Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtreninger i Trondheim


xxx12345

  

19 stemmer

  1. 1.

  2. 2.



Recommended Posts

Skrevet

Hm, tror jeg kjenner en liten hormonell ekling som kommer til å rope "HUURRRAAAAA!" når han får snusen i den nyheten :lol: Han ække så nøye på om det er siste dagen i løpetida eller om det er et par uker over, han :getlost: Men no worries, det er bra trening det og! :)

Sluppen på fredag kl. 17? Eller skal Fannhvít som må kjøre langt om lenge og lenger enn langt få bestemme, kanskje :)

Kan ikke nekte for at en time senere hadde passa ganske mye bedre ;)

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Han har godt av treningen - på utstilling vil det være mange løpetisper ;)

*Venter og hører når det passer for Fannhvit*

Det er det jeg mistenker - og Nansen håper! :rolleyes2:

Kan ikke nekte for at en time senere hadde passa ganske mye bedre ;)

Da sier vi 18, da, eller? :) *klar for å notere i avtaleboka*

Skrevet

Det er det jeg mistenker - og Nansen håper! :rolleyes2:

Da sier vi 18, da, eller? :) *klar for å notere i avtaleboka*

Høres kjempe ut! Da rekker jeg å stresse meg ferdig her hjemme først, og vaske valper når jeg kommer hjem igjen. Også ringer jeg deg når jeg ikke finner frem.... :whistle:

Skrevet

Hm, tror jeg kjenner en liten hormonell ekling som kommer til å rope "HUURRRAAAAA!" når han får snusen i den nyheten :lol: Han ække så nøye på om det er siste dagen i løpetida eller om det er et par uker over, han :getlost: Men no worries, det er bra trening det og! :)

Sluppen på fredag kl. 17? Eller skal Fannhvít som må kjøre langt om lenge og lenger enn langt få bestemme, kanskje :)

Edit:

Takk for godord om småen :) Tror jeg skjønner nå hvorfor han syns det var teit at du skulle se på tenna hans, da... han har skrubbsår på snuten etter å ha tryna i grusen da han skulle fange ball :lol: stakkars lille... jeg så det ikke før nå i stad :icon_redface:

Hehe :) Vi behøver jo ikke å stikke rompa hennes under nesa hans heller. Men som LineSK sier, så vil det være mange løpetisper på utstillingene rundtom :)

18 passer bra for meg!

Skrevet

Takk for godord om småen :) Tror jeg skjønner nå hvorfor han syns det var teit at du skulle se på tenna hans, da... han har skrubbsår på snuten etter å ha tryna i grusen da han skulle fange ball :lol: stakkars lille... jeg så det ikke før nå i stad :icon_redface:

Det forklarer jo saken. Men han løste jo saken fint selv da, bare gapa opp han *flirer*

Og å være nær leppene tenna og tunga var jo ikke noe problem (ja, jeg stakk fingrene litt inni :whistle: ), det var bare tydelig ubehagelig oppå snuta liksom. Gror sikkert fint til utstillingen, og med mer klåing og en litt mer praktisk godbit fikser dere den vettu ;)

Skrevet

Da sier vi kl 18.

Her - mot grøntarealet på baksiden av bygget. Er en godt skjermet plass.

Takk! Dere får sende opp litt røyksignaler også så finner jeg dere :lol:

Nei, tror jeg skal klare å finne fram dit altså :)

  • 4 months later...
Skrevet

Er det noen som holder på med ringtreninger nå? Midas trenger sårt å trenes på håndtering. Vi har en veldig stor utfordring der, og trenger mengdetrening. Men vi kunne jo kompinert det med de andre treningene?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...