Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtreninger i Trondheim


xxx12345

  

19 stemmer

  1. 1.

  2. 2.



Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Blir som sagt gjerne med på ringtreninger :)

Noen som har forslag om tid og sted?

Mandag og tirsdag er opptatt for min del en stund framover i hvert fall, men andre hverdager går fint. Ettermiddagstid er vel best. Kl 1800 ett eller annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dit skal vi og :) Jeg vil veldig gjerne være med, men det er det vel ikke så mye tvil om.. :)

Uva trenger å håndteres av masse masse forskjellige folk, hun synes nemlig ikke det er noe gøy å bli klådd på. Og jeg trenger å øve på å springe i ring og stille opp bikja :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dit skal vi og :) Jeg vil veldig gjerne være med, men det er det vel ikke så mye tvil om.. :)

Uva trenger å håndteres av masse masse forskjellige folk, hun synes nemlig ikke det er noe gøy å bli klådd på. Og jeg trenger å øve på å springe i ring og stille opp bikja :ahappy:

Nansen trenger å lære at han kan håndteres av nye mennesker uten å sprette opp og rundt og overalt fordi han bare måååå nikline med dem - og aller helst i øret :lol:

Melder meg forresten frivillig til å klå litt på lille vakre :aww:

Skal også på denne hudefestivalen (om nervene holder :P ) så vi trenger også å øve på venstresvinger og oppstilling :)

Hud..Hæ?! :P

Kan vi ikke bare bli enige om tid & sted, da? Er jo tydeligvis noen som vil i alle fall :) Evt bare kombinere med de "vanlige" sonentreningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kl. 16? :innocent: Har avtale kl. 19, og fredag tenkte jeg at jeg skulle gi lillemann fri for en gangs skyld, og dessuten hilse litt på samboeren min, før vi drar til Sunndalsøra på lørdag :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kl. 16? :innocent: Har avtale kl. 19, og fredag tenkte jeg at jeg skulle gi lillemann fri for en gangs skyld, og dessuten hilse litt på samboeren min, før vi drar til Sunndalsøra på lørdag :whistle:

Skal du stille han i helga?

Rekker ikke kl 16, har foreldrekonferanser frem til kl ca halv fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du stille han i helga?

Rekker ikke kl 16, har foreldrekonferanser frem til kl ca halv fire.

Neida, skal bare ta en "bitteliten svipptur" for å se, for man har det å gjøre og føre osv. Og for å tafse på småripsa til Fannhvít, selvsagt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kl. 16? :innocent: Har avtale kl. 19, og fredag tenkte jeg at jeg skulle gi lillemann fri for en gangs skyld, og dessuten hilse litt på samboeren min, før vi drar til Sunndalsøra på lørdag :whistle:

*tenke hardt på* Har ca 5 her som trenger trening, 3 som trenger det veldig...

Menne, det er jo MIDT i rush-tida jo! jeg hater å kjøre bil i byen, spesielt på den tiden.. Bonde i byen og sånn.. og, æsj, jeg har skoer på besøk tidligere på dagen.. Hmh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, skal bare ta en "bitteliten svipptur" for å se, for man har det å gjøre og føre osv. Og for å tafse på småripsa til Fannhvít, selvsagt :whistle:

*tenke hardt på* Har ca 5 her som trenger trening, 3 som trenger det veldig...

Menne, det er jo MIDT i rush-tida jo! jeg hater å kjøre bil i byen, spesielt på den tiden.. Bonde i byen og sånn.. og, æsj, jeg har skoer på besøk tidligere på dagen.. Hmh...

Fredag (da blir han godsliten da vettu Vims ;) )? Kan jo ta det på P-plassen bak postbygget på Sluppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fornøyd med at begge Line'ne dukka opp i tråden* :ahappy:

Bare et liiite heads up; Uva er på dag.. skavise... dag 23 i løpetida på fredag. Altså egentlig ferdig og trygg, men man skal jo aldri si aldri. Så er dere advart, dere med guttebisker :)

Men Sluppen på fredag it is then? Klokken..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nansen trenger å lære at han kan håndteres av nye mennesker uten å sprette opp og rundt og overalt fordi han bare måååå nikline med dem - og aller helst i øret :lol:

Melder meg forresten frivillig til å klå litt på lille vakre :aww:

Med litt trening blir han nok riktig så flink tenker jeg, gikk ikke så verst idag da ;)

Fortsetter gjerne klåinga på treffene, bare rop ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fornøyd med at begge Line'ne dukka opp i tråden* :ahappy:

Bare et liiite heads up; Uva er på dag.. skavise... dag 23 i løpetida på fredag. Altså egentlig ferdig og trygg, men man skal jo aldri si aldri. Så er dere advart, dere med guttebisker :)

Men Sluppen på fredag it is then? Klokken..?

Hm, tror jeg kjenner en liten hormonell ekling som kommer til å rope "HUURRRAAAAA!" når han får snusen i den nyheten :lol: Han ække så nøye på om det er siste dagen i løpetida eller om det er et par uker over, han :getlost: Men no worries, det er bra trening det og! :)

Sluppen på fredag kl. 17? Eller skal Fannhvít som må kjøre langt om lenge og lenger enn langt få bestemme, kanskje :)

Edit:

Med litt trening blir han nok riktig så flink tenker jeg, gikk ikke så verst idag da ;)

Fortsetter gjerne klåinga på treffene, bare rop ut!

Takk for godord om småen :) Tror jeg skjønner nå hvorfor han syns det var teit at du skulle se på tenna hans, da... han har skrubbsår på snuten etter å ha tryna i grusen da han skulle fange ball :lol: stakkars lille... jeg så det ikke før nå i stad :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tror jeg kjenner en liten hormonell ekling som kommer til å rope "HUURRRAAAAA!" når han får snusen i den nyheten :lol: Han ække så nøye på om det er siste dagen i løpetida eller om det er et par uker over, han :getlost: Men no worries, det er bra trening det og! :)

Sluppen på fredag kl. 17? Eller skal Fannhvít som må kjøre langt om lenge og lenger enn langt få bestemme, kanskje :)

Han har godt av treningen - på utstilling vil det være mange løpetisper ;)

*Venter og hører når det passer for Fannhvit*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...