Gå til innhold
Hundesonen.no

My Dog 6.-9. januar 2011


MonicaT

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Jeg og mamma skal bo på Scandic Hotel Backadal. Var vist ikke så langt unna og jeg har jo sjåfør :)

Fiiiine hotellet!

Du bruker fem minutter å kjøre derfra - kanskje mindre - veldig veldig enkelt å finne altså :wub:

Har bodd der de gangene jeg har vært på MyDog.

Hjeeeelp! Må valper også være registrert i SKK for å kunne delta på valpeshow på MyDog?

Ja!

Tusen takk for svar, får se om jeg ikke får fikset det. :D Har ikke stamtavlen her, men forsto at man også kunne sende printscreen fra dogweb. :lol:

Når jeg spurte SKK så måtte de ha kopi av stamtavle - men mulig de har endret dette ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk for svar, får se om jeg ikke får fikset det. :D Har ikke stamtavlen her, men forsto at man også kunne sende printscreen fra dogweb. :wub:

Ordnet for 3 hunder igår :)

Åpne hund,dra ut vinduet så det ikke blir scrollbar på stamtavlen

trykk alt + prt scr knapp. åpne paint og ctrl + v - lagre bildet og send :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordnet for 3 hunder igår :)

Åpne hund,dra ut vinduet så det ikke blir scrollbar på stamtavlen

trykk alt + prt scr knapp. åpne paint og ctrl + v - lagre bildet og send :wub:

Bortsett fra at jeg har mac, og ikke har en printscreenknapp. :D Men har fått fikset det nå. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordnet for 3 hunder igår :wub:

Åpne hund,dra ut vinduet så det ikke blir scrollbar på stamtavlen

trykk alt + prt scr knapp. åpne paint og ctrl + v - lagre bildet og send :lol:

What she said! Og her prater jeg om stamtavler, lever i steinalderen jeg :D

Vi skal forresten også bo på backadal, for 3.året eller no :) Selv skal jeg ikke stille noe på my dog, men storshopper og heiagjeng får man likevel være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What she said! Og her prater jeg om stamtavler, lever i steinalderen jeg :)

*ler* Ikke greit å få med seg alt alltid. :lol:

Da har jeg sendt de mail med vedlegg, så da kan det se ut som ene fortispen min også blir meldt på her. Det blir hennes valpeshowdebut faktisk. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordnet for 3 hunder igår :)

Åpne hund,dra ut vinduet så det ikke blir scrollbar på stamtavlen

trykk alt + prt scr knapp. åpne paint og ctrl + v - lagre bildet og send :D

Det gjorde du, og igjen tusen takk :wub:

Tenker forresten også å bo på Backadal, hvis vi melder på begge dager. Men jeg må først finne ut av hva mamma vil, og deretter bestille hotellrom, og håpe det fortsatt er ledige rom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte inn papirene på onsdag, og har enda ikke fått noe svar fra SKK, bør jeg bekymre meg? Fristen går jo ut på tirsdag :S

Har du sjekket hunddata? Mine hunder ble bare lagt inn der uten at jeg fikk noe svar på mailene. Og det gikk ekstremt kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, det sto jo faktisk i kroner, og da går man jo utifra at det gjelder for oss nordmenn. Jeg tror jeg sender en mail jeg.

Jeg fikk forklart dette nå. Det er altså den svenske prisen som kommer opp. Jeg tenkte først at det heller ikke stemte helt, men at det står 540 norske er bare fordi det var det kursen var når oversikten ble laget. Nå ligger 625 svenske på ca. 550 kroner. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forklart dette nå. Det er altså den svenske prisen som kommer opp. Jeg tenkte først at det heller ikke stemte helt, men at det står 540 norske er bare fordi det var det kursen var når oversikten ble laget. Nå ligger 625 svenske på ca. 550 kroner. :P

Ahhh.. dt virket jo logisk. Vi burde ikke ha lov til å kalle begge deler kroner :S Burde vært skroner og nkroner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

8 kleiner münsterländer og 4 engelsk setter, det var ikke mange akkurat.

Ringene er litt langt unna hverandre, men heldigvis er münster'n tidlig og setter'n sent :)

Er det noen som vet hva slags papirer vi trenger å ta med? Det holder vel med pass, oppdatert på vaksiner? Eller er det spesielle skjemaer for utenlandske utstillere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er listene ute:

http://www.mydog.se/hundutstallare/hundutstallning/

Edit: Bare 6 groenendael begge dager.

Edit2: Står ingenting om valper, er antallene som står der også inkludert valper??

Ja det er inkludert evt valper.

8 kleiner münsterländer og 4 engelsk setter, det var ikke mange akkurat.

Ringene er litt langt unna hverandre, men heldigvis er münster'n tidlig og setter'n sent :)

Er det noen som vet hva slags papirer vi trenger å ta med? Det holder vel med pass, oppdatert på vaksiner? Eller er det spesielle skjemaer for utenlandske utstillere?

Nei bare de vanlige vaksinene som SKK krever og ta med dokumentasjon på det.

9 AK torsdag og 7 på fredagen. Også jeg som er ute etter det vanskeligste... Cacib.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er inkl. valper.

Ja det er inkludert evt valper.

Tusen takk for svar! Vet det er minst en valp påmeldt, for det er fortispen min. Også er det Cane, Dina og Casper. Så da vet jeg hvem 4 av de 6 er plutselig. :) Si meg, stiller ikke svenskene ut hundene sine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...