Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan er tempraturen der du bor?

Kristiin

Recommended Posts

Skrevet

Kjenner jeg faktisk blir litt sjalu når folk sier det er -10 å nedover der de er, her har det jo ligget jevnt på -20 +/- den siste tiden.

Trondheim, dragvoll: -17 akkurat nå.

Hvordan er tempen andre steder?

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

+2 grader og regn i dag.. er meldt +4 grader i morgen og enda mer regn (17-20mm nedbør i morgen). Vi bor liksom i Tromsø, synes denne "ekstremkulden" godt kunne vært her også jeg! Har bare vært en 10 turer på ski i år, og når forsvinner snøen kjapt :wub:

Skrevet

+2 grader og regn i dag.. er meldt +4 grader i morgen og enda mer regn (17-20mm nedbør i morgen). Vi bor liksom i Tromsø, synes denne "ekstremkulden" godt kunne vært her også jeg! Har bare vært en 10 turer på ski i år, og når forsvinner snøen kjapt :lol:

Det er bare å komme og hente! Jeg har mer enn nok kuldegrader å gi bort som jeg ikke ønsker. :wub:

Skrevet

Det er bare å komme og hente! Jeg har mer enn nok kuldegrader å gi bort som jeg ikke ønsker. :wub:

Kan få noen av meg og! Jeg trenger de helt klart ikke!

Skrevet

Skjetten - Akershus -20 (ok, 19,7 da)

Jøss, der har jeg vokst opp :wub:

Aner faktisk ikke temperaturen her, for gradestokken har tatt kvelden. Men leser på tb.no at det var ca. -28 rett rundt svingen her tidlig i morges.

Skrevet

I går kveld, Sognsvann (Oslo): -20. Håret blei helt hvitt. I dag er det ikke så ille, synes jeg, bare -12 her på Blindern. På tirsdag var det verst, da blåste det så sjukt kaldt at jeg følte kraniet fryse til is. :wub:

Skrevet

Akkurat nå er det -17 i Skiptvet, inde Østfold :wub: Blir nok en del varmere ut på dagen :) Hadde -13 midt på dagen i går og knallvære :D Så det var bra syntes jeg :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...