Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtreninger i Trondheim


xxx12345

  

19 stemmer

  1. 1.

  2. 2.



Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Jeg kan godt tenke meg å være med på en og annen ringtrening. Ikke sikkert jeg kan hver uke, siden det koster en god del i reise, men en og annen gangen kan jeg! :icon_redface:

Kommer litt an på når på kvelden det blir også, jeg har ikke mulighet til å komme meg til byen før tidligst klokka 17.00-17.30 på hverdager.

Er også i utgangspunket interessert i handlerkurs, kommer an på instruktør og pris. Har ingen forslag akkurat nå, men skal tenke litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenke meg både ringtrening og kurs. Har både unghund og valp som trenger trening, og da spesielt bordtrening med håndtering av fremmede. Jeg har dog endel ugunstig arbeidstid, så jeg må selvsagt se det litt an sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg nesten reklamere litt. Jeg er distriktskontakt for Norsk Pinscherklubb her i sør-trøndelag. Jeg skal arrangere et handlerkurs i palmehelgen, kursinstruktør er den kjente Kurt Espeland. Jeg sendte nettopp ut en mail til medlemene våre om at det bare er å melde seg på, og om vi har plasser ledig så kan hvem som helst melde seg på. Kursavgift for medlemer blir 750, så blir det 950 for ikke medlemer. Kursavgiften dekker alle 3 dagene (fredag til søndag), lunsj lørdag og søndag, samt et kurshefte som instruktør deler ut.

Høres dette interresant ut så er det bare å sende meg en PM. Det er MAX 18 plasser på kurset, det blir lagt opp så det passer alle, erfaren eller ny i ringen spiller ingen rolle. 8 plasser er allerede reservert :lol: Sted er litt usikkert enda, det er det eneste jeg mangler å få på plass, men vi tar allerede imot påmeldinger. Det blir mest sannsynlig i Trondheims området :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar fra Arne Foss:

Hei, det praktiske er jeg ikke så god på, men teoridelen kan jeg evt ta. Tror det er en god idé å kontakte Elisabeth Bugge. Hun har hatt noen slike kurs før - vi kunne evt tatt det sammen. Mvh Arne F

Er dette interessant?

Noen som har forslag til tid osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss ønsker å kollidere med utstillingshelg tror jeg :lol:

Jeg regnet vel egentlig med det, bare følte jeg måtte skrive det lell :P

Forøvrig kan jeg på kveldstid i ukedagene også etter 18.00 om det er lett å komme seg dit med buss, men helg er foretrukket. Og så håper jeg selvsagt det ikke blir så voldsomt dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med planlegginga? Jeg vil være med på ringtrening, for da kanskje jeg tør å stille han hoppetussesaken som skumle mennesker sier burde stilles :icon_redface: Også hadde jeg lyst på "kanskje" svaralt. på handlerkurs - så jeg skrev ja, jeg :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar fra Arne Foss:

Hei, det praktiske er jeg ikke så god på, men teoridelen kan jeg evt ta. Tror det er en god idé å kontakte Elisabeth Bugge. Hun har hatt noen slike kurs før - vi kunne evt tatt det sammen. Mvh Arne F

Er dette interessant?

Noen som har forslag til tid osv?

Jeg er ledig så godt som alle helger som ikke er utstillingshelger. Kanskje best å spørre når Foss/Bugge er ledige?

(Jeg googlet Elisabeth Bugge og fant et koselig bilde av henne og Arne Foss med favnene fulle av masse GD-valper. Jeg kan vel ikke legge det ut her, men dere kan jo google dere også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...