været altså.. Er skikkelig ustabilt! Vil ha vår NUH! Neste helg får jeg ikke blitt med, å det er litt synd.. Vil møte Amiga også jeg :wub: Men dere får ihvertfall en trivelig tur! Forhåpentligvis med bedre vær også ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...