Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim


Julenissen

Recommended Posts

Jepp, det hardner til nå, Siri.

Men vi liker det :)

Og kanskje noen har gjort noe fa****skap med den rååsa neglelakken til LinKr også så neglene hennes bare etser bort. :aww: En vet aldri, det er noe muffens med stemningen på den hytta, spør du meg. :)

OIoioioioi... også neglelakken da. Det er jo KRISE !!

Siri har CC-børste *skule på* Og hun og Willy er et skikkelig tospann...

Men jeg har ikke CC-kam :hmm::)

Jeg som akkurat skulle til å utelukke Willy.. hmm men tenkte ikke på at eieren hans også kanskje er med på laget.. Hmm.. men fant vi ikke ut at Willy bare er snill, mens det er ulldottene som børstes av ham som er farlige, det må jo våre endel rester igjen i børsten da! Uff.. jeg er riktignok ikke allergisk mot hundehår, men begynner å bli redd for det! :S

:P

Dere er gærne, hele gjengen! :blink: Det er selvsagt Arok som lusker ute i skogen, husker dere ikke den valpefødende-spisende morderhunden da? *fnis*

Å, skitt - han SAMMEN med eieren med store muskler og øks :hyper:

Ellers Camilla: a040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Wow..tre drap på en dag her har vi en flittig morder. :)

Ang gulvet så har jeg større tro på at det er verket til rotter som har spist for mye proteinpulver. Det var jo i avisene nå nylig. Pass på de firbente rottejegerne deres dette her kan bli hevnaksjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt forsvar skrev jeg det før dere begynte å diskutere undulater her! :P

Det går vel greit (sa hun med sammenbitte tenner), det er jo ikke store forskjellen på 7 og 8 undulater (har jeg erfart). :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var akkurat det jeg trengte, enda en terrorist-undulat :)

*vinker fra graven* han er dritsnill altså, bare ikke ha munnen for åpen så han klatrer ned i svelget ditt. Ellers er han trygg :)

Har så liten skjerm på dataen, at alt jeg så da jeg åpnet julekrimmen i dag var hodet til Ludde, da fikk jeg bange anelser ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Seriøst? Har du ikke fått med deg hva som sannsynligvis kommer til å skje med deg? :)

Jeg er morderen jeg :blink: Jeg bare dreper folk.

Tuusen takk! Det varmer! Det er morro å skrive også, selvom det begynner å bli vanskelig å skrive videre uten at det blir kjedelig eller forutsigbart. Jeg prøver meg på vrier her og der, ikke drep meg om jeg ikke klarer det helt, da! Som sagt for lenge siden, så har jeg vel omtrent aldri lest krim i hele mitt liv.

Men vi trenger ikke å dø hver dag da :) Noen kan ha vært forsvunnet, men kommer tilbake osv. Men ellers, kjempe morro å lese :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var akkurat det jeg trengte, enda en terrorist-undulat :)

:)

Haha! Hysterisk! Pass dere, ellers kommer jeg med kammen min *ler*

Men har du CC børste da? Det har ikke jeg fått med meg? Kanskje du gjemmer den siden det er ett mordvåpen :hyper:

Det går vel greit (sa hun med sammenbitte tenner), det er jo ikke store forskjellen på 7 og 8 undulater (har jeg erfart). :):P

Men er det ikke tynnet ut i rekkene hjemme hos deg da? Du trenger å fylle på litt :blink:

Kanske vi borde se i kyskåpet om det är några vitlöksbröd i frysen? Har hört att vitlök hjälper att hålla vampyrer borta :aww:

Næsj, det hjelper ikke. Det er bare blodet som smaker litt snålt noen timer etterpå. Så kanskje livet sparet i noen timer?

*ups too much information alert* :hmm:

*mumlenoeomatjegmåslutteåforsnakkemeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha... såja det går bra *trösta på*

Jag ler högt av Lola hahaha som blandar in sin undulat för att distrahera oss andra :)

:)

Ja ingenting er som en undulat for å heve stemningen :hyper: Jeg høres ikke helt god ut :P

Jeg holdt på å trille ut av sofaen når jeg leste det :aww:

Ellers er jeg litt furt over hvor lett dere takler min død! :) Bare Ikke som bryr seg jo :P Lola, hvordan kan du finne på å bare drikke kakao oppi alt dette? Håper du døde når du falt ned trappen! :)

For min del var dagens høydepunkt at jeg hvertfall ikke er morderen! :) Med mindre jeg skjærte ut min egen hjerne, but I doubt it!

Beklaaager! Jeg blir litt fra meg når slikt skjer, og reagerer litt... annerledes. Jeg ble egentlig veldig lei meg, og stakkars Ikke! :P

Hvil i fred Labbis :blink:

Skikkelig spennende nå altså! Gikk det bra Lola??

:P

Tror ikke det :hmm:

Jeg hadde håpet å få oppleve verdens undergang i 2012...! sukk.

Hva skjedde med Casper? Han må få ligge under en dyne om natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vinker fra graven* han er dritsnill altså, bare ikke ha munnen for åpen så han klatrer ned i svelget ditt. Ellers er han trygg :P

Okay. Kan jo hende Tingting syns det er ok med enda en undulat som syns det er koselig med mennesker :)

Men er det ikke tynnet ut i rekkene hjemme hos deg da? Du trenger å fylle på litt :hyper:

Høh.. Jeg veit ikke helt om man trenger å fylle på litt når man har 7 stk av de, altså :)

Hva skjedde med Casper? Han må få ligge under en dyne om natten!

Han kan få bo hos meg han, jeg har dobbeltdyne jeg, det er alltids plass til en prikkegutt der :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:aww:

Ja ingenting er som en undulat for å heve stemningen :hmm: Jeg høres ikke helt god ut :P

Beklaaager! Jeg blir litt fra meg når slikt skjer, og reagerer litt... annerledes. Jeg ble egentlig veldig lei meg, og stakkars Ikke! :)

Tror ikke det :)

Jeg hadde håpet å få oppleve verdens undergang i 2012...! sukk.

Hva skjedde med Casper? Han må få ligge under en dyne om natten!

Jeg kan ta Casper, han er fiiin :hyper: Og det er koselig med hund i senga! :P Undulaten også egentlig. Hadde undulater før og det er koselig hvis man ser bort i fra alt bråket :)

Egentlig så håper jeg litt at jeg er morderen jeg... Jeg vil jo ikke døøøø :)

Hvil i fred Labbis, Lola, Huldra, Soppen og *Marie* :)

Jeg gleder meg til hver epiosode altså :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei jeg ville være morderen :blink:

Jeg tror nok desverre Ellie må ligge krøstet nedi der hun og sammen oss, siden hun alltid er ved min side :)

Raksha og Øivind får passe på Bestas og Balrog som best de kan. Øivind må begynne å trene hund han nå...

Ja, det var akkurat det jeg trengte, enda en terrorist-undulat :P

:aww:

Forresten får jeg det ikke helt til å stemme at Tøfflus ville ha te, men å kommandere noen ut på kjøkkenet, det stemmer sikkert :):hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok desverre Ellie må ligge krøstet nedi der hun og sammen oss, siden hun alltid er ved min side :)

Haha, huff, det var det jeg tenkte på også, ikke at det var synd at dere døde: "Men guri, da ryker vel Ellie med også, for hun var jo sikkert limt til beinet til Marie utpå kjøkkenet der". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dærre fuglen til Lola må ha en innmari twisted mind om han er morderen. Drepe sin egen eier, a gitt!

Men mordere har kanskje twisted mind uansett'?

Ellers skulle jeg til å bruke samme unnskyldning som Camilla- jeg har korthåra hunder og ingen CC kam, men så kom jeg på at jeg har jo både kammer og långhårs-sprettball jeg også :)

Forøvrig er jeg sikker på at det ER en med korthårshund(er) som er morderen. Morderen har bare stjålet en annens kam for å virke mer uskyldig. Så det så!

Forresten får jeg det ikke helt til å stemme at Tøfflus ville ha te, men å kommandere noen ut på kjøkkenet, det stemmer sikkert :):P

My thoughts exactly!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, huff, det var det jeg tenkte på også, ikke at det var synd at dere døde: "Men guri, da ryker vel Ellie med også, for hun var jo sikkert limt til beinet til Marie utpå kjøkkenet der". :)

:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt høytlesning av julekrim for sambo :):hmm: (jepp, alle "episodene" som hittil er publisert :) )

Sambo endte med å registrere seg her han, for jeg pratet stadig om tråder og diskusjoner, og han synes krimmen er kjempemorsom for han også kjenner en del her :P

er det bare jeg som synes det faktisk er skummelt?

haha, hadde det sykeste marerittet i natt, drømte at jeg var på denne sonenhytta, og hang i taket i stua med avkappede bein :aww:

Tror historien din begynner å gå litt hardt inn på meg soppen! :)

You tell me,jeg også hadde mareritt om at jeg fant labbis død i snøen her natt til søndag :)

Også finner jeg det morsomt hvor mange av oss som vil ha alle andres bikkjer :hyper::blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, skal vedde på at mine røde farer må bli skogstroll på heltid hvis jeg skulle stryke med i løpet av krimmen, hæhæ. :thumbs:

neeeeeeeheiiiiiiiiiiiiiiiii... jeg vil ha dem :thumbs:

jeg sa det føøøøøørst, trollbollene er mine, iallefall Aiko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeeeeeeheiiiiiiiiiiiiiiiii... jeg vil ha dem :thumbs:

jeg sa det føøøøøørst, trollbollene er mine, iallefall Aiko :)

jeg kan ta Imouto jeg! Garantert :thumbs:

Edit skulle gre igjennom sprettballen nå- men finner ikke kammen!! :thumbs::thumbs:

Har morderen vært på besøk her mon tro?

*Hysterisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Kan jo hende Tingting syns det er ok med enda en undulat som syns det er koselig med mennesker :wub:

Høh.. Jeg veit ikke helt om man trenger å fylle på litt når man har 7 stk av de, altså :)

Han kan få bo hos meg han, jeg har dobbeltdyne jeg, det er alltids plass til en prikkegutt der :hug:

Godt å høre :banana: may gad kommer til å bli ensom i graven :hug:

Jeg kan ta Casper, han er fiiin :thumbs: Og det er koselig med hund i senga! :) Undulaten også egentlig. Hadde undulater før og det er koselig hvis man ser bort i fra alt bråket :thumbs:

Egentlig så håper jeg litt at jeg er morderen jeg... Jeg vil jo ikke døøøø :thumbs:

Hvil i fred Labbis, Lola, Huldra, Soppen og *Marie* :lol:

Jeg gleder meg til hver epiosode altså :thumbs:

Bråååk? Neida neida er jo koselig snakk jo! Denne versjonen kommer med trøndets tonefall tilogmed!

Den dærre fuglen til Lola må ha en innmari twisted mind om han er morderen. Drepe sin egen eier, a gitt!

Men mordere har kanskje twisted mind uansett'?

Ludde har faktisk en twisted mind... men ikke morderisk heldigvis, mer selvmorderisk. Ikke la fulle vannglass stå på bordet for å si det slik, har helt ham ut et par ganger.

Dette er spennende, jeg lurer på hvem morderen er, greit å vite hvem man skal hjemsøke til evig tid! MOHAHAHA! (og jeg som alltid har trodd at man som død ble allvitende... skuff!! :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har CC-børste. Men jeg er enig med den som sa at det er mer sannsynlig at morderen har stjålet mordvåpenet fra en av oss med langhårete hunder. (Samtidig som vi må ta i betraktning at Siri selv har sagt at hun bruker sin CC-børste på en "røff" måte ...).

Jeg stiller meg forresten i køa av dem som vil overta Peggy, fløyelsrynkegrisungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten får jeg det ikke helt til å stemme at Tøfflus ville ha te, men å kommandere noen ut på kjøkkenet, det stemmer sikkert :hug::)

My thoughts exactly!

Næmmen! Er detnå jeg skal bli fornærmet? Eller kanskje imponert fordi damene traff spiker'n på hodet :thumbs:

Altså, jeg drikker da te, men er kanskje litt flink til å kommandere også :thumbs:

*jeg lever i tiden og forventer effektivitet*

Men elegant og fin myndedame, det er dagens altså :thumbs:

Edit skulle gre igjennom sprettballen nå- men finner ikke kammen! :thumbs::wub:

AHA! Den morderiske jodlende tobarnsmammaen slår til igjen...

*svangerskapsperm my a..., er ute og myrder den der*

Soppen, dette er GØY :banana:

BTW; PC'n min driver også og dør, har du en finger med i spillet der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
    • Hei, Av ren nyskjerrighet kan man blande en tispe kanindachs med en hann dvergdachs dersom begge er friske og har ingen skjulte sykdommer?    Vil det oppstå komplikasjoner eller hvordan er det? Si hun blir max 5 kg og han blir max 7,5 kg
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...