Symra&Pippin Skrevet 17. November 2010 Rapporter Share Skrevet 17. November 2010 Jeg skulle ønske at vi skulle på hyttetur til en kjempestor hytte langt inne på fjellet på ordentlig jeg! Hele gjengen! Og at alle hundene kunne gå løse rundt og være venner! Men jeg er ikke HELT sikker på at jeg ville ha vært med på fortsettelsen av denne historien hvis den var på ordentlig ... Jeg vil for eksempel at hjernen min skal være der den er, og ikke ligge og slenge ute i snøen. Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 17. November 2010 Rapporter Share Skrevet 17. November 2010 Spennende, tror jeg blir sittende inne på sonen hele jula jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 17. November 2010 Rapporter Share Skrevet 17. November 2010 Ooooh! Det kommer til å bli gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. November 2010 Rapporter Share Skrevet 17. November 2010 wow! Gleder meg til å lese mer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 17. November 2010 Rapporter Share Skrevet 17. November 2010 Å så spennende Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 17. November 2010 Rapporter Share Skrevet 17. November 2010 Oioi! Hjernen min fungerer likte treigt for tida ... Du har med oss soniser også? Det gjør jo saken bare enda bedre! (Joda, jeg leste teaseren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. November 2010 Rapporter Share Skrevet 18. November 2010 Juhu, æ glær mæ! Er spent på hvilken sonenhund som får det tvilsomme oppdraget med å spore opp hjernen. *Gjemme unna trollbolla så blodtørsten ikke blir enda større* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 18. November 2010 Rapporter Share Skrevet 18. November 2010 Juhu, æ glær mæ! Er spent på hvilken sonenhund som får det tvilsomme oppdraget med å spore opp hjernen. *Gjemme unna trollbolla så blodtørsten ikke blir enda større* Ikke Valpis håper jeg, for hun har nesten ikke hjerne selv Det er ikke uten grunn at vi kaller henne Frk Dum&Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. November 2010 Rapporter Share Skrevet 18. November 2010 Spennende Dette blir spennende og artig ( håper jeg ) He he he he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2010 I natt drømte jeg at folk begynte å sende meg pm'er om at de kanskje kom litt for seint til hytta og sånn.. De trodde det var ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 18. November 2010 Rapporter Share Skrevet 18. November 2010 Gleder meg, dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. November 2010 Rapporter Share Skrevet 18. November 2010 Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 18. November 2010 Rapporter Share Skrevet 18. November 2010 I natt drømte jeg at folk begynte å sende meg pm'er om at de kanskje kom litt for seint til hytta og sånn.. De trodde det var ekte. Haha.. Jæævlig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. November 2010 Rapporter Share Skrevet 18. November 2010 Hahah, dette blir kult Jeg håper jeg har fått stjerne rollen! Siden jeg var snill å leide Basenjier inn i bilen på NKK Bergen i år Det var hardt arbeid altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 18. November 2010 Rapporter Share Skrevet 18. November 2010 Jeg håper også på en liten rolle (selvom det kanskje blir ganske så vansklig å inkludere alle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 29. November 2010 Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 Nåå er det ikke lenge igjen! :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 29. November 2010 Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 I natt drømte jeg at folk begynte å sende meg pm'er om at de kanskje kom litt for seint til hytta og sånn.. De trodde det var ekte. Jamen det er jo åpenbart at.... :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 I morgen! Er dere klare? Den starter SKIKKELIG kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Klar som et egg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Gleder meg! Litt OT.. Men har du tatt det bilde? Knall fint i såfall Hvor og hvorhenn evt? (Ja jeg er en bilde freak ) Jeg vil det skal bli 1.desember i morgen Og det blir det, jo Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Og det blir det, jo Susanne Jepp it does Vi e klar Soppen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Skikkelig kul ide, gleder meg til å følge med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgaine Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Gleder meg til å begynne på julekrimen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 I morgen! Er dere klare? Den starter SKIKKELIG kjedelig! Jepp! Kjempeklar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar