MegaMarie Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Jeg kan starte med å si, hvem skal? Jeg lager denne tråden litt tidlig da jeg ikke har peiling på hvordan det er med overnatting og transportmuligheter dit. Jeg har planer om å dra og sitter nå å titter på hotell. Men hvor skal utstillingen ligge? Eller hvilket av disse hotellene er nærmest utstillingen? Eller har folk andre tips
Guest Dratini Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Drar ikke, både fordi det er for langt unna og fordi dommeren ikke liker den typen hund vi har
Marianne&Java Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Drar ikke, både fordi det er for langt unna og fordi dommeren ikke liker den typen hund vi har Det syns jeg du skal drite i, for jeg skal Konkurrere med Java i kl.2 Håper jeg får debutert før det da
bisQuit Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Ser ikkje helt bort ifra at Maar skal stilles. Men da litt usikkerpå om det blir eg som stiller eller en venninde.
Caroline Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Avalon er en uke for ung Men jeg kommer helt sikkert med noen andre.. Tror jeg? Har ingen med pels da som trenger noe, men vi får se...
Marianne&Java Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Oi, det er jo på bursdagen min Fin feiring det
Caroline Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Oi, har de LP-dommere ute alt nå Dommeren i LPIII har jeg lyst til å prøve å gå for faktisk. Ikke kræsjer det med eksteriør heller, for en gangs skyld.
armagnac Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Har planer om å stille begge to der Blir vel blant de første juniorutstillingene til Nanti og Kita skal gå i åpen Mye bra dommere for vår del på NKK utstillinger neste år Det liker vi
Anette Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Jeg drar med Lill og co nedover og stiller Amiga i junioooor
Lola Pagola Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Jeg skal! Litt langt unna og sånn, men dommeren lover bra... skal vi få det store certet en gang, så kan jeg ikke la denne gå fra meg iallefall. Lov å håpe :-)
MollyC Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Jeg skal, men stiller bare løwchen, Cora i junior og Betty i åpen.
HeleneFS Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 jeg har ikke bestemt meg enda, jobber den helgen så må isåfall få meg fri. Tenkte det kunne være greit for valpen å være med for miljøtreningen sin del.... men får se...
civga Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Jeg har planer om å reise dit. Kodak skal debutere som junior. Men det er spørs om jeg finner overnatting, si ifra om dere vet om noen?
Guest Jonna Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Jobb helg Ellers kunne jeg tenkt med å starte LP, Elite med Blaze og evt kl.3 med Talli. Men ikke i år desverre..
Wildah Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Tror jeg skal, det avhenger litt av pels og av fellesdekktrening. Tenker isåfall å både stille ut Rina og gå LP3. Kjenner at jeg allerede gruer meg
SusanneL Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Stiller ikke beardis, men Moxy er jo gammel nok til å entre de "stores" rekker - hun er 9 mndr og et par/tre uker... Vi som "alltid" overnatter der nede... Lurer på om man skal gidde det denne gangen også? Ved tidlig møtetid er det jo ukristelig tidlig å stå opp når man har nesten tre timers reisetid... Huff! Susanne
Marianne&Java Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Tror jeg skal, det avhenger litt av pels og av fellesdekktrening. Tenker isåfall å både stille ut Rina og gå LP3. Kjenner at jeg allerede gruer meg Da skal jeg se dere i LP-ringen altså!
HHC Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Drar ikke, både fordi det er for langt unna og fordi dommeren ikke liker den typen hund vi har Sjæl, på dommergreia altså Vvurderer å melde meg til å skrive, eventuelt reise for å stille noen andre hunder. Påmeldingen til Aris kan vi i hvertfall spare oss
Gjest Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Tror vi skal prøve oss her også, bare for å forhåpentligvis gi Linux en positiv opplevelse etter en ganske dårlig opplevelse på Lillestrøm. Og kanskje vi får hjem et bra resultat også
Carina Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Har faktisk veldig lyst til å reise til Bø til neste år også. Men det avhenger av at jeg enten har lært å stille Cane selv, eller at noen kan stille han for meg. Tror neppe vi har neseprøven i boks til da, så noen LP er vel kanskje liten vits i.
ElinT Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Jeg og Mathilde er visst påmeldt og skal debutere i agility der
Siri Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Avalon er en uke for ung Pfffft... slutt å syt - Willy var 1 DAG for ung i fjor . Tror vel muligens jeg stiller Willy - vi må jo forsøke å hanke inn litt CACIB's - også tror jeg kanskje ikke Boss skal, så...
Wildah Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Da skal jeg se dere i LP-ringen altså! Ikke ha noen forhåpninger til noen wow-faktor fra oss. Dette blir trolig debuten i klasse 3, for å sjekke ut hvordan vi ligger an og finne ut hva vi må fokusere på i treningen. Har mye å få på plass, og, og, og *panikk* *kjenne dypt og inderlig på konkurransenervene* Edit: Men det hadde vært veldig koselig å hilse på deg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar