Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtreninger i Trondheim


xxx12345

  

19 stemmer

  1. 1.

  2. 2.



Recommended Posts

Hm, tror jeg kjenner en liten hormonell ekling som kommer til å rope "HUURRRAAAAA!" når han får snusen i den nyheten :lol: Han ække så nøye på om det er siste dagen i løpetida eller om det er et par uker over, han :getlost: Men no worries, det er bra trening det og! :)

Sluppen på fredag kl. 17? Eller skal Fannhvít som må kjøre langt om lenge og lenger enn langt få bestemme, kanskje :)

Kan ikke nekte for at en time senere hadde passa ganske mye bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Han har godt av treningen - på utstilling vil det være mange løpetisper ;)

*Venter og hører når det passer for Fannhvit*

Det er det jeg mistenker - og Nansen håper! :rolleyes2:

Kan ikke nekte for at en time senere hadde passa ganske mye bedre ;)

Da sier vi 18, da, eller? :) *klar for å notere i avtaleboka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg mistenker - og Nansen håper! :rolleyes2:

Da sier vi 18, da, eller? :) *klar for å notere i avtaleboka*

Høres kjempe ut! Da rekker jeg å stresse meg ferdig her hjemme først, og vaske valper når jeg kommer hjem igjen. Også ringer jeg deg når jeg ikke finner frem.... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tror jeg kjenner en liten hormonell ekling som kommer til å rope "HUURRRAAAAA!" når han får snusen i den nyheten :lol: Han ække så nøye på om det er siste dagen i løpetida eller om det er et par uker over, han :getlost: Men no worries, det er bra trening det og! :)

Sluppen på fredag kl. 17? Eller skal Fannhvít som må kjøre langt om lenge og lenger enn langt få bestemme, kanskje :)

Edit:

Takk for godord om småen :) Tror jeg skjønner nå hvorfor han syns det var teit at du skulle se på tenna hans, da... han har skrubbsår på snuten etter å ha tryna i grusen da han skulle fange ball :lol: stakkars lille... jeg så det ikke før nå i stad :icon_redface:

Hehe :) Vi behøver jo ikke å stikke rompa hennes under nesa hans heller. Men som LineSK sier, så vil det være mange løpetisper på utstillingene rundtom :)

18 passer bra for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godord om småen :) Tror jeg skjønner nå hvorfor han syns det var teit at du skulle se på tenna hans, da... han har skrubbsår på snuten etter å ha tryna i grusen da han skulle fange ball :lol: stakkars lille... jeg så det ikke før nå i stad :icon_redface:

Det forklarer jo saken. Men han løste jo saken fint selv da, bare gapa opp han *flirer*

Og å være nær leppene tenna og tunga var jo ikke noe problem (ja, jeg stakk fingrene litt inni :whistle: ), det var bare tydelig ubehagelig oppå snuta liksom. Gror sikkert fint til utstillingen, og med mer klåing og en litt mer praktisk godbit fikser dere den vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...