Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

Dakkar Willy, han er nok ikke morderen!

Forresten så går Cita til Mona eller Ingvild (de får sloss om det), Tia går til mamma og Ikke går tilbake til Jeanette såklart. Kanskje det var en av de som drepte meg for å få hundene mine? :P

Ja, du vet jo hvor mye jeg savner å ha hund, så... :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 760
  • Created
  • Siste svar

Det ække Willy,det er ullavleggeren som oppholdt seg her igår.... Satte ingen spor og beveget seg lettere enn vinden...

Bare Gross som oppdaget det...sikkert fordi det var avlegger etter en "voksen" mann.

Slutt å gre dyret!! :P

Kanskje jeg rett og slett bare må klippe ham - og brenne håra? :P

.... men så kom jeg til å tenke på at Toril jo har trent hardt i hele sommer og høst med vedhogst... Sterk - og har øks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, da kan man allerede begynne å skimte noen mulige motiv her: Jeanette er sjalu fordi Ikke viser gode tendenser når det gjelder lydighet, Ingvild er syk av lengsel etter hund (men hvorfor i all verden skaffer hun seg ikke bare en hund da, f.eks. henter Tinka, istedet for å drepe en kompis?!).

Jeg synes den undulaten ser litt skummel ut jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakkar Willy, han er nok ikke morderen!

Forresten så går Cita til Mona eller Ingvild (de får sloss om det), Tia går til mamma og Ikke går tilbake til Jeanette såklart. Kanskje det var en av de som drepte meg for å få hundene mine? :P

Hun er MIN! Jeg er eldst så jeg bestemmer!!

*Begynner nesten å like litt at labbis er død* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild prøvde også å få folk i litt bedre humør. "Vel.. Dagens høydepunkt er i det minste at vi fant ut hvem hjernen hørte til! Det er ihvertfall ikke TO lik der ute.."

:P:P

Elsker hvordan du har fått med sånne små detaljer!

Haha! Akkurat det la jeg merke til også :P

For min del var dagens høydepunkt at jeg hvertfall ikke er morderen! :P Med mindre jeg skjærte ut min egen hjerne, but I doubt it!

Jeg har en mistenkt ihvertfall...

Jeg synes den undulaten ser litt skummel ut jeg ...

Mhm, holder en knapp på den jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje undulaten er en hamskifter og egentlig er en sånn skrekk ravn? :P

just_freaky____by_kyluvlee.jpg

crow6ck1.gif

De bare sitter å venter på at vi skal gjøre noe dumt...

Liz_Young_Deer_Target_Crows.jpg

Slik at den kan plukke ut øynene våre *slurp*

Black-crow--53241.jpg

Hvor er 2ne da? Har disse døds-ravn-undulatene pikket henne i hel? Hun har jo mange nok av de liksom!? Eller kanskje det er Ikke-Pikke???

Eller kanskje hun har trent dødsundulatene til å kamoflere seg og angripe?! :)

Eller kanskje Caroline og JeanetteH prøver få bort fokusen fra Vampyr teorien, for alle vet jo at det er Zombier og ikke vampyrer som spiser hjerner. Men så er jo vampyrer himla smarte da... :)

trueblood_poster1_293306m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fugler ER skumle! :)

I knooooow!

*klippe ekleste bildene evvver*

Hvor er 2ne da? Har disse døds-ravn-undulatene pikket henne i hel? Hun har jo mange nok av de liksom!? Eller kanskje det er Ikke-Pikke??? Eller kanskje hun har trent dødsundulatene til å kamoflere seg og angripe?! :)

Toooooooneeeeeee !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fortsatt mer opptatt av IKKE enn at Labbis er død og uten hjerne* :)

Hahah, men du nektet jo for at du hadde avlet henne opp da. Så jeg vet ikke hvor opptatt du er av henne lengre :P

Kjempe morsomt! Gleder meg hver dag! Også sitter jeg å venter i spenning på at jeg kan få være med også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er 2ne da? Har disse døds-ravn-undulatene pikket henne i hel? Hun har jo mange nok av de liksom!? Eller kanskje det er Ikke-Pikke???

Eller kanskje hun har trent dødsundulatene til å kamoflere seg og angripe?! :hyper:

Toooooooneeeeeee !

Dere veit jo hva jeg kaller dem? Osama Und Laten & the Fugl Fighters :):P:blink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere veit jo hva jeg kaller dem? Osama Und Laten & the Fugl Fighters :):hyper::P:)

Og i samme hytte finnes et vaskeekte avkom av selveste Talliban :blink: I smell conspiracy!

Oi - og nå tok dette brått en litt mer internasjonal vending ser jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i samme hytte finnes et vaskeekte avkom av selveste Talliban :) I smell conspiracy!

Oi - og nå tok dette brått en litt mer internasjonal vending ser jeg..

Man skal ikke tulle med terrorist-undulater, særlig ikke når de har backup av Talli-ban! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• "Hva skjedde?"   Det ***** luddesklie AVSKUMMET fjerna sæ ikke da det ble bedt om å forlate åstedet, og nå TRUER det med å gjennomføre vitenskapelig _bevis_ for telepati for å DESTRUERE all resterende livskvalitet æ hadde og drepe alle håp om en bedre fremtid. Det her e takk og farvel. Æ rømmer til utlandet og bryter ALL kontakt med alt og alle for å slippe unna blablabla om hennes bevis for telepati og whatever konsekvensenser av at et luddersklie avskum som har KNULLA kjæresten min gjør karriere på min personlige tragedie i tillegg.   Det var hyggelig så lenudet var håp om å få det hjerneforsker horesvinet av ideen om å skille gjøre karriere på FORPESTE universet med å gjøre telepati til et allment akseptert, reelt fenomen.    Kos dere. 
    • Anbefaler deg å prøve huken multisele, det er den eneste jeg har prøvd som min hund klarer å trekke i uten å bli hes. Har prøvd ulike trekkseler men huken multisele er det eneste som fungerer her. Bor du i Oslo eller nærheten kan du få prøvd størrelser hos Brukshunden, men du får kjøpt på nett også. 
    • Enig med siste her, lildog har jeg prøvd og den var helt ubrukelig. Jeg er veldig fornøyd med tracktive, har den på begge hundene og katten. Kan være litt treig til å finne posisjon noen ganger, men uansett raskere enn både lildog og mitt spor som jeg også har prøvd. 
    • Tja, min forrige hund måtte ha små måltider gjennom hele dagen, ellers ble hun kvalm og spydde hun magesyre. Det feilte henne ikke noe utover det at magesekken ikke tålte å bli helt tom. Det hunden jeg har nå sultestreiket i sitt tidligere hjem og kunne gå dagevis uten mat. Hun klarer seg like fint på ett stort måltid daglig som flere små. Jeg har prøvd OMAD selv, og jeg klarer faktisk ikke å spise ~2000 kalorier (som er mitt dagsbehov for vedlikehold) på ett måltid. Fasting kan sikkert være positivt for noen individer i noen tilfeller, men jeg tror absolutt ikke det er noe som passer for alle.
    • Det var lenge siden! Hvis du faktisk skal ha noe særlig sol og varme så er det sør-Spania som gjelder. Kanariøyene hvis du vil være værsikker. Det kan være ganske hustrig ellers i sør-Europa, og husene der er jo ofte ikke laget for vinter og ikke spesielt godt isolert. Heller ikke i Spania, forsåvidt. Kanskje se på feriehusutleiere som Novasol og den type ting?  Tenker du å fly eller kjøre? Det blir jo fort dyrt å fly tre store hunder fram og tilbake i cargo.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...