Heidihj Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Også Mayah da. Trap Line Lightfoot Mayah (6 mnd på bilde): Mayahs mor. Trap Line Spirit Thelma (Har ikke noe bedre bilde av henne desverre) Mayahs far. Drogba Okkomut des Rives du Haut Verdon (Bildet lånt fra Kennel Trap Line's hjemmeside) 1 Siter
Aslan Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Jeg liker bilder: Min egen, Thorvald; Pappa, Sarek: Mamma, Sita; (slettet ene bildet da jeg plutselig så i åpningsposten at det helst bare skulle være tre bilder per post) 1 Siter
Snøfrost Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Her er mine to med foreldre. N UCH Hightower's A Dream Comes True. Denali som hun heter til daglig. Hennes far er CH B-Chum Sazu of Doghouse-Farm (lånt fra Arctig Angel sin hjemmeside) Denalis mor: VDH CH Hightower's Rafinha (bildet er lånt fra Hightower's hjemmeside) NORD JV-11 NJV-11 Hightower's Freke Winter Spirit, Freke til daglig Frekes Far: INT UCH N DK EST UCH EUJV-06 NORDJV-05 FINJV-05 SV-07 KBHV-09 Wolfmark Double-O-Seven (bildet lånt fra Hightowers hjemmeside) Frekes mor: INT UCH VDH DK LUX CH WW-10 Hightower's See Here Is Little Frosty (bildet lånt fra Hightower's hjemmeside) 2 Siter
busy Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Har kun bilde av pappa Gizmo, da alle bilder før dette er blitt bort. Gizmo er en av de hærligste hundene jeg noen gang har møtt 2 Siter
Bananen Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Stjeler av Yodel, jeg! Kingwanas Into The Wind (Kamar). Pappa Bulldobas Catch The Wind (Karma) og mamma Bulldobas Be My Valentine (Luna). 1 Siter
Hermes Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Far til Hermes: Twyborn Big Ben Swe, Nor, Dk Ch & C.I.B (Not yet comfirmed) Mor: Seregon Arwen hos Courtborne Jeg fant ikke noe større. Kanskje noen andre med Courtborne-hunder, eller Kristin selv, kan hjelpe Siter
Anita F Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Siden jeg ikke vet hvem av valpene som blir min enda har jeg ikke noe bilde av hunden min, men far og mor har jeg Far: Nigth Wish Darrem Canis Mor: Barecho Fly Me To The Moon Bilder lånt fra kennelwinton.com Siter
Guest Yellow Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Hvor finner dere bildene, om det ikke ligger på oppdretterens side? Siter
AnitaK Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Min hunds foreldre ( bilde lånt fra oppdretter ) Mor : HSPK jCLUBW-08, HSPK ClubCH Joker Show Malyshka Na Million *Meggie" Far : Tchernaja Kalitva Daily Gift "Dali" = min : Kinkade Dark Side Of The Moon * Mooni Siter
Anita F Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Hvor finner dere bildene, om det ikke ligger på oppdretterens side? Jeg låner fra oppdretter, har skrevet det på nå Siter
*Marianne* Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Foreldrene til både Marvin og Linux: "Diko" Iriot VD Cluster Også Cirtap's Prins L-D Linux Van Berk som også er som snytt ut av nesa på far Siter
Cloudberry Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Pappa: Lilla Enebys Harry Mamma: Lilla Enebys Kom'Kamelia = Lilla Enebys Un'Uva Bildene av foreldrene har jeg hentet på oppdretters hjemmeside. Bildet av Luvings har Krelise her inne tatt Siter
Nikitaf Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Har ikke så gode bilder av Foreldrene, men det er disse jeg har : Siter
MaritaS Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Shibatroll's Darwin (Kumagutten min): Har ingen ordentlige oppstillingsbilder av trollet. Moren hans, Honto-No Uchiko (aka. Chiko): Bilde fra shibatrolls hjemmeside Farens hans, Honto-No Zz-Top (aka. Gizmo): I mine øyne verdens vakreste sesam. Bilde fra shibaregistret. Siter
ceccy Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Vinatta's Alma - Era Etter D'Laila Fs - Akira Og NUCH Dalmrosa's Gaute Pudding - Pepper (Bilde lånt av eier av Pepper) Vinatta's Belle - Belle Etter D'Laila Fs - Akira Og INT NORD DK D HR vet Ch NV-05 SV-05 NV-09 NVV-11 Toot's Working Class Hero (bilde lånt av kennel Toot's) Børves Bingo's I Take The Risk - Risk Etter Hotnspicy That's The One - Lillemor Har ikke bilde av henne dessverre og Rick (Bilde lånt av http://www.borderina.no/index.php?name=seksjon%2FRick.html ) Siter
rottmaneier Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 har enda en hund + foreldre å presentere jeg Fjällbrisens Nitro Mor er Benzelias Articcircle Ambra Far er NORD FI UCH Lillstintans Gangstern Gunvald Siter
Irenen Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Nordkooik's Taxi: Far: NORD UCH Freetain's Ilovin Kobumba Mor (N UCH Nordkooik's Lady Cazandra V.D Bas), oldemor (Basco's A'Cherie) og mormor (INT NORD UCH NORDUV-02-04-05 Nordkooik's Sabina) Siter
soelvd Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Vår kjære Solsvingens le Cadet de Montirius: (4 1/2 mnd på bildet) Solsvingens Tequila Sunrise: Øh, husker ikke hele navnet, men han heter i alle fall Dream. *Pinlig* Siter
KristinR Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Stjeler av Yodel, jeg! Kingwanas Into The Wind (Kamar). Pappa Bulldobas Catch The Wind (Karma) og mamma Bulldobas Be My Valentine (Luna). Likner på mora si han bortsett fra at han har farens farger:-) 1 Siter
yurij Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Far til Walter og Ataham, NUCH (tittel mangler på siden) Ozaroff av Fjascho : http://www.theborzoifiles.net/details.php?id=67820 Mor til disse to, NORDUV-02,NUCH Madjevatsjudo av Fjascho : http://www.theborzoifiles.net/details.php?id=67821 Far til Terkel (Fils Du Vent Du Grand Fresnoy) :CH Borscana Thunderstruck : http://www.borscana.se/sachi/sachi.htm Mor, CH Dame Blanche Du Grand Fresnoy : http://www.theborzoifiles.net/details.php?id=69643 Siter
Ara Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Toffe Loffe's U-hu Uxo ( Oscar, 3 1/2 mnd) Far : INT NORD B UCH SW-2011 NW-2011 Exodus van`t Hof ten Eynder ( Exo) Mor : Toffe Loffe's let me be the one ( Tirka) Siter
GermanShepherd Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Far: Rothco's Ashan Kahn Mor: V Sun Vom Nordteich Iveco's Kita (Litt amatør bilde av lille Kitamor, men det kommer med tiden! ) Siter
idaa.sp Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Far: Zito vom Klostermoor Mor: Gwinnie av Chamirox Sønn: Nilo av Chamirox (ikke akkurat børstet og stelt! ) Siter
Tyfonia Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Far til Tyson (Nutricula`s Buddy Best Mate) NUCH Jardstaffs Famous Khan Mamman til Tyson: Nemi Tyson: Siter
Emilie Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 Øh, husker ikke hele navnet, men han heter i alle fall Dream. *Pinlig* Er det denne Dream'en kanskje? Trente litt med dem før, en gang i tiden da jeg bodde litt lenger syd i landet (og faktisk trente) -- Ja, så var det min frøken da: Welincha's Gina aka Venus, f.12.06.2003: Mor, Pettina`s Utha Untouchable (finnes ikke bilde av henne, men tror jeg har ett nedgravd på en eller annen ekstern harddisk). Far, VA Int Nord Uch Schh III Welincha's Gismo: Og så var det Killiåsen's Big Bastian aka god-Majoren som ikke er min lenger, f.06.05.2009: Mor, Nuch Bernweilers Cute Chiquita: Far, Int Nord B Uch SV-11 NV-11 Exodus van't Hof ten Eynder: 1 Siter
Recommended Posts