SiriEveline Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Samme her! Men ønsker fremdeles en i jaktgrønn men det tror jeg blir vanskelig. Ja, sant. Den er egentlig hakket for turkis. Du får si ifra hvis du finner Det skal jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Kjøpt ny rååsa dressjakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Hva slags farge vil gå best til svart hund uten at det blir for mye tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Hva slags farge vil gå best til svart hund uten at det blir for mye tror dere? Jeg bruker både rødt, rosa, blå/turkis og grønt mye i skjørt/bukse og svart jakke. Hovedpoenget er vel at nyansefargen ikke blir for mørk i forhold til bikkja, og resten går på smak (typ, skjønner knæsj-rååsa ikke er for alle ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Har dere noen tips til hva som kan passe som utstillingsklær for å stille japansk spisshund? Jeg ser for meg at siden hunden er helhvit og fluffy, så bør jeg gå for kontrastfarger i ren og enkel stil, siden hunden er "fluffly nok" i seg selv. Ser for meg sort og brun som passende farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Jeg har lyst på grå dress Uten å tømme lommeboka! Jeg har svart dress (må ha ny dressbukse da den ble ødelagt), men så tenker jeg "Hva om neste hund blir sort?" Da kan jeg ikke ha svart dress. Så grått passer vell til det meste? hehe! Den grønne var kjempefin!! Fikk lyst på en slik ja. Men er det begrenset hvilke hunder en grønn dress vil passe til?? hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Jeg bruker både rødt, rosa, blå/turkis og grønt mye i skjørt/bukse og svart jakke. Hovedpoenget er vel at nyansefargen ikke blir for mørk i forhold til bikkja, og resten går på smak (typ, skjønner knæsj-rååsa ikke er for alle ) Såååå basically nesten alt mulig? Det er jo kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Grønt er skjønt - fra H&M Denne fargen synes jeg var kjempefin! Men blir den for mørk til å stille svart hund i innendørs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Denne fargen synes jeg var kjempefin! Men blir den for mørk til å stille svart hund i innendørs? Det vil jeg ikke tro, men det er jo vanskelig å si. Jeg tipper man vil se en nyanseforskjell på det Jeg syns ihvertfall den fargen er veldig fin til svart til vanlig, men om hallen vil gjøre den veeeldig mørk, er litt vanskelig å vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Det vil jeg ikke tro, men det er jo vanskelig å si. Jeg tipper man vil se en nyanseforskjell på det Jeg syns ihvertfall den fargen er veldig fin til svart til vanlig, men om hallen vil gjøre den veeeldig mørk, er litt vanskelig å vite. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Denne fargen synes jeg var kjempefin! Men blir den for mørk til å stille svart hund i innendørs? Kommer veldig ann på hallen og lyset som er der. I de fleste greit belyste haller vil jeg anta det går fint, men i noen med dårlig lys kan det være vanskelig å se, særlig i bevegelse. Men jeg ville nok ikke tatt så mye hensyn til det, da det antakelig skjer meget få ganger i løpet av en sesong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Jeg har en "ny" jakke som jeg liker veldig godt, grønn er veldig irsk farge, så synes den passer veldig godt til softisene; Her fra NKK Lillestrøm med en blid Oscar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Litt dårlig lys på bildet, buksa er flaskegrønn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Ser mitt forrige innlegg med fb-bilder er borte - så prøver igjen (Eksempel på for mørkt med grått) Foto RØ. Foto: Anette F. Foto: MS Johansen Veldig sinna, ikke gøy å bli klassevinner i Paris Foto: V Delprat Bedre bilde av den blå dressen Foto: HM Tessem Favoritt-skjørt Ett av mange råååsa skjørt. Foto: Vibeke B. Oii, ble lang post Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 " Veldig ot, men hvem er den flotte sobelfargede mutten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Rødt er jo kjempefint til svart hund da, men det er vel ikke helt min farge dessverre! Men kanskje rød bukse kan gå, med litt godvilje.... Hmmm, får google videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Digger klærne deres :-) Må nok bli tøffere for å gå i rød bukse. Det er dritkult på alle andre og teit på meg, sier hodet mitt. hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 " Veldig ot, men hvem er den flotte sobelfargede mutten? Fra Cristallo, ble dessverre aldri stilt mer etter valpeshow, synd. Mona Selbach som dømte mente han kunne gjøre det veldig bra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Kommer veldig ann på hallen og lyset som er der. I de fleste greit belyste haller vil jeg anta det går fint, men i noen med dårlig lys kan det være vanskelig å se, særlig i bevegelse. Men jeg ville nok ikke tatt så mye hensyn til det, da det antakelig skjer meget få ganger i løpet av en sesong Godt poeng, enkelte haller er jo relativt mørke. Siden jeg har beslutnigsvegring på høyt plan så er det godt jeg kan bruke et par mnd til på å bestemme meg Noen som har skotips forresten? Flate og svarte, eller nesten flate, som ikke blir vond/trang på en bred fot? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 (endret) Jeg kjøpte blå blazer på gina tricot idag, til kommende uteuststillinger (den blir litt for mørk til inneutstillinger). Gikk litt lei den grønne (bildene er fra ginatricot.com) Dårlige bilde, og jeg ser litt rar ut, men sånn er det Men hva skal man ha til? Jeg har ikke så dollete rase akkurat, så sånn "drakt-skjørt" tror jeg ikke er aktuelt for min del. Men kanskje en litt penere jeans og brune, lave sko? Eller eventuelt et litt søtt skjørt i en annen farge. Hmm.. Ikke lett dette Edit: Mener man fint kan ha drakt selv uten portis eller puddel, men det er ikke helt meg Endret 9. Mars 2013 av IreneN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Jeg kjøpte blå blazer på gina tricot idag, til kommende uteuststillinger (den blir litt for mørk til inneutstillinger). Gikk litt lei den grønne (bildene er fra ginatricot.com) Dårlige bilde, og jeg ser litt rar ut, men sånn er det Men hva skal man ha til? Jeg har ikke så dollete rase akkurat, så sånn "drakt-skjørt" tror jeg ikke er aktuelt for min del. Men kanskje en litt penere jeans og brune, lave sko? Eller eventuelt et litt søtt skjørt i en annen farge. Hmm.. Ikke lett dette Edit: Mener man fint kan ha drakt selv uten portis eller puddel, men det er ikke helt meg Ren pen jeans og enkle sko - helt fint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Men sko.. Hvordan "utstillingssko" bruker dere? Jeg er på utkikk etter noen enkle, lave sko som ikke koster skjorta OG som er mulig å gå med en hel dag på utstilling. De jeg har er helt forferdelige egentlig. De er sånn at du kjenner bakken under deg og er ekstremt ubehagelige. Så de blir å putte på bena rett før jeg skal inn i ringen, og få av seg så fort jeg er ferdig Tittet på noen idag, som i for seg var ålreite. Men 600 kroner for et par sko med den hensikten at de bare skal brukes på utstilling fire-fem ganger i året - det gidder jeg ikke. De så slik ut: Så hva bruker dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Jeg har begynt å bruke sorte joggesko ute, og inne har jeg begynt å bruke et spinnvilt dyrt par med aerobicsko jeg fant i skoskapet - jeg har ikke gått på aerobic på 100 år, men skoene er knapt slitasje på, og fortjener å brukes. Og det er greit å ha noe godt å løpe, stå og gå i. Jeg har ødelagt mang en mandag på grunn av vonde føtter etter en helg på ekle gulv. Jeg hadde et par pensko jeg brukte inne før - men de er helt flate og tynne i sålen, og ga aldri etter under bevegelse, så de ødela føttene mine. Jeg kan bruke de til skjørt enda, men da kun de få minuttene en er i ringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Stiller i balerina sko, skifter før og etter ringen:p syns det ser rart it med folk i drakt og joggesko:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts