Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

Ingvild prøvde også å få folk i litt bedre humør. "Vel.. Dagens høydepunkt er i det minste at vi fant ut hvem hjernen hørte til! Det er ihvertfall ikke TO lik der ute.."

:P:P

Elsker hvordan du har fått med sånne små detaljer!

Så enig! Den var herlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 760
  • Created
  • Siste svar

Ingvild prøvde også å få folk i litt bedre humør. "Vel.. Dagens høydepunkt er i det minste at vi fant ut hvem hjernen hørte til! Det er ihvertfall ikke TO lik der ute.."

Jeg holdt på å trille ut av sofaen når jeg leste det :P

Ellers er jeg litt furt over hvor lett dere takler min død! :P Bare Ikke som bryr seg jo :P Lola, hvordan kan du finne på å bare drikke kakao oppi alt dette? Håper du døde når du falt ned trappen! :P

For min del var dagens høydepunkt at jeg hvertfall ikke er morderen! :P Med mindre jeg skjærte ut min egen hjerne, but I doubt it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å trille ut av sofaen når jeg leste det :P

Ellers er jeg litt furt over hvor lett dere takler min død! :P Bare Ikke som bryr seg jo :P Lola, hvordan kan du finne på å bare drikke kakao oppi alt dette? Håper du døde når du falt ned trappen! :P

For min del var dagens høydepunkt at jeg hvertfall ikke er morderen! :P Med mindre jeg skjærte ut min egen hjerne, but I doubt it!

:P jamen... vi är i chockfasen, labbis! totalt chock och har inte förstått det än att du är död :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P jamen... vi är i chockfasen, labbis! totalt chock och har inte förstått det än att du är död :P

Nettopp! Og nå går vi snart inn i benektelsesfasen. Så bare å være tålmodig, for man skal ikke skynte på sorgprosessen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Willy er morderen :P:P

Jeg også, og jeg er helt sikker på at han er varulv. At Siri ikke har oppdaget det ennå, er bare fordi hun tilfeldigvis ikke har gått tur med han i fullmåneskinn!

Han må jo være det, så hårete som han er!

Men jeg merker at jeg begynner å håpe at jeg har med Chico opp på hytta også, i tillegg til Tinka. Da kan jeg ihvertfall føle meg litt tryggere :P I tillegg kan han og de andre med jakthunder bli med å finne morderen, regner med at flere av oss hadde tenkte å benytte oss av flotte jaktmuligheter i skogen, og at hagla da er medbrakt :P

Hva skal vi egentlig gjøre med kroppen til labbis? Hundemat liksom bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan pokker skal jeg få tak i en god förvert nå da?!! :P

Jaja Strider flytter til uken så da får vel Ikke komme hit da.

*fortsatt mer opptatt av IKKE enn at Labbis er død og uten hjerne* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke får det lagt ut rundt 00:00, så kommer folk til å mase, men hvis jeg FÅR lagt det ut før leggetid, så er ikke det bra nok heller, for folk får ikke sove! YOU PEOPLE ARE HARD TO PLEASE!

Til lags åt alle kan ingen gjera, vettu *ler*.

Jeg tror Willy er morderen :P:P

Øyhhhh !! Verdens snilleste kosegris kan da ikke ha slike tendenser??? :P

Som de andre sier - vi er i SJOKK!! Da blir vi irrasjonelle og gjør rare ting :P

Tombstone%20image.jpg

:P

P.S. Er det ok om du går til gjenbruk? Tenker på oss råfòrere.

*fra mat har du kommet, til mat skal du bli*

*fnis* Den enes død, den andres brød :P

Jeg også, og jeg er helt sikker på at han er varulv. At Siri ikke har oppdaget det ennå, er bare fordi hun tilfeldigvis ikke har gått tur med han i fullmåneskinn! Han må jo være det, så hårete som han er!

:P *Skrive bak øret at man ALDRI går ut på tur i fullmåneskinn*

Viktig å tenke på hundene oppi alt selvsagt *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva vi gjorde med kroppen til labbis, for hvis det er sånn at Willy har bitt henne, og man da blir til varulv... så kan det jo hende hun våkner og kommer og prøver å ta oss...

Kanskje derfor jeg ikke har kommet til sørgefasen, for hun er nok ikke helt død!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså. ER ikke det et lyspunkt da? :P

Enn så lenge iallefall???

Jeg lurer på hva vi gjorde med kroppen til labbis, for hvis det er sånn at Willy har bitt henne, og man da blir til varulv... så kan det jo hende hun våkner og kommer og prøver å ta oss...

Kanskje derfor jeg ikke har kommet til sørgefasen, for hun er nok ikke helt død!...

:P Nei, nå må du slutte å skremme oss her. Jeg har nemlig blitt hoppeslafset av Willy... Hvordan smitter det???? :P

Prøve å kose seg videre med kakao og boblebad Det hørtes koselig ut, nå som hjernen er ryddet bort eller fortært eller noe. For det er den vel? Tøfflus?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Nei, nå må du slutte å skremme oss her. Jeg har nemlig blitt hoppeslafset av Willy... Hvordan smitter det???? :P

På Wikipedia står det at man må bli bitt, men man forandrer seg uansett kun ved fullmåne.. men det er altså 21. desember (ifølge månekalender).

Jeg skal ihvertfall ikke la Tinka eller Chico leke med Willy altså... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det har blitt sitert før, men :P :P :P

Hvordan pokker skal jeg få tak i en god förvert nå da?! :P

Jaja Strider flytter til uken så da får vel Ikke komme hit da.

:P

Stakkars Labbis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyhhhh ! Verdens snilleste kosegris kan da ikke ha slike tendenser??? :P

Det ække Willy,det er ullavleggeren som oppholdt seg her igår.... Satte ingen spor og beveget seg lettere enn vinden...

Bare Gross som oppdaget det...sikkert fordi det var avlegger etter en "voksen" mann.

Slutt å gre dyret!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg skal hente valp om 14 dager, og nå ser det ut som tispen min får løpetid svært snart. Har noen erfaring med å få en ny valp inn i familien samtidig med at den voksne hunden får løpetid? Bør jeg be om å utsette henting av valpen?
    • Det er mange måter å gjøre dette på. Og man bør definitivt ha en plan, for alenetrening fram til en hel arbeidsdag kan ta tid. Med den siste hunden vår tok det 6 mnd. Jeg var da delvis ufør, så mannen hadde ham med på kontoret de dagene jeg var på jobb. Personlig mener jeg at man bør være hjemme med valpen minimum en uke, helst to, for å bruke tid sammen, bli kjent både med hverandre og den nye hverdagen, og etablere litt rutiner, før man i det hele tatt kan starte alenetreningen gradvis. Så bruker man tiden man har, men minst et par uker med systematisk alenetrening hjelper for de fleste. Når man må tilbake på jobb er det mange muligheter. Det viktigste er å ikke pushe valpen for lenge for tidlig, da risikerer man i verste fall å få en hund som ikke tåler å være alene hjemme i det hele tatt, og det er ganske slitsomt. Hjemmekontor. Ta med hunden på jobb.  Hundepasser/hundebarnehage (NB! Vær ekstremt nøye på hundebarnehage, der trenger valpen også tilvenning, og 5 dager i uken er alt for mye. Det er MYE stimuli, stress og påvirkning på slike steder, og det bør være en god plan for hvordan hundene får nok ro i løpet av dagen. Sjekk gjerne at de som håndterer hundene til daglig, altså ikke bare daglig leder, har kursing og faktisk kunnskap om språk og adferd hos hund, å "bare være glad i hunder" er ikke nok på slike steder). Om man er flere i huset, kan man flekse på jobbtid slik at en kan dra tidlig på jobb og komme tidlig hjem, og den andre drar sent. Nabo/familie/venn som passer valpen på dagtid og etterhvert stikker innom og lufter. Omplasseringshund som er vant til å være alene hjemme, heller enn valp. Da bør man også bruke tid på å bli kjent, og starte rolig og gå forsiktig frem med alenetrening på nytt sted, men så lenge de er vant til (og komfortabel med!) å være alene så bør treningen gå ganske raskt.  
    • Jeg lurer på hvor lenge man bør ta fri fra jobb for å være hjemme med den nye valpen, dersom man ikke har mulighet for hjemmekontor? Jeg har en valpebok der det anbefales 5-6 uker, men dette er jo ikke så enkelt i praksis. Det kan sikkert variere mye når valpen er tilvendt å være alene hjemme også. Noen tips?
    • Har ikke egenerfaring, men omgåttes en håndfull whippets. Tur i typisk norsk skog er meg bekjent ikke noe nevneverdig problem. Herjer hunden i skogen kan det såklart bli en skramme her eller der uavhengig av rase, men jeg har aldri hørt at det er noe vesentlig verre med whippet. Når det gjelder munnkurv mtp. jaktlyst så vil det hindre skade og drap av byttedyr, men jagingen og stresset blir jo det samme. Hunden skal ikke jage vilt (eller tamt strengt tatt) så du bør ha tilgang til åpne og/eller inngjerdede områder som hunden kan få løpe fra seg på. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...