Gå til innhold
Hundesonen.no

Hurrtas nye kolleksjon, lifeguard!


Crush

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

De fleste som selger Hurtta kan bestille det du ønsker selvom de ikke tar inn akkurat det du vil ha i butikken :D

Jeg har snakket med Dyresjappa idag, og de skal bestille for meg så fort det er i salg!

Den på Torshov? Kan man sende de en mail eller var du innom der og bestilte? Praktisk for meg og å kjøpe varene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en tur opp til dyrebutikken her i byen som fører Hurrta. Hun ringte til grossisten for meg og spurte om de skulle ta inn serien. Grossisten selv var usikker på den nye serien og måtte på nett for å se hvem produkter hun mente.. Svaret var at de i første omgang bare tok inn de gule dekkene (mulig hun mente de gule produktene, men hun sa bare dekken, for det var det jeg spurte etter) Men de var villige til å ta inn de rosa også, om etterspørselen var stor nok... De kunne også ta inn ett og annet rosa, hvis de fikk bestilling dierkte fra kundene med hvilken størrelse man ønsket.. Men i hovedsak så skulle de ikke ta inn hele serien, slik jeg forsto det..

De gule dekkene kommer i hvertfall i butikkene om ca en mnd tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som selger Hurtta kan bestille det du ønsker selvom de ikke tar inn akkurat det du vil ha i butikken :D

Jeg har snakket med Dyresjappa idag, og de skal bestille for meg så fort det er i salg!

Ok. Får se på dyrebutikkene her i byen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buddy fører hurtta, her er det iallefall bare å si hva man ønsker, farge og str, så bestiller de det de ikke har inne.

Divinedog har hurtta i nettbutikken sin, men har ikke fått inn det nye enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buddy på cc-vest i Oslo =) den kommer ikke før om en liten stund, men det kommer nok ikke til å være mye igjen etter at jeg har raidet hyllene =D

Jeg har funnet ut vi har Buddy i sandefjord,jeg får nesten ta meg en tur dit :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buddy fører hurtta, her er det iallefall bare å si hva man ønsker, farge og str, så bestiller de det de ikke har inne.

Divinedog har hurtta i nettbutikken sin, men har ikke fått inn det nye enda.

Jeg har sendt mail til divinedog. De får det inn i butikken i slutten av oktober :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...