Nirm Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Har noen anbefaling på god hodelykt som ligger rundt en 1000 lapp til bruk på å stå på ski med dyra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Test av LED-hodelykter LedLenser H7 var det flere i klassen min på Friluftsliv-Hundekjøring som brukt ifjor. Denne funka hvertfall bra til det, og er den hodelykten jeg vil kjøpe når den jeg har nå skal skiftes ut Edit; Altså, den lyste opp et hundespann på 6 hunder godt nok til å kjøre i variert terreng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Veldig fornøyd med min ledlenser også, fikk den anbefalt her på sonen i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Jeg er ikke så gla i disse LED lyktene, jeg har ikke funnet noen til nå som jeg synes lyser opp godt nok. Jeg foretrekker Silva halogenlykt av denne typen http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=10809&prodid=31390 . De lyser opp mye bedre og bredere. Jeg ser litt dårlig i mørket og da holder det ikke med LED lys. Men det blir litt dyrere, men en invistering i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Jeg er ikke så gla i disse LED lyktene, jeg har ikke funnet noen til nå som jeg synes lyser opp godt nok. Jeg foretrekker Silva halogenlykt av denne typen http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=10809&prodid=31390 . De lyser opp mye bedre og bredere. Jeg ser litt dårlig i mørket og da holder det ikke med LED lys. Men det blir litt dyrere, men en invistering i lengden. Jeg har også en sånn Silva lykt og er storfornøyd! Når til og med jeg som er grusomt mørkredd tørr i gå alene i skogen med den der, da sier det litt om hvor bra(og bredt!) den lyser opp. Har prøvd en god del LED lykter, men ingen kan sammenlignes med Silvalykta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Husker ikke hva den heter (skal finne den frem), men jeg kjøpte en på elkjøp i fjor, som jeg er veldig fornøyd med. Dyr var den heller ikke, 250 kr. 5 forskjellige moduser, inkl. rødt lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 jeg bruker led-lenser h7 både når jeg går tur, snørekjører, kjører spann og rir. Knallfornøyd med den, bra batteritd og ikke tung å ha på hodet. Grei pris også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 21. November 2010 Rapporter Share Skrevet 21. November 2010 Princeton tec for snørekjøring, hundespann med max seks hunder magicshine mj808 for hundekjøring når man vil se mer i mørket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 21. November 2010 Rapporter Share Skrevet 21. November 2010 Jeg er også veldig fornøyd med Led Lenser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 21. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2010 Tusen takk for mange forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar