Astrid Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Ehm...hei, alle sammen? Dere kjenner nok ikke meg tror jeg, men etter å ha lest sonen daglig i snart tre år føler jeg nesten at jeg begynner å «kjenne» noen av dere litt... Og det er kanskje litt creepy av meg, føler meg i hvert fall som den sniken. Nå skal jeg egentlig trylle sammen en femsiders eksamensoppgave, men siden jeg i kjent stil sitter her og trykker på «vis nytt innhold» i stedet for å faktisk skrive noe vettugt, fant jeg ut at jeg like gjerne kunne stikke hodet fram og si hei. Jeg heter altså Astrid, er 22 år og studerer i Tromsø. For to år siden laget jeg en rasetråd her, der jeg bl.a skrev at det var minst to år til jeg kunne ha hund... På grunn av et par litt uforutsette ting som dukket opp underveis er det nå 1,5- 2 år til det faktisk kommer til å være aktuelt for meg, selv om jeg selvfølgelig har kjempelyst på valp nå! Med en gang, og helst i går. Tålmodighet er en dyd, er det visst noe som heter... har aldri vært spesielt flink på de greiene der, jeg. Men jeg kan i hvert fall fortsette å bruke tiden på å skaffe meg informasjon om oppdrettere, lese hundebøker, og følge med på forumdiskusjoner om ernæring, utstilling, sykdommer, treningsmetoder, de evinnelige burtrådene ( ), ulike hundesporter, eller bare generell småprat i akkurat nå-tråden. Jeg har lært masse ved å være på hundesonen, selv om jeg ikke sier noe særlig. Og jeg har tenkt å lære mye de neste årene også, så jeg setter stor pris på at ikke alle er like tause og sjenerte som meg!
SoppenCamilla Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Velkommen ut av skapet, Creepy Astrid!
Anette Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Velkommen ut av skapet, Creepy Astrid! hihihi, bra sagt. Velkommen!
Krelise Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Hahaha, kjenner meg så godt igjen Så du er nok ikke den eneste som føler seg litt som en snik Har lest her på forumet i fire-fem år, men ikke vært spesielt aktiv selv. Har lært masse jeg og, selv om jeg ikke har deltatt så mye.
SandyEyeCandy Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Nå skal jeg egentlig trylle sammen en femsiders eksamensoppgave, men siden jeg i kjent stil sitter her og trykker på «vis nytt innhold» i stedet for å faktisk skrive noe Oooo, jeg visste ikke at en sånn funksjon fantes engang, jeg! Takk, Astrid!
Ingvild Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Velkommen, hvis man kan si det når du har vært her så lenge. Det er bare å bli mer aktiv på skrivefronten, alltid koselig med flere medlemmer. Oooo, jeg visste ikke at en sånn funksjon fantes engang, jeg! Takk, Astrid! Den er jeg jo helt avhengig av!
sham Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 kjenner meg så godt igjen Jeg er heller ikke spesielt aktiv med å skrive selv, men har blitt litt bedre i det siste. Men følger med på akkurat nå tråden og de fleste andre tråder her inne. Så føler nesten jeg "kjenner" mange her inne Har jo rett og slett blitt avhengig
Ane Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Oooo, jeg visste ikke at en sånn funksjon fantes engang, jeg! Takk, Astrid! Den er jeg jo helt avhengig av! Hva er dette for en funksjon?
Ingvild Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Hva er dette for en funksjon? Under søkfeltet øverst til høyre er det en link som heter "vis nytt innhold". Der er det en oversikt over alle de emnene du ikke har lest enda, uavhengig av underforum. Også står de i kronologisk rekkefølge, altså at det emnet som det sist er postet noe i, ligger øverst. I vis nytt innhold!
Astrid Skrevet 16. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. November 2010 Hihi, takk. Bli mer aktiv på skrivefronten, ja... Men det er ganske skummelt altså, for det er jo så mange flinke, kule mennesker her som kan så mye mer enn meg, og mange har hatt hund siden før jeg ble født, og i hvertfall kan sikkert alle andre svare mye bedre på alt enn det jeg gjør, og og... Jeg kommer i hvert fall til å fortsette med å lese og lære, og å skrive selv er sikkert ikke så skummelt og farlig som jeg tror.
Whoopsis Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Velkommen ut av skapet! Oooo, jeg visste ikke at en sånn funksjon fantes engang, jeg! Takk, Astrid! Seriøst?! Hvordan overlever du da? Jeg brukte litt tid før jeg fant den, og da holdt jeg nesten på å gi opp hele sonen.. Så som Ingvild sier: I "vis nytt innhold"!
Marthe Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Finnes det folk som bare følger med på galskapen her inne, også? Nesten litt ekkelt Velkommen skal du være
Lola Pagola Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Velkommen, din snik HAHAHA seriøst, "vis nytt innhold" er jo livsviktig!
Krelise Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Jøss, den funksjonen har jeg ikke oppdaget før! Uvant! Men så genialt da, må testes ut.
Sirius Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Den funksjonen har eg SAKNA og irritert meg over at eg ikkje fann, og no forstår eg endeleg at den er her...!
Anette Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Jøss, den funksjonen har jeg ikke oppdaget før! Uvant! Men så genialt da, må testes ut. Jeg hadde dødd uten den. I Vis nytt innhold knappen
Gåsa Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Velkommen hit håper du vil trives Tusen takk for imformasjonen om den knappen også for den ante jeg ikke fantes nei!
Mirai Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Ja, da var det på tide å komme ut av skapet ja "Velkommen"
SaraS Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Hei! Skulle til å si velkommen, men det blir jo nesten litt rart siden du har vært her lenge Men velkommen likavel! Jeg leste også lenge på forumet før jeg ble medlem, og jeg måtte også vente lenge på min første valp. Men det var verdt det! Man lærer jo faktisk helt uendelig masse bare av å snoke rundt her. Jeg føler at jeg ble bedre rustet til å ha hund selv, så det skader jo ikke å lære litt av disse "gamle traverne".
Guest Dratini Skrevet 17. November 2010 Rapporter Skrevet 17. November 2010 Velkommen "ut av skapet og inn i skribentenes verden" Hihi, takk. Bli mer aktiv på skrivefronten, ja... Men det er ganske skummelt altså, for det er jo så mange flinke, kule mennesker her som kan så mye mer enn meg, og mange har hatt hund siden før jeg ble født, og i hvertfall kan sikkert alle andre svare mye bedre på alt enn det jeg gjør, og og... Jeg kommer i hvert fall til å fortsette med å lese og lære, og å skrive selv er sikkert ikke så skummelt og farlig som jeg tror. En ting er helt sikkert når det gjelder hunder, uansett hvor mange år man har holdt på med hund så blir man aldri utlært
Naos Skrevet 19. November 2010 Rapporter Skrevet 19. November 2010 Jeg følte meg litt som en snik også, selv om jeg bare ventet på valp! Det er noen år siden nå, og noen ganger savner jeg tiden uten hund samtidig som jeg andre ganger setter stor pris på dette hundelivet!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar