Gå til innhold
Hundesonen.no

Angrep fra den gode fe!

Mirai

Den gode fe  

100 stemmer

1. 1.

• 2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010
      1
    • Hunden din får cert og BIR på neste utstilling
      2
    • Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis
      5
    • 100% innkalling på hunden(e) dine
      12
    • En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene
      0
    • At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen
      0
    • Ny og bedre jobb
      15
    • 10% mindre kroppsfett
      8
    • Finere pupper/brystkasse
      1
    • Hoppe i senga med person av valgfritt ønske
      0
    • 100 000,-
      56

Recommended Posts

1) Jobben hadde sikkert bare ment at de skulle ha minst 50% av de, og jeg jobber nok fra før.

2) Er strålende fornøyd med at de har hver sin blå sløyfe

3) Har ikke behov for noe magisk forsvinning av hår heller

4) Fornøyd med innkallinga på dyra mine

5) Har da dekka mine på dekkhotell, og de gjør alt slikt.

6) No stress

7) Kunne vært kjekt, men helsa setter store begrensninger på hva jeg kan jobbe med.

8) Det er noe man kan gjøre selv

9) Nope, jeg trur ikke jeg vil ha nye pupper. :(

10) Står over den også.

11) Penger kommer alltid godt med! :-D Tenk så mye moro man kan gjøre med de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt usikker, og valget jeg endte opp med blir nok litt feil. MEN det forutsetter at jeg blir bra - Så ny og bedre jobb. Jeg vil tjene egne penger, og ikke leve på et minimum hvor jeg føler jeg nesten ikke kan bo for meg selv engang.

Men det ble vel for mye å ønske :( Så kanskje jeg burde valgt 100.000 kr. Men hva søren skulle jeg brukt det på, som ville gjort livet bedre? Eller skulle jeg bare sløst det bort på ting som egentlig ikke er nødvendig? 100.000 er jo egentlig ikke så mye når man tenker over det, og det hadde ikke hjulpet meg til et bedre liv på lang sikt. (Jeg kunne jo hatt det morsomt med det noen uker da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010

Nei, kun fram til nyttår er en verdiløs økning.

Hunden din får cert og BIR på neste utstilling

Jeg tenkte "****, men neste er jo Letohallen, hvorfor meldte jeg på der", da jeg leste det, for utløsning av championat og vinnertittel på Lillestrøm hadde smakt jævelig godt i en ellers mørk hverdag.

Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis

Det stresser meg særdeles lite.

100% innkalling på hunden(e) dine

Hadde det plaget meg, hadde jeg sikkert kunnet jobbe mer med den. Den er som regel grei nok :(

En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene

Det koster 200 kroner å skifte dekk på verkstedet --> borte, sa naboen, så det tar jeg meg råd til.

At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen

Det plager meg minimalt, gitt.

Ny og bedre jobb

Jo, jeg er klar for nye utfordringer i jobben, men ikke akkurat nå - og neimen om jeg vet hva. Men om Den Gode Feen vet hva som ER drømmejobben min, må den gjerne si fra.

10% mindre kroppsfett

Alle monner drar, men siden jeg skal ned mer enn det skal jeg vel klare de ti prosentene selv også.

Finere pupper/brystkasse

Jeg tror de er helt greie nå, men vi får se om et par år hvordan de står i proposisjon til min forhåpentligvis nye kropp da.

Hoppe i senga med person av valgfritt ønske

Jeg vet ikke om en runde i høyet hadde vært positivt eller negativt, så lenge jeg vil betydelig mye mer enn bare sex med ham.

100 000,-

Det hadde vært et kjærkomment bidrag som egenkapital til nytt lån, eller for å pusse opp et billig renoveringsobjekt til salgs, kjøpe seg møbler og stæsj en mister nå, kjøpe seg fri noen måneder fra jobben for å få være i fred, eller for å kjøpe meg fri tid og ressurser for et valpekull til året.

Ja, jeg tror faktisk det må bli pengene, i hvert fall når jeg har meldt på til Letohallen som neste utstilling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010

Bare to? Og bare frem til nyttår? Hadde det stått 6 timer ekstra for alltid hadde jeg valgt den, Døgnrytmen min er for "lang".

Hunden din får cert og BIR på neste utstilling

Da måtte jeg jo stilt den ut først da... Og være interessert i premiering. :(

Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis

Har ikke så mye av det at det er verdt det.

100% innkalling på hunden(e) dine

Fristende, men bare hvis det gjelder for alle fremtidige hunder også.

En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene

Hadde jeg hatt lappen og bil skulle jeg klart det fint selv.

At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen

Er ikke så ofte jeg gjør det nå heller, så næh.

Ny og bedre jobb

Forutsetter at jeg kunne jobbe..

10% mindre kroppsfett

10%? Det var et dårlig tilbud synes jeg...

Finere pupper/brystkasse

De kunne sikkert vært finere, men who cares?

Hoppe i senga med person av valgfritt ønske

Det hadde sikkert bare vært en skuffelse etter å ha brukt et helt ønske på.

100 000,-

Ja takk. Da skulle jeg kjøpt traktor med snøfreser på og en liten snøfreser til alle kriker og kroker. Og materialer til å bygge ordentlig hønsehus og utegård. Og så hadde det vært tomt for penger tenker jeg, men jeg ville sluppet å måke snø, vente på måkebil som aldri kommer og jeg ville hatt trygge høns med uteplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så vanskelig...

2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010 Nei, takk! Jeg foretrekker å heller ha mindre å gjøre enn å legge på flere timer!

Hunden din får cert og BIR på neste utstilling Hun er ikke verdt noe BIR, så skal man være ærlig md seg selv blir svaret nei, jeg unner noen andre den BIRen

Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis Har ikke stort med kroppshår, og det jeg har er nesten usynlig og lyst. Null problem

100% innkalling på hunden(e) dine Høhø.. så lite sjarmerende, da! :P

En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene Uten bil er det ikke så viktig. Men min vasker opp - like fint det altså!

At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen Vane :P

Ny og bedre jobb Kunne jeg gjerne hatt, men med så lite tid til jobb er neppe det verdens viktigste sak om dagen.

10% mindre kroppsfett Alltid kjekt å bli kvitt litt av det, gitt. Men Jeg må forkaste dette også - heller skjerpe meg! :(

Finere pupper/brystkasse Vel.. de er ganske.. store.. og litt upraktiske til tider. Men jeg liker dem som de er foreløpig.

Hoppe i senga med person av valgfritt ønske Får jo det allerede jo

100 000,- And the winner is... Sa den fattige studenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010: Nei takk, jeg hadde sikkert ikke slappet særlig av på de to ekstra timene likevel!

Hunden din får cert og BIR på neste utstilling: Så interessert er jeg ikke i utstilling.

Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis: Kunne sikkert fjernet en del for pengesummen.

100% innkalling på hunden(e) dine: Er ganske så fornøyd med innkalling deres.

En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene: Gift med mekaniker, så det slipper jeg gitt.

At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen: Ikke så stort problem i hverdagen.

Ny og bedre jobb: Dette er nr 2.

10% mindre kroppsfett: Ikke nødvendig.

Finere pupper/brystkasse: Kan jeg gjøre for 100 000

Hoppe i senga med person av valgfritt ønske: Jeg tror ikke noen sengeaktivitet kan være verdt 100 000 kr altså! :(

100 000: Har jeg virkelig bruk for nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva velger du?

1. 2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010

Trenger ikke mere tid å slå ihjel.

2. Hunden din får cert og BIR på neste utstilling

Bryr meg mindre

3. Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis

Akkurat nå ser jeg ut som en mann på beina og gubben rygget sjokkert ut av badet når han så meg naken før idag. Men nope...

4. 100% innkalling på hunden(e) dine

Innkalling! Hva er det?

5. En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene

Det har jeg :(

6. At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen

Det bryr meg ikke.

7. Ny og bedre jobb

Er ufør.

8. 10% mindre kroppsfett

Er fornøyd med vekta.

9. Finere pupper/brystkasse

Hadde vel ikke gjort noe men teller ikke mest..

10. Hoppe i senga med person av valgfritt ønske

Ofre hundre tusen for ett nummer :P Nope!

11. 100 000,-

Ja, ja og atter ja :P . Det hadde gått til ferietur i vinter, klær til hele familien og en liten bufferkonto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte bare det som fristet der og da. Jeg tenkte ikke noe langt frem i tid. Så da ble det BIR og Cert på neste utstilling, ettersom at det er NKK Lillestrøm, så da får vi en eksta tittel med på kjøpet :(

Men såklart, på langt sikt så er penger best :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ekstra timer i døgnet frem til nyttår 2010 - hadde det vart lengre enn til nyttår (det gjør jo flere av de andre alternativene), og gjerne også at døgnet hadde enda flere timer, hadde dette vært førstevalget.

Hunden din får cert og BIR på neste utstilling - det har jeg allerede opplevd noen ganger, og det er jo fint det, men det finnes viktigere ting, også i hundeverden. :lol:

Uønsket kroppshår forsvinner av seg selv på magisk vis - det kan man betale for hvis man har nok penger

100% innkalling på hunden(e) dine - jeg føler jeg har god nok innkalling på hundene mine

En mann som skifter dekk og olje for deg de neste 5 årene - det har jeg, evt har man verksted. Når det koster 250 kr å skifte 4 dekk, så er ikke dette noe fantastisk valg

At du aldri trenger å plukke opp etter hunden din igjen - det opptar meg så lite og betyr så lite, at jeg gidder ikke velge en filleting. :lol:

Ny og bedre jobb - jeg trives veldig godt i jobben min, og vil ikke ha en ny. Jeg kan derimot ønske meg bedre lønn, og mer tilrettelagte arbeidstider; men det kommer! Mye skjer på den fronten i mitt yrke. Hadde du skrevet bedre lønn og evt kanskje noe sånt som kortere/enklere arbeidstid, hadde dette vært en god nr to.

10% mindre kroppsfett - hadde det holdt meg varm så.. Føler jeg har akkurat passe med kroppsfett, trenger i alle fall ikke hele 10% mindre.

Finere pupper/brystkasse - fornøyd med puppene mine jeg. Det kan man også betale for hvis man vil det.

Hoppe i senga med person av valgfritt ønske - haha! Kan jeg ikke bare gjøre det hvis jeg har lyst da?? :aww:

100 000,- - Dette stemte jeg på. Hadde jeg fått 100 00 hadde jeg ikke trengt de to ekstra timene i døgnet (som må brukes til å jobbe), jeg hadde kunnet kjøpt med penere pupper, mindre kroppsfett og fjernet uønsket kroppshår. Jeg hadde også kunnet betale for dekk- og oljeskift. Og hvem vet - kanskje hadde jeg kunnet betale for BIR og CERT også?! :hmm: Neida, men 100 000 hadde kommet godt med til oppussing. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger to timer ekstra i døgnet frem til nyttår :aww: !

Om jeg kan velge vil jeg helst at det skal være dagslys i de to timene så rekker jeg å trene hundene etter at jeg kommer hjem fra jobben! I tillegg kan jeg bruke fulltid i jobben, gjøre en bra jobb og tjene mere penger :hmm: !

Det hadde vært no' det! To timer med dagslys hver dag i hele november og desember! Jiiha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...