Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Skeidbanen

Martine

Recommended Posts

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Odin kommer hjem med fly om morgenen, og trenger nok en rolig dag hjemme. Jeg kommer kaaaanskje en tur med Kovu dersom Odin har roet seg greit og jeg orker å gå fra ham en time.

Skrevet

Jeg har lagt det til min ukentlige tur, er på banen bak skøytebanen fra 17.40. og ca 40min Men jeg regner ikke det som en fellestrening har vert der alene de siste tre ukene. Men det er plass til flere på den banen.

Skrevet

Jeg kommer nok en tur rundt 17/18- men skal være på grunnkurs 19.30 så får ikke vært der veldig lenge. Og Iner, hvilken bane trener du på? Den som er gjerdet inn eller den lille hockeybanen?

Skrevet

Jeg kommer nok en tur rundt 17/18- men skal være på grunnkurs 19.30 så får ikke vært der veldig lenge. Og Iner, hvilken bane trener du på? Den som er gjerdet inn eller den lille hockeybanen?

Den lille hockeybanen, der vi trente den gangen det blåste så fælt.

Skrevet

I dag var det egentlig bare dumt å trene.

Det burde jeg skjønt før jeg gikk. Ny snø og rundt 0 grader. To hunder som ganske raskt fikk snøballer isteden for bein :-)

Skrevet

Vi holder oss i kennelhostekarantene :aww:

:aww: God bedring!

Håper det kommer noen, vi trenger noen til å se på munnen til Kovu før debut i ringen på søndag...

Skrevet

Jeg tror ikke jeg rekker å komme, har mye å ordne hjemme også skal vi på kurs i byen kl 19.30.

Skrevet

Vi kommer denne onsdagen også. To hunder og minst en person (isåfall har jeg en lånehund til hundeløse groupies).

Rettelse, antageligvis bare én hund. Hvis noen andre kommer, da...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...