Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken rase er dette?


Kristiin

Recommended Posts

  • Svar 504
  • Created
  • Siste svar

Ny rase!

På NKK sine sider står det at denne rasen er "Selvstendig, beskyttende. Meget lojal til familien og territoriet", og dessuten at de utvikles langsomt - hannhunder er ferdig utviklet tidligst ved fire års alder (tisper 2-3 år). Mankehøyde minimum 66 cm for hanner og 61 cm for tisper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Ja den var jo.. Lett :icon_confused: Tar og gjetter på en rase som jeg har titta på lenge en stund fordi den er søt :hyper:

Tibetansk mastiff? Passer med det du skrev og det med høyden hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, egentlig, men siden du ikke svarte innen 24 timer tar noen andre over, slikt at tråden ikke skal dabbe helt av.. :frantics:

Du sa 12 timer tidligere i traaden, og dvs at fristen gikk ut kl 10.15(12 timer etter at svaret ble bekreftet). Den hunden som ble lagt ut av en annen her i traaden ble jo lagt ut 10 timer foer fristen gikk ut saa vidt jeg kan se...

Bare for aa kverulere litt paa reglene. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Ja, egentlig, men siden du ikke svarte innen 24 timer tar noen andre over, slikt at tråden ikke skal dabbe helt av.. :frantics:

Men jeg fikk ikke svar før kl. 22.15 i går?

Du sa 12 timer tidligere i traaden, og dvs at fristen gikk ut kl 10.15(12 timer etter at svaret ble bekreftet). Den hunden som ble lagt ut av en annen her i traaden ble jo lagt ut 10 timer foer fristen gikk ut saa vidt jeg kan se...

Bare for aa kverulere litt paa reglene. :banana:

Å.. Ja greit da. Og jeg som hadde DEN perfekte rasen :banana:

Edit: Men jeg er skikkelig drittunge, og legger den ut for det :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa 12 timer tidligere i traaden, og dvs at fristen gikk ut kl 10.15(12 timer etter at svaret ble bekreftet). Den hunden som ble lagt ut av en annen her i traaden ble jo lagt ut 10 timer foer fristen gikk ut saa vidt jeg kan se...

Bare for aa kverulere litt paa reglene. :banana:

Bra noen føler med! Jeg skreiv feil og mente 12 timer :frantics: Har ikke helt fulgt med tråden de siste dagene. Noen har vært litt for snar ut med og legge ut for noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...