Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

*vinker fra graven* han er dritsnill altså, bare ikke ha munnen for åpen så han klatrer ned i svelget ditt. Ellers er han trygg :P

Okay. Kan jo hende Tingting syns det er ok med enda en undulat som syns det er koselig med mennesker :)

Men er det ikke tynnet ut i rekkene hjemme hos deg da? Du trenger å fylle på litt :hyper:

Høh.. Jeg veit ikke helt om man trenger å fylle på litt når man har 7 stk av de, altså :)

Hva skjedde med Casper? Han må få ligge under en dyne om natten!

Han kan få bo hos meg han, jeg har dobbeltdyne jeg, det er alltids plass til en prikkegutt der :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 760
  • Created
  • Siste svar

:aww:

Ja ingenting er som en undulat for å heve stemningen :hmm: Jeg høres ikke helt god ut :P

Beklaaager! Jeg blir litt fra meg når slikt skjer, og reagerer litt... annerledes. Jeg ble egentlig veldig lei meg, og stakkars Ikke! :)

Tror ikke det :)

Jeg hadde håpet å få oppleve verdens undergang i 2012...! sukk.

Hva skjedde med Casper? Han må få ligge under en dyne om natten!

Jeg kan ta Casper, han er fiiin :hyper: Og det er koselig med hund i senga! :P Undulaten også egentlig. Hadde undulater før og det er koselig hvis man ser bort i fra alt bråket :)

Egentlig så håper jeg litt at jeg er morderen jeg... Jeg vil jo ikke døøøø :)

Hvil i fred Labbis, Lola, Huldra, Soppen og *Marie* :)

Jeg gleder meg til hver epiosode altså :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei jeg ville være morderen :blink:

Jeg tror nok desverre Ellie må ligge krøstet nedi der hun og sammen oss, siden hun alltid er ved min side :)

Raksha og Øivind får passe på Bestas og Balrog som best de kan. Øivind må begynne å trene hund han nå...

Ja, det var akkurat det jeg trengte, enda en terrorist-undulat :P

:aww:

Forresten får jeg det ikke helt til å stemme at Tøfflus ville ha te, men å kommandere noen ut på kjøkkenet, det stemmer sikkert :):hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok desverre Ellie må ligge krøstet nedi der hun og sammen oss, siden hun alltid er ved min side :)

Haha, huff, det var det jeg tenkte på også, ikke at det var synd at dere døde: "Men guri, da ryker vel Ellie med også, for hun var jo sikkert limt til beinet til Marie utpå kjøkkenet der". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dærre fuglen til Lola må ha en innmari twisted mind om han er morderen. Drepe sin egen eier, a gitt!

Men mordere har kanskje twisted mind uansett'?

Ellers skulle jeg til å bruke samme unnskyldning som Camilla- jeg har korthåra hunder og ingen CC kam, men så kom jeg på at jeg har jo både kammer og långhårs-sprettball jeg også :)

Forøvrig er jeg sikker på at det ER en med korthårshund(er) som er morderen. Morderen har bare stjålet en annens kam for å virke mer uskyldig. Så det så!

Forresten får jeg det ikke helt til å stemme at Tøfflus ville ha te, men å kommandere noen ut på kjøkkenet, det stemmer sikkert :):P

My thoughts exactly!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, huff, det var det jeg tenkte på også, ikke at det var synd at dere døde: "Men guri, da ryker vel Ellie med også, for hun var jo sikkert limt til beinet til Marie utpå kjøkkenet der". :)

:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt høytlesning av julekrim for sambo :):hmm: (jepp, alle "episodene" som hittil er publisert :) )

Sambo endte med å registrere seg her han, for jeg pratet stadig om tråder og diskusjoner, og han synes krimmen er kjempemorsom for han også kjenner en del her :P

er det bare jeg som synes det faktisk er skummelt?

haha, hadde det sykeste marerittet i natt, drømte at jeg var på denne sonenhytta, og hang i taket i stua med avkappede bein :aww:

Tror historien din begynner å gå litt hardt inn på meg soppen! :)

You tell me,jeg også hadde mareritt om at jeg fant labbis død i snøen her natt til søndag :)

Også finner jeg det morsomt hvor mange av oss som vil ha alle andres bikkjer :hyper::blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, skal vedde på at mine røde farer må bli skogstroll på heltid hvis jeg skulle stryke med i løpet av krimmen, hæhæ. :thumbs:

neeeeeeeheiiiiiiiiiiiiiiiii... jeg vil ha dem :thumbs:

jeg sa det føøøøøørst, trollbollene er mine, iallefall Aiko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeeeeeeheiiiiiiiiiiiiiiiii... jeg vil ha dem :thumbs:

jeg sa det føøøøøørst, trollbollene er mine, iallefall Aiko :)

jeg kan ta Imouto jeg! Garantert :thumbs:

Edit skulle gre igjennom sprettballen nå- men finner ikke kammen!! :thumbs::thumbs:

Har morderen vært på besøk her mon tro?

*Hysterisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Kan jo hende Tingting syns det er ok med enda en undulat som syns det er koselig med mennesker :wub:

Høh.. Jeg veit ikke helt om man trenger å fylle på litt når man har 7 stk av de, altså :)

Han kan få bo hos meg han, jeg har dobbeltdyne jeg, det er alltids plass til en prikkegutt der :hug:

Godt å høre :banana: may gad kommer til å bli ensom i graven :hug:

Jeg kan ta Casper, han er fiiin :thumbs: Og det er koselig med hund i senga! :) Undulaten også egentlig. Hadde undulater før og det er koselig hvis man ser bort i fra alt bråket :thumbs:

Egentlig så håper jeg litt at jeg er morderen jeg... Jeg vil jo ikke døøøø :thumbs:

Hvil i fred Labbis, Lola, Huldra, Soppen og *Marie* :lol:

Jeg gleder meg til hver epiosode altså :thumbs:

Bråååk? Neida neida er jo koselig snakk jo! Denne versjonen kommer med trøndets tonefall tilogmed!

Den dærre fuglen til Lola må ha en innmari twisted mind om han er morderen. Drepe sin egen eier, a gitt!

Men mordere har kanskje twisted mind uansett'?

Ludde har faktisk en twisted mind... men ikke morderisk heldigvis, mer selvmorderisk. Ikke la fulle vannglass stå på bordet for å si det slik, har helt ham ut et par ganger.

Dette er spennende, jeg lurer på hvem morderen er, greit å vite hvem man skal hjemsøke til evig tid! MOHAHAHA! (og jeg som alltid har trodd at man som død ble allvitende... skuff!! :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har CC-børste. Men jeg er enig med den som sa at det er mer sannsynlig at morderen har stjålet mordvåpenet fra en av oss med langhårete hunder. (Samtidig som vi må ta i betraktning at Siri selv har sagt at hun bruker sin CC-børste på en "røff" måte ...).

Jeg stiller meg forresten i køa av dem som vil overta Peggy, fløyelsrynkegrisungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten får jeg det ikke helt til å stemme at Tøfflus ville ha te, men å kommandere noen ut på kjøkkenet, det stemmer sikkert :hug::)

My thoughts exactly!

Næmmen! Er detnå jeg skal bli fornærmet? Eller kanskje imponert fordi damene traff spiker'n på hodet :thumbs:

Altså, jeg drikker da te, men er kanskje litt flink til å kommandere også :thumbs:

*jeg lever i tiden og forventer effektivitet*

Men elegant og fin myndedame, det er dagens altså :thumbs:

Edit skulle gre igjennom sprettballen nå- men finner ikke kammen! :thumbs::wub:

AHA! Den morderiske jodlende tobarnsmammaen slår til igjen...

*svangerskapsperm my a..., er ute og myrder den der*

Soppen, dette er GØY :banana:

BTW; PC'n min driver også og dør, har du en finger med i spillet der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...hvor ER Margrete egentlig?

Riktignok var vi på playdate lørdag, men jeg trodde da ikke vi tok så hardt i liksom :thumbs: Men hun har søren ikke vist en eneste bokstav her siden da...

*mohahaha, Tøfflus og killer-lukisene er på farta, kanskje sammen med jodlermamma'en?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludde har faktisk en twisted mind... men ikke morderisk heldigvis, mer selvmorderisk. Ikke la fulle vannglass stå på bordet for å si det slik, har helt ham ut et par ganger.

:)

Huh? Skjønner ikke hva du snakker om :thumbs:

Riktignok var vi på playdate lørdag, men jeg trodde da ikke vi tok så hardt i liksom :thumbs: Men hun har søren ikke vist en eneste bokstav her siden da...

*mohahaha, Tøfflus og killer-lukisene er på farta, kanskje sammen med jodlermamma'en?*

Du må ikke snakke så høyt om slikt, da! Lav profil, Tøfflus. Lav profil. Kanke drive å gjøre det så åpenbart. Få folk til å hente te, beordre og slikt. *kjefte på* a050.gif

e045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at noen vil ta rynketrynene for meg! :)

Og hyggelig at dere liker det så godt! Og ikke så hyggelig at dere får mareritt av det, da. :thumbs:

Er jo ikke en ordentlig krim før man får mareritt av den :thumbs::wub::thumbs:

PS: Jeg passer gjerne hundene.. Hva har man ikke en tante cattn for :banana::thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Samtidig som vi må ta i betraktning at Siri selv har sagt at hun bruker sin CC-børste på en "røff" måte ...).

*Shoooot... når skal man lære å holde kjeft :thumbs:*

Hun svimer vel rundt i ammetåka og vet ikke hva hun selv gjør !!

Hahhhhhhh... bare lat som du !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja - det har nok vært lite struktur på tilværelsen på landet.  Han er svært lite interessert i lek. Har prøvd diverse leker, biteleker og dra-leker - men han skjønner ikke poenget. Apportering er også null interessant. Har tydeligvis ikke vært aktivisert med dette tidligere. Oppdaget i går kveld at jeg kan fremprovosere "krypingen" hans også hvis jeg bare står og jogger på stedet innendørs. Så det er noe med hoppingen/løpe-bevegelsen som gjør han redd eller usikker. Har ikke forsøkt med ball - men har noen tennisballer liggende - så skal prøve ut neste gang vi går ut. Hva angår turområder - så varierer jeg turene i helgene - da er det tid å kjøre til ulike steder  - mens i hverdagen blir det nok ofte litt de samme stiene siden jeg bor i skogkanten.   
    • Fordommene mine sier "vokst opp på landet uten mye rammer eller struktur, og heller ikke mye sosialisering og miljøtrening". Det trenger ikke å være riktig, men hvis det er tilfelle kan det ta ganske lang tid å venne seg til et nytt sted, nye folk og nye rutiner. Jeg ville startet med en fysioterapeut for å utelukke muskulære problemer, og så bare gitt det tid. En måned er ikke lenge å omstille seg på for en voksen hund. Prøv heller å aktivisere med lydighetsøvelser, triks, lek og søk. Hva skjer hvis du har ham løs og bare går? Går dere på samme sted, har du evt. mulighet til å prøve ulike områder? Ikke ofte jeg anbefaler ballkasting, men hvordan er han der?  
    • Han er en omplasseringshund som jeg tok over for en måned siden. Har tidligere bodd hos oppdretter på landet - hvor han har løpt i timesvis rundt i fjellene og på heiene. Det er ikke det fysiske det står på. Problemet nå er at jeg ikke får gitt han det han egentlig trenger. Jeg er selv ute og løper mye - og skulle gjerne hatt ham med. Men med en gang jeg begynner å løpe begynner han å "krype" og legger seg nesten umiddelbart ned.  Det er som om han blir redd når min fart blir stor...Eller at frekvensen på skrittene mine blir høyere enn vanlig gange. Har prøvd både med sele og ha han løs.  Ingen forskjell.  Har også prøvd å sette han i hanefot med en annen hund for å skape tryggere ramme og kanskje mer motivasjon - men ingen forskjell. Må være eneste engelske setter i Norge som ikke liker å løpe.... 😆
    • Yoshi fylte 3 år den 31. august og har begynt å bli voksen selv i hode. Siden sist har vi: Deltatt i og vunnet endel blåbær, til og med 2 cuper. Også plassert seg i åpen hopp. Kommet igjennom mer enn en offisiel hopp bane, og faktisk kommet på en 3. plass. Konkurrert hos søta bror, de hadde vist merkelig slalåm så Yoshi skjønte ikke hvordan den skulle passeres 😆 Vært på japaner spesialen og fått exc og ck (mye bedre en den gule i fjor). Begynt surfetrening
    • Er det tatt røntgenbilder? Er dette et nytt problem, har det oppstått plutselig, eller gradvis? Hvor mye tur får han til daglig? Hvor langt/lenge går dere? Går dere på samme sted hver dag, eller ulike steder?  Bruker dere alltid sele?  Det er slett ingen selvfølge at det ikke er noe fysisk galt selv om veterinær ikke finner noe. Jeg ville vurdert å få en hundefysio til å undersøke grundig.  Ellers avhenger det veldig av svarene på spørsmålene over. Det kan ha med ubehagelige opplevelser å gjøre, det kan være utstyret du bruker, det kan være fysisk ubehag eller noe i området han reagerer på. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...