Wanderlust Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 I går dro jeg og Siri for å besøke Soppen. Bikkjene fikk løpe løse, vi skravlet, heiet på forbipasserende skiløpere, grillet pølser, spiste muffins, spiste oreokake, og skravlet ennå mer til det var på tide å komme seg hjemover. Bella Tinka/Kula Chilli Bella og Peggy Peggy Bella og Diva (hunden til utleieren til Soppen) Oreokake *dele opp*
Wanderlust Skrevet 28. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 I dag gikk jeg og Silje (Grim) tur med bikkjene. Bocca Chilli Grim som overfaller Chilli Meg som har blitt overfalt av alle bikkjene Grim Grim og Silje Jeg som har vært snill og dyttet Silje Det finnes flere bilder i bloggen fra i går og idag
Poter Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Så fine bilder! Så ut som hundene storkoste seg
Stine Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Kjempefine bilder! Bella var rett og slett en nydelig Boxer Og Peggy
Diffi Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Så flotte bilder av helskjønne hunder. Så ut som koselig tur og besøk! også Oreokaka da
SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Noen av bildene dine er så crispy klare, kjempeflott! Og kult å se Grim og Chili igjen, er jo snø og holke siden sist.
SoppenCamilla Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Kjempefine bilder! Bella var rett og slett en nydelig Boxer Og Peggy Bella er veldig fin. Hun er datteren til Nemi, faktisk. Så "jeg" tar litt creds for det. Men Peggy ser helt j*vlig ut på bildene, stakkar. Så ikke si hun er søt, hun er mye finere nå som hun er dusja og rensa litt i rynkene og sånt. Har bare ikke hatt ork til å gjøre det i det siste. Igjen, fiiine bilder, Monica! Vi må gjenta det snart!
SiriEveline Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Digget også bildene! De er bare utrolig fine Også strutse-Kula da! -Takk for supert treff
Stine Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Bulldoger er og blir søte uansett da
simira Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Herlig! Skulle ønske at jeg også hadde sosiale hunder... vil på besøøøk!
potifa Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Skrevet 1. Mars 2011 Kjempe flotte bilder av vakre hunder. Bella var bare nydelig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar